Yazan / Çizen : Admin Panpa 8 Ocak 2013

Avrupa'nın ilişki anlayışı, aşk hayatı, aşk ve ilişkiler, cinsellik üzerine, ilişkiye ara verip, laçkalaşmış, yabancıların ilişki anlayışı, yerim öyle ilişkiyi, ülkemizde ilişkiler,
O kadar çok film izliyorumki, komedi,romantik komedi, korku, fantastik kurgu dallarında izlemediğim film kalmamıştır diyebilirim sevgili okur.

Bugün yine bi romentik komediyi izlerken biçok romantik komedi filminde duyduğum bi muhabbeti duydum. Harbiden avrupa ülkelerinde ilişkiler, ilişki anlayışları donunun lastiği gevşediği için yürürken sürekli aşağı kayan şarapçıların donu kadar gevşek mi ?...

100 tane romantik komedi filmi izlediysem en az 50 sinde ayrılık aşamasına gelen, daha doğrusu ilişkisi sıkıntıya giren elemanların birbirine şunu dediğini duyuyorum "Bu böyle olmayacak, bi süre ara verelim, başkalarıyla görüşelim"  OHA !

O ne demek nan ?!  Deli misiniz arkadaş siz, mezhebiniz bu kadar geniş mi harbiden, o mezhebe at bile sığar nan. Öyle ilişki, aşk anlayışı mı olur, zokayım öle aşka o zaman hacı. Kızla çocuk bi süre başkalarıyla görüşücekler falan; tabi biliyoruz ki genelde buradaki görüşmenin sonu onların filmlerinde doldur boşalt istasyonlarında veya atış poligonlarında bitiyo ;)   İsa'yı falan en çok andıkları anlar oluyo diyebilirim ^^ Nasıl bi mide varsa elemanlarda; çözebilmiş değilim hala.

Böyle bişeyi bizim ülkemizde düşünebiliyo musun sevgili okur? O_o

-Bu böyle olmaz, yeter artık; bi süre görüşmeyelim, başkalarıyla görüşelim!
-Tamam o zaman ben Korhan'lara gece takılmaya gidicem.
-Olur, bende Nergis'le buluşucam, pul koleksiyonlarını göstercekmiş.
-Tamam neyse ne, görüşürüz...

Bu ne nan. Sonra bi araya geldiklerinde birbirlerinin yüzüne nasıl bakıyolar anlamıyorum.
-Aşkım bak bu Maaaaamut, geçen hafta bunla bi yiyiştik varya, anlatamam sana, adamda bi çatal var, tam muslukçu çatalı. Yani terlediğinde falan ter öyle ahenkli akıyoki "sen zahmet etme reyiz, ben yolu biliyorum" der gibisinden süzülüyo. Ama seni seviyorum yani biliyosun, onu sevmiyorum.
Yok yok, yazarken bile yüreğim kaldırmadı.

Sanki ürün takası yapıyolar babasını satayım.
-Hanımefendi üründen memnun kalmadınız mı?
-Yok, bazı sorunlar yaşıyoruz, ara verdik biraz (futbol maçı sanki)
-Ürünün eğer herhangi bi hasarı yoksa başka seçimlerinizle değiştirebiliriz.
-Ya şeyyy... Poposunu sıkıştırırken azıcık çiziverdim, sorun olur mu?
-Yok yok sorun değil. Bu arada isterseniz onu geri verip beni alabilirsiniz.

Bazılarınız çıkıp "Yahu bunlar film, neden izlediklerin gerçekmiş gibi yazıyosun?" diyebilir. Fakat eğer sürekli aynı konuyu işleyen yüzlerce film varsa ben burada bi gerçeklik ararım; demek ki var böyle bişey. Nan kurban olayım ülkeme, bizde birbirini sevenler kavga etse, en fazla kız çocuğun kolunu ısırıp saat izi yapar, çocuk ergen tavırlarına girip atar yapar, birbirlerinin telefonlarını açmaz ama "üfff açsamıydım yaaa?" diye telefonun başında nöbet tutarlar. Ya bana sorarsanız asıl aşk zaten böyle bişey olmalı.

Nedir yani bi sıkıntı çıkınca birbirine başkasını mı önermeli insanlar :D

-Ya şey diyorum, tamam biz anlaşamadık ama, bak bizim Nurten ablanın kızı Serpil var, onu yapalım sana (bu tarz cümlelerdeki yap-mak fiilini hiç anlayamamışımdır, nasıl yani yapmak?)
-Şeyyy... Olur madem, napalım, şey yaparız ama, hani 1-2 hafta sonra falan barışırsak tekmeyi basarız dimi?
-Basarız ya, maksat değişiklik olsun.
-Tamam o zaman bende senle bi arkadaş var onu tanıştırıyım...

Manyak mısınız nan xD  Gerçekten kültürümüzün gözünü seviyim, her ne kadar aşklar eskisi kadar olmasa, artık ilişkiler laçkalaştıysa da, en azından bu avrupa kültüründeki kadar kedi kakasına batmamış durumda. Bi umut ışığı var yani, arada bi böyle iş atar gibi "pıt pıt" sesiyle yanan bi umut ışığı var yinede.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

22 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Canimcigim o artik yapamiyoruz ayrilalim diyemeyenlerin kivirtma halleri. Ama senin gozlemlerin beni deliye ceviriyor. Benim kardesim var cok benziyorsunuz gibi geliyor bana. Oda iyi cizer.Yine guldurdun, nyine zekana hayran biraktin. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öylede sayılır; fakat ben bunu daha çok şu yabancıların ilişki anlayışı üzerine yazdım :) Nedir yahu adamların çoğu romantik yada romantik komedi filminde ilişkiye ara vermek var :) Hemde ne ara :) Başka kucaklar, başka kollar falan ^^ Sonra tekrar birliktelik; oldu canım :D Ama ülkemizde de bu tür tipler eşeysiz olarak üremeye başladı. Kardeşinize selam o zaman :)
      Teşekkürler, güldürebildiğime sevindim ^^

      Sil
  2. ahahahahaha :)
    masumiyet izni diyolar buna :D
    hahahahaha
    ay ne güldüm yaa
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neresi masum yahu bunun :D Bildiğin pompik izni bu :) Odin bizi böylelerinden korusun, cizıs bunların evlerine ateşler salsın, ra bunlara tek gözüyle işaret yapsın ^^

      Sil
    2. heeeeyyyy
      zeusu athenayı artemisi bi de herayı bi de poseidonu da unutmaaa
      ayıp oluyo haa :D

      Sil
    3. Poseidonla işim olmaz denizleri işeyip kirletiyo pis adam. Athenayla Artemisi severim güzel kızlardır :) Zeus nasıl harem kurup kitlememiş bunları hayret ettim bizde olsa odaya kitlerlerdi :) Artemisi daha çok severim, av tanrısıdır çünküm, vahşidir, yırtıcıdır, kedidir, kedi canını onun... Herayı salla ya uyuz karı ^^ Zeusta bildiğin hacı adayı işte, enteresan bi tip, duymasın lan çarpcak marpcak dötüme iş alcam...

      Sil
    4. gördüm gördüm ::D
      niye sildin ki yaa süper bi yorum yapcaktım altına :D

      Sil
    5. Silip yeniden yazdım yanlış yazdığım kelime vardı da ^^

      Sil
    6. :D
      posi işer bak soora :D
      kızıyo hep
      hermesten haberi alır almaz yapar üzerine cerberusu salarlar haa
      soora altın post fln hep şey olur :D

      Sil
    7. Bişi olmaz post altın olduktan sonra bırak çişi üzerine minotaur zıçsa yine giyer hiç olmadı kuyumcuda bozdururuz =)

      Sil
    8. kuyumcu alır mı ki?
      Almazsa şey yapalım o zaman
      hermesin Liri varya
      onu alalım.
      onunla uyutalım onu
      kakalayalım ona :D

      Sil
    9. Kakalarız onuda kakalarız; Eminönü'nde bırak liriyi hermesi bile satarız. Hatta çıkıp "Aym şeling may soulll" diye bağırsam "hav maç" diyen turistler çıkacaktır eminim...

      Sil
    10. ruslar dimi yaa
      hep yapıyo onlar
      hav maç fln
      :=))
      bi de bi espri var hç yeri değil ama "bir saat yüz dolar"
      hahaha :)

      Sil
    11. Rus, Amerikan hepsi :)) Bak ya, bilmem İstanbul'da görmedim hiç öyle bişi, öyle yerlere gitmediğimdendir :) Ev kuşuyum ben ^^

      Sil
    12. laleliye gitmen lazım :D

      Sil
  3. hem arkadaş arkadaşın pezevengidir yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem benim hiç pezevengim olmadı 8 yıldır sapım :)))

      Sil
  4. ha haa allah seni napmasın iyi geldi bu. bu dediklerin almanya kuzey avrupa filan oluyo orlarda. aşmışlar onlar :) kültür farkı :)

    YanıtlaSil
  5. Ara verenler de var aslında bizde de :D
    Söylediklerinde çok gülüyorum tabi o kadar genişlemedik ama :)
    Çok saçma nan bu kadar da olmaz ki :))

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları