Yazan / Çizen : Admin Panpa 16 Ocak 2013

Yemekteyiz programıyla ilgili
Hayatta belkide ez zevkli anlardan biridir yemek yemek. Yani verdiği bi keyif var onun, anlatılamaz bi keyif o... Bu keyifi nasıl becerip reyting amaçlı kullanıp, üzerinden bu kadar saçma muhabbetler üretiyolar? çözemedim hacı.

Adamlar yemekten bahsediyo fakat yemekten bahsettiklerini anlamak için filozof falan olmak lazım.
Nan arkadaş bi insan salata için, dolma için, çatalın masadaki açısı, selpağın katlanma şekli için tartışır mı?

Kulağımdan geçiyo ama beyine gidemiyo, kafamın içinde bişey "Bas git lan!" diyerek dışarı atıyo bunları.
Hele arka fonda programı seslendiren, anlatan bi herif var yemin ederim hayattan soğuttu beni. Böyle bi ses olamaz ya, ağzının bi tarafında kocaman bi erik varda, konuşmaya çabalıyo sanki. Egolara, saçma tavırlara, enstanstanelere, saksı değilim ben triplerine gel;

"Bugün Bahri beyi ziyaret ediyoruz, evinin dizaynı, köşede duvarda asılı olan kırbacı gözümüzden kaçmıyo. Aman Allahım Bahri bey masadaki çatalları üçgen şeklinde dizmiş. Yoksa illuminatiyemi çalışıyoooooooooo." 

"Osman bey masaya neden peçete koymadınız? Olamaz böyle bişey ya. Peçete olmayan masa mı olur? Hayır ağzımızı donumuza mı silelim? Ben böyle bişey görmedim. Ben bu şartlar altında yemek falan yiyemem bu ne rezilliktir ayol."  

"Sandalyelerin üzerinde neden örtü var, sizin neticeniz pis mi demek istiyosunuz bize ayol?"

Bide program reyting yapsın diye öyle tipler seçiyolarki biri çok nazik, diğeri çok kaba, biri kıro, diğeri beyefendi, biri süper minili falan (Oh C'mooon reytinggg!)  Kişiler öyle tutarsız ki, at çiftliğinin içine bi kaç keçi karışmış. Vejeteryanım diyip kıyma yiyen süzme bi kız vardı, kendi felsefik düşüncesinin üzerine pisleyip sifonu çekmek bu olsa gerek.

Masaya oturtuyolar bi kaç gerzeği, güyya evin sahibi servis yapıcak falan. Masadakiler başlıyo "X Hanım daha çok bekliycek miyiiiiiiiz?" , "Çorba mı ısınıyooooooğğğ?" diye seslenmeye, zannedersin ki Somali'de yaşıyolar, kıtlık falan var. Nan göbek ve poponuzun barındırdığı o yağlarla o masada 2 ay bekleseniz ölmezsiniz be. Millet aç dışarda yatıyo siz masaya oturup bize poposuna pırasa sokulmuş, üzerine eşşeğin şeyiyle sotelenmiş hindi yap diyosunuz.

Bide niye hep gey gibi adamlar var programda anlamıyorum :D  Kasıtlı olarak bi oyunlar dönüyo ama, çık içinden çıkabilirsen.
Kadın: -Bardak kırıldı, size bardak veremiycem...
Gey: -Nassıaaa böylea bişay olabiliieeerkiaaa, hahaho bakarmısınaz ev sahibiiee oluceak bideaaa...

Senin ben o konuşurken yaylanan ağzının üzerinden dozerle geçeyim, o ses tonunu tuvaletlere kaka yaparken zorluk çekenlerin dışkılamasına yardımcı olsun diye tuvaletlerde dinlettireyim hemi...

Ekran karşısında oturup adını bile doğru düzgün duymadığımız entel kesimin zımbırtılarını yedikten sonra oda yetmiyomuş gibi bu sefer yemek hakkında konuşmalar başlıyo;

"Ben X hanımdan zaten böyle bi salata bekliyodum, fakat içinde avakado hiç hoş durmamış. Füme somonlar k-çıma benzemiş." Afrika'da, dünyanın her yerinde ne kadar aç insan varsa alayı sizin ................... (Vallaha ben bişey demedim, boşluğu siz içinizden geldiği gibi doldurdunuz, suçu bana atmayın)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bahri Bet'i anlatan adamın sesi kulağımda ;) çok güzel anlatmışsın kalemine sağlık. Boşluklarımızı böyle doldurmayalım, faydalı şeyler yapalım ;) bu yazıda olduğu gibi farkındalıklarımızı artıralım..

    YanıtlaSil
  2. Boşluğu doldurdum hiç merak etme :))
    Bu program her çıktığında küfrediyorum gerçekten milletin para için yapmayacağı rezillik yok..

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları