Yazan / Çizen : Admin Panpa 30 Ocak 2013

temizlik yapan erkek
Annem tam bi temizlik delisidir. Futbolda Ronaldinho, dansta M.Jackson, basketbolda M.Jordan neyse temizlik işlerinde de annem odur. Havada uçan sineği yakalayıp kıçını cifle güzelce bi ovalar, bezle ayak altlarını siler sonra salıverir.(Bi ara annemin temizlik hastalığı hakkında yazacağım zaten)
4-5 gündür aralıksız temizlik yapıp bitkin düşünce benim içimde arada bi varlığını hatırladığım, benliğimin çok derinlerine, muhtemelen 12 parmak bağırsağıma kadar gömdüğüm o temizlik hissiyatım geri geldi.

Üzülüp yardım edeyim terlik ustası anneme diye düşünerek harekete koyuldum. "Sen hazırla malzemeleri, otur keyfine bak, ben temizlerim" diyip beklemeye başladım. Evdeki tüm kapı ve aralıkların silineceğini düşününce kısa sürmez diyip telefonun kulaklığını taktım, don atlet beklemeye başladım.

Start verildi, "Al oğlum, bezi güzelce bur, sonra az cif dök bastıra bastıra sil" diye de işi özetleyen bi cümle geçti arada. Aldım kabı yanıma, açtım müziğimi sağı solu temizleyerek biskolata erkekleri gibi geziyorum evde, kulağımdaki "fuk yeah" ritmi eşliğinde keko dansıyla karışık hiphop ve popping dansı yapıyorum. Bi yandan da spor takıntılı biri olarak "oh bea iyi oldu aslında, bugünde spor yapmış oldum" diye beynime sinyal çakıyorum ki temizleme eyleminden vazgeçmeyeyim diye.

Tabi ben temizlerken annem dayanamadı, Fatih Terim gibi geldi yanıma, "şurayı da sil, şuraya bastıra bastıra, şurayı ovala annem, şurayı da sildin mi?" diyerek amele çalıştıran patron edalarıyla başımda gezmeye başladı. Vallahi bu temizlik süresinde "evlere gündeliğe gitsem mi?" diye çok düşündüm, hem spor hem para ;) Bak stilimi bile kurguladım. Siyah atlet, siyah şort, boyundan kayışla geçirilmiş temizlik malzemeleri ve fısfıslar, kalçanın sağ tarafında asılı lavabo pompası, temizlik bezleri, sol tarafta da kırbaç. Kırbaç ne iş demeyin lazım olabilir =)

Kendime reklam sloganı bile buldum, "AdminPanpa, kiri lekeyi z-ker atar" 

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Temizliği de bu kadar eğlenceli yaptın ya, ne diyeyim sana :) bize de bekleriz...

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli yazıyorsun :)
    İnsanda ne dert kalıyor ne tasa...

    Bu arada kızkardeşin yok galiba ki annen sana yükleniyor.

    Neyse, alacağın kız yaşadı :))






    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, zaten amacımda insanları biraz olsun keyiflendirebilmek :) Kız kardeşim var ama o genelde yatmayı tercih ediyor, diğeri zaten evli :)

      Sil
  3. Şu yorum harf onaydan vazgeçseniz diyorum.
    pe hito da öyle...

    Harfler okunmuyor bazen.
    Zor oluyor, bak söyleyeyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum harf onayını spamlara karşı yapmıştım kaldırayım madem bir sorun çıkartırsa çaresine o zaman bakarım :)

      Sil
  4. Amerikada housekeeping isinde calismitim bi sure :) otel odalarini temizle carsaflari cikar yenilerini ser
    Arada odalardan manyak seyler cikiodu :p
    Ama en guzeli odaya girince masanin ustunde dolar gormekti :d
    Hehe bi keresinde 50 dolar bahsis almistim 1 odadan :d
    Laundry de de calistim kirli havlular geliodu ayiklarken aralarindan bayan ic camasirlari cikiodu :d
    Meksikalilarla ii mavra yapioduk onlari gorunce :d
    Ah ah ozledim ya
    Seytan dio geri git orda amele gibi calis :d
    Mutluydum en azindan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olduğu işte çalışmak ister tabi ki insan :)

      Sil
  5. Annenizle tanışmak isterdim eminim iyi püf noktaları vardır temizliğe dair eee bendede var tabii ki...Ne güzel işte herşeyiniz tertemiz hijyenik hatta sterildir.Ahh evet benim çocuklarım da benden çok çok şikayetçiler bu temizlik teranesi yüzünden ama gerçekten abartmıyorum ki...( belki azıcık ) blogunuzu yeni keşfettim.Yazılarınızı karıştırırken buraya eski tarihli yazınıza ilgi alanıma girdiği için yorum bırakmak istedim.İyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla püf noktası var :D Bloguma uğramanıza sevindim, eski yazılarıma yorum aldığımda ise daha çok seviniyorum :)

      Sil
  6. Sen düzgün yapmamışsun yoksa o uyarıyı almazdın :D
    Anneminki de hastalık derecesinde sanırım onndan bulaşyçtı ben yaptığımda bişey demez :)
    Zaten detaycı olduğumdan bişey demesine gerek de kalmıyo :)
    Ay temizlik yap sen işi kap annenden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben düzgün temizliyom da annem deli xD

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları