Yazan / Çizen : Admin Panpa 31 Ocak 2013

Yol belli, hayatımızın yolları, Abdullah KARA
Yok efendim herkes kendi yolunu seçermiş, istemek her şey için yeterliymiş, isterse insan her şeyi yapabilirmiş te falan da filan, daha da neler, deliloy deliloy destane, bu deli saçmaları bahane, soba üstünde kestane şahane. Bırakın yaaa...

Herkesin yolu farklı hacı, nasıl bu kadar kolaya indirgiyolar bu kader, başarı,azim ve yol mevzularını aklım almıyo.

Bişeyi yapabilmek, elde edebilmek için istemek yetmez efem, külliyen yalan, kesin kıçı kırık Konfiçyus'un yada isveç bilim adamlarının söylediği, hayatımda duyduğum tüm tüm tüm tüüüm ama tüüüm sözleri geriye, arkama doğru ittiğimde kazanan en palavra söz budur; lama tükürüğünden ibarettir bu söz.

Hayat herkese farklı yollar sunar, sende o yollarda çamura basmadan, boka bulaşmadan, düşüp kafayı gözü dağıtmadan, çanağı kırmadan yürümeye çalışırsın. Bazen yolunu kendin seçtiğine inanmak istersin, sırf içini rahatlatmak için, ama oda traş...

Kimileri paranın içinde doğar, geceleri oların üstündeki adamla seks yapar, parası bok olduğu için ona herşey daha kolaydır; hele birde iyi, anlayışlı bir ailede dünyaya geldiyse hayat yolu önceden şakacı yaratıcı tarafından temizlenmiş demektir.
Birde bazıları vardır, parayı gördüklerinde ufo görmüş gibi bakakalırlar, ceplerinde sadece otobüs parası olur, yazlık spor ayakkabıyla 4 kış atlatırlar, ayakkabının sağ tarafı açılıp dil çıkarır ve trtdeki kurabiye canavarı görünümü verir yan profilden baktığında. Buda yetmezmiş gibi ailen filistin ile israil arasındaki çatışmaya sahne oluyor ve her gün tonlarca küfür, binlerce bağırışa yer veriyosa; haftanın 6 günü ağlayıp 1 günü gülüyosanız, bana sakın herkes istediğini yapabilir mandavalını okumaya kalkmayın...

Adadaki tek ağacın gölgesi altında, kıçı serinde olan adam her zaman güneşin altında yanan adama bakıp kolaylıkla "hey dostum, gölge bulmak çok basit" diye ahkam kesebilir. Fakat bu diğer adamın çok zorlayarak, uzunca bir süre ıkınarak, zıçarak ortaya yoktan bir ağaç var edip gölgesinde oturabileceğinin kanıtı değildir; çünkü burada ne lanet olası bir ada var, nede ağaç.

Herkesin yolu farklıdır hacım, herkes onun üzerinde yürümeye çalışır. Kimi E5 de yürür, kimi 4 şeritli yolda eli şeysinde rahat rahat dolaşır, kimi babasının satın aldığı yolu kapattırıp rahatça takılır, kimileri patika yollarda düşmeden takılmadan yürümeye çalışır, bazıları da benim gibi boklu bi yolda boka bulaşmadan ilerlemeye, hiç bişey çaktırmamaya çalışır. Yolları sen seçemezsin, yolların zaten seçilmiştir.

Ben pembe gözlüklerin camını çıkartalı çok oldu, artık camları olmayan bi gözlükle bakıyorum. İnanınki kendini avutmamak, gerçekleri fark etmek o kadar da kötü değil. "X sanatçının sesi eğer isterse çok güzel olabilir" diye düşünüp olumlama yapacağıma "Bu adamın sesi de ne böyle, ishal olmuş filin kıçından bile daha melodik ses çıkar" diyip dürüstçe, yolu saptırmadan kabullenmek en iyisidir.
Kendinize iyi bakın... ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Canim istemek, var hayal gormek var. Istemek, onune hedef koymak, sonrada ona ulasmak icin kicini yirtman anlamina geliyor. Bu da olmasin yasamadan olelim bari.. cik cik cik... bu kadar kotu ornegin yaninda sirf istedigi icin 200tlyi trilyon yapan, ya da hastaliklarini yenen insanlar taniyorum. Umut guzel seydir bi de!;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama benim umutlara lafım yok ki :) Ben şu "insan isterse her şeyi yapabilir!" lafına ayar oluyorum. Çünkü yapamaz, herkesin yolu isteklerine uygun değil yada yapabileceklerine. Yoksa tabi ki hedeflerin ve umutların olur onlar için çabalarsın bu normal :)

      Sil
    2. Ama iste usturuplu istedikten sonra yapar diyorum bende:) Tamam tamam daha fazla muhalefet olmuyorum. Seni isyaninla bas basa birakiyorum ;)

      Sil
  2. Hani bi anda hayatım değişti felan diyolar ya onlar bize olmaz zaten :D
    Hayal üzerine yaşayanlara bişey demiyorum zaten bi söz var da demeyeyim ben yine :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o bize olmaz ve anladım ben seni xD

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları