Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Ocak 2013

AdminPanpa / Abdullah KARABu seferki üye hediyemin sahibi "cigdem günay". Kendisine "hediye için sizi seçtim, nasıl bi çizim istersin sevgili okur" dediğimde şaşırıp kaldı; daha önce böyle bişey yaşamadığından fikir için yardımcı olmamı istedi. Nasıl bişey çizileceğine karar verene kadar dokuz doğurduk, güldük, eğlendik, makara kukara derken yere tüküren camışlara uyuz olduğunu söyledi. Bende oradan esinlenerek kendine aşağıdaki karikatürü hazırladım. Saat gece 03:45. Çizim az önce bitti , benim için bu bloga girip yazdıklarımı okuyan herkes önemlidir sevgili okur. O yüzden Takipte kalın ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

7 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. *SÜPERSİN* DAHA NE DİYEBİLİRİMKİ ... BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ BİR HEDİYE ..aynısından istesen yapamazsın bir daha ( yapamazsın dimi :) eline koluna sağlık,çok çok çokkkk teşekkür ederim ablacım :)

    M.çiğdem GÜNAY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynısından bidaha yapamam :) Sende sağol abla (sevgili okur yada hacı mı deseydim? :D)

      Sil
    2. :))))) ne dersen de farketmez haciii :D)

      Sil
  2. Benim görme yeteneğimin kaybolmaya başladığı saatlerde sen neler yapmışsın, ellerine sağlık :) çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bu arada önümüzdeki ayın şanslısı sizsiniz, şimdiden ne çizdirmek istediğinizi düşünmeye başlayabilirsiniz :))

      Sil
    2. wouv çok duygulandım gerçekten :)okur okumaz başladım düşünmeye :)gerçekten çok teşekkür ediyorum..

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları