Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Ocak 2013

anne oğul arası şaka, annelerin terlik kullanımı, annemle şakalaşırken, menekşeyi kırıp, oklava sanatı, yaklaşma valla kırarım, çiçekle şantaj, çiçeklerle konuşan, şantaj yaparak,
Sağa bakıyorum çiçek, sola bakıyorum çiçek, önüm arkam yine çiçek, koca misafir odasında bi ben miyim nan böcek ?

Annem çiçekleri çok sever sevgili okur, gerçi bi süredir geçirdiği rahatsızlıklardan, stresli anlardan dolayı son zamanlarda çiçeklerle falan pek ilgilenemiyo. Fakat bugün misafir odasına girince orada yaptığım muziplikler şerit gibi geçti gözlerimin önünden sevgili okur.
Çiçeklerin bakımını yapar, bazende onlarla konuşurdu. Bende kapının girişinde durup totoşluk olsun diye kadını kızdırmaya çalışır, egsozu patlamış doğan gibi öterdim.

O çiçekle konuştukça ben çiçekmişim gibi cevap verip, annemin tüm alıcı ayarlarını bozardım;

Annem: - Büyümüş mü benim mor menekşem? Yerim ben onu, suyunu da içtin mi?
Ben: - Hee büyüdüm, smalldum medium oldum hehe... Suyu içmedim ya, sürekli çiş getiriyo içince nıaahahah...
Annem: - İyimiymiş kızım, pembe mi giymiş benim kızım?
Ben: - Ne kızı ya? Anne kaç yıllık evladınım daha cinsiyetimi bilmiyosun aşk olsun. Hee pembe giydim, uluslar arası ipne olimpiyatlarına giricem, hala kızım diyo yaaa...

Annem her ne kadar beni duymazdan gelmeye çalışsada kişiliğini biliyorum hacı ben onun :) Suyun kaynama derecesi 100, annemin evrimleşme derecesi ise 70dir. Başını bana doğru çevirip red kit hesabı pis bir bakış atarken gözlerindeki "birazdan vurucam ipneyi" bakışını ve diğer elini terliğine yavaşça götürmesini görmemin ardından olacakları tahmin etmek kolay oldu.

Fakat hiç çözemediğim bişey vardır sevgili okur. Hani meşhur futbolcular serbest vuruş noktasından falan gol atarken topa böyle falso verirde, top S çizerek kaleye gider ya, heh işte, annemin bunu terlikle nasıl başarabildiğini anlayabilmiş değilim, kadın kesinlikle metafizikle ilgili şeyler biliyo ama bana söylemiyo. Yada telekinetik güçleri var. Güdümlü terlik mi olur babasını satayım. Bir salladı, kapıdan döndüğüm halde kafama ŞLAP diy yapıştı terlik.

Aradan pek fazla zaman geçmedi. Hani aslanla yavrusu oynamadan önce hareketlerinden anlarsın ya, biri gider diğerine durduk yere vurur, ısırıyo gibi yapar falan. Baktım annem bana sataşıp duruyo, o an bende bilgisayarda bişey çiziyodum. Bu da gidip gelip vuruyo, dürtüyo falan, AVM girişlerindeki turnikeler gibi oldum hacı, gel git yapıp dokunuyo sürekli. Bi an baktım kendimi kaybetmişim, hoş geldin troll formum. Başladık evin içinde dalaşmaya; tabi erkeğin doğasında birazcık orantısız güç olduğu için içimdeki gorilin de etkisiyle birazcık canını yakmış olmalıyım ki "oyyyy b-k yiyesin" diyerek savaş narası atıp oturma odasındaki kapımızın arkasında bulunan koca oklavayı geçirdi eline. Bi an gözümde ninja kaplumbağalardaki donatello, avatar filmindeki keltoş rahip canlandı bunu görünce sevgili okur. O an dank etti, 2 tercihim vardı;

1- Savaş, biraz sopa ye.
2- Misafir odasına gir, çiçeklerini kırarım diye tehdit et.

2. şık çok mantıklı geldi, Erol Taş filmlerinden öğrendiğim kadarıyla şantaj hep işe yaramıştır :)

Odaya girip bunun pembe giyen kızını elime aldım (menekşesi), baktım güneş ışığı görmüş troller gibi taş kesilip kaldı annem elinde oklavayla "Bı-bı-bırak onu" diye titredi sesi. Vayyy arkadaş bi hoşuma gitti, heheheheh. Şeytan nası dürtüyo "hadi kanka devam et" diye. Dedim ki;

- Eğer oklavayı yerine koymazsan bu çiçeğin dallarını kırarım, pardon kızının.
Annemin de inadı tuttu arkadaş, "Abdullah bırak  onuuuuuu" diye bağırıyo.
- 2 adım geri git anne yaklaşma, oklavayı da yerine koy (nasıl racon kesiyorum varya)
- Tamam bırak çiçeği, bişey olursa oyarım seni!

Çiçeği yavaşça yerine koydum, ama oda ne ?! PIT ! diye bi yaprağı düşüvermesin mi  =)  Fakat harbiden ben kırmadım ya, belli ki o yaprağa bi haller olmuş. Tabi anneme bunu anlatabilir misin? Nayır. O yüzden kaçmama yardımcı olması açısından şaşırtmak için "Havada ne şey oldu babam aramış dedi anan gelsin komşu çay anne" gibisinden saçma bi cümle kurup bi çitanın çevikliğiyle yanından sıyrılıp odama girdim, sonra  ilk iş kapımı ŞIRAKKKK diye kilitlemek oldu. Çünkü annem içeride yüzüğü çalınan golllum gibi bağırıp duruyodu ve mağara trollerinin surlara dayanması gibi, onunda kapıma dayanması an meselesiydi. Yiyosa çık odadan...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

9 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. okurken koptummmm:))))))))))) o terlikten bende de var ... ama ikitane de sıpam var :D olsun o kadar dimi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet size terlik lazım doğal olarak :)

      Sil
  2. :) yaşadıklarını resmen ben de yaşadım. Evin içinde döndüm senle ama ne istedin annenden bir öpücük verseydin kapanırdı mevzu bahis neyse. Anlatımın çok başarılı :) kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde gelenek gibi birşey bu, canımız sıkılıyorsa, yapıcak birşey bulamıyorsak evde kesin biri diğerine sarıyor :) Sağolasın :)

      Sil
  3. Hahaha
    Cok iiydi :D
    Bu arada ben 24 yasindayim ama halen yapiyorum ailemle de deil tum akrabalarima karsi icimde bir hinzir var :d
    Ama disarda universtede cok normal bi insanim :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası bende hala yapıyorum :) İçimdeki çocuğu öldürmedim yani :)

      Sil
  4. :))))
    ah o terlikler:))
    sen de kadıncağızı güzelim çiçekleriyle tehdit falan olmadı şimdiiii :)
    bu arada annenin doğa zekası oldukça güçlü ne güzel çiçeklere bağlılık,balıklar.
    hım bir arada balıkları ve akvaryum için yolda başına neler gelmişti neleeer :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapcak bişey yok, zaman zaman tehdit gerekiyo :)
      Ohooo benim başıma neler geliyo neler alıştım ben; gökyüzünden kafama at düşse şaşırmam =)

      Sil
  5. Anne atışmasında herşey mübah :D
    Bende telefonla kpnuşurken yaparım sonra hatlar karışır :))

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları