Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Şubat 2013

Korn - Fuck that, otobüste başıma gelen komik olay
Bi aralar Korn dinlemeye feci sarmıştım, işe gidip gelirken falan sürekli Korn dinler olmuştum, özellikle de "Fuck that" şarkısını.

İşte bi gün yine bu şarkıyı dinleyerek körüklü otobüsün ortasında yolculuk yapmaktaydım. Genelde bahtsız bedevi rollerini üstlenmekte çok başarılı olduğumdan o gün yine bi sahne yaşadım. Telefonun kulaklığı şarkının en can alıcı noktasında, eleman "Faaaaak" diye bağırırken "PIT" diye yerinden çıktı. Sonrası karikatürde efem :)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Seni terbiyesiz, dinlenir mi öyle ayıp şeyler ;)

    YanıtlaSil
  2. Mp3 oynatıcı zımbırtılardan almak en mantıklısı, tabi bu benim kanaatim. onda bu pıt meselesi sorun olmaz. Dışarı ses veren yerleri ağrıdığı için sadece kulağına yüksek sesle fısıldayabiliyo hacı biliyon sende zaten:) telefondan fakır fukur sesler gelirkenki aceleci tavrın gözümün önüne geldi. "Oh shitt tamda zamanında çıktın nan sende 1 dk duramadın yerinde..." diye konuşmuşsundur içinden illaki haksızmıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, yani gidipte elemanın tam camış gibi bağırdığı yerde çıkmasaydın olmazmıydı diye söylendim içten içten ^^

      Sil
    2. korn yapmış yapacağını hacı tel bile pop kornun patlamasına dayanamamış pırtlatmış içindeki jakı:)

      Sil
  3. Ama niye hep seni buluyo ki böyle şeyler :)
    Gerçi bu kez sende de suç yok değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ne kabayatım var ya :)

      Sil
    2. Toplumun zihniyeti belli ona göre davranmak şart :)
      Diyene de bak derler di mi :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları