Yazan / Çizen : Admin Panpa 12 Ocak 2013

Bebek sevme şekilleri :D
Şimdiden yarının, yani aslında bugünün yazısını yazayım dedim.

Hani zenci kardeşlerimizin şarkılarında bol bol küfür geçer ya, diss falan atarlar. Bizim kültürümüzde çocuğu severken söylenenlerle zenci müziğinin birbirine çok benzediğini keşfettim. Valla adımı tarihe kazıyacaklar bu buluşla sevgili okur. Hele babam varya, babamın çocuk severken söylediklerini Amerikalı bi rapci falan duysa, direk o sözlerden şarkı yapar; küçümsenecek gibi değil. Bebekleri falan severken Snoop Dogg yada Tupac şarkı söylüyo zannediyorum.

Tabi herkesin bi sitili ver, mesela:

Annem seviyosa;
Önce normal bi surat ifadesiyle çocuğa doğru titanic gibi yaklaşmaya başlar. Çocuğa yaklaştıkça suratta sürekli artan bi yumuşama. Takma dişlerini yıkamak için koymuşta, konuşmaya çalışıyomuş gibi bi konuşma sitili:
- Oyyy napıyoşşşun, napiyoşşuuuun, nipişinnn,hanimiş poposu, hinimiş pipisi, isiriyimmi, hirt, tiriviri tiriviri. Sonra birden mutasyon geçirip "Heee velet seniii, bırak bırak, hmmmm" diye azarlamayla karışık sevmeye döner iş.
Bebek eminim ki bu durum karşısında kendi kendine: "Arkadaş arıza mısın? Ne bi seviyon bi gider yapıyon!" diyodur.

Büyük ablam seviyosa;
Kendinizi bi hastanede gaita (bildiğiniz b-k efem) testi yaptırıyomuş, kazayla kanalizasyona uğramış, ayağına b-k sıçramış gibi hissedebilirsiniz. Çok kirli sever kendisi:
- Aaaaaaaaa, b-kunu yediğim, b-kunu yerim senin, yiyim mi b-kunu, ç-künü yediğim, ısırırım haaa, ısırırım, haaaaart, uvvvvvvvv, b-kunu yerim senin.
Bebek "Vay arkadaş benim b-kum bu kadar değerli mi?" diye sorguluyodur içten içe.

Babam seviyosa;
Çocuğa tüm gün ben senin dedenim, dede de bana der durur, bıyıklarını çocuğa batırır, sürekli komut verip çocuk onları yapsın diye didinir; bu arada farkında olmadan da küfürleri havada uçuşturur:
- He? heee! yürü ordan zibidi, kimim ben? Dede dede. Kimmiş? Dede oğlum dede. Dede nan hahunhaaa hoing... Baksana oğlum. Şşştt. Şşştt bak bak babası kılıklı. Ne gülüyon?, ne gülüyon? Dede de bakıyım. S-ttir git eşşolueşşek...
Bebek "bu totoş ne bana küfredip duruyo ya, büyüyünce bunu dövüp bastonunu çalıp poposuna şaplak atmazsam ne olayım!" diye kin besliyodur.

Ben seviyosam;
Çocuğa öküzün trene baktığı gibi bi süre bakarım. İçimden "lan arkadaş nasıl sevilir bilmiyorumki" diye kendimi yerim. Annem arkadan cırtlak cırtlak "sevsene  çuçuğuuaaa" dediği için zorla bişeyler ararım. Dondurmacıya gitmişte "abi biraz şundan koy, birazda şundan" der gibi çocuğun burnuna, yanağına falan yavaşça dokunurum. Ne söyleyeceğimi bilemeyip daha ilk soruda elenen yarışmacılar gibi bakarım çocuğa:
- Eeee şey... kem küm... eeeeee... havada ne rüzgar yaptı bugün ya, yok yok eee şey şey, mmmmm.... hehehe burna bak, hihi - hoho...
Ben severken resmen içe doğru z-çtığım için çocuk benim dediklerime, halime, tavrıma bi anlam veremeyip kendi kendine "bu adam kekonun kayıp oğlu galiba" diyodur.

Bu konu aklıma nereden geldi, ilham perilerim bunu tek kromozomlu beynime nasıl ittiriverdi bilemiyorum fakat harbiden bebek sevmek zor sanat be hacı, ben uzaktan bakayım daha iyi =)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yanıtlar
    1. =))) Napalım öyle bi kabiliyetim yok demek ki :)

      Sil
  2. Bunun doğrusu yanlışı yok,içinden nasıl gelirse. Hepiniz ailece çok hoş çok eğlencelisiniz :) ya da senin pencerenden öyle görünüyor. Sen yaz, biz okuruz gece gece ne güzel güldürdün beni :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ailece neşeliyizdir, birbirimize sataşmadan, gülmeden pek duramıyoruz aslında :) Eğer güldürebildiysem ne mutlu bana =)

      Sil
    2. Her paragrafta ayrı tonda :) tam da profilinde yazdığın gibi :) umarım hayalini kurduğun kitap da gerçek olur ve benim kütüphanemde de belki bir tane imzalısı bulunur ;) sevgiyle kal. iyi geceler..ya da sabahlar mı deseydim neyse sen seç birini :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) İyi sabahlar :D

      Sil
  3. Senin en deli tarafin "gozlem" in. O konuda olaganustusun. Yine cok guldum, iyi ki varsin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe hayret ilk kez olağan üstü olduğumun düşünüldüğü bi alan çıktı :)
      Duy bunları sarkozi ^^

      Sil
  4. Bebekleri bende pek sevemem canını yakarım diye korkarım annemde sert sever kızarım :)
    Şu zamana kadar bi tek bebek sevdim o da sevmek değil kucağıma alıp bakardım çok tatlılar ama zor iş :D
    Annenlerin tepkilerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı ben :D
      Sorma o tepkilere bayılmamak elde değil zaten...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları