Yazan / Çizen : Admin Panpa 24 Şubat 2013

bir hayvan olsaydın kim olurdun?, C'mon in-yeni mim'e cevaplar, en korktuğun şey, mim sorularına cevaplar, mimlendim, rüyaların renkli mi?, sordunuz cevaplıyayım, sorulara cevap, uuu beybi,
Efem Naz Baykal beni mimlemiş. Bende bilgisayar başında çayımı mal mal yudumlarken boş durmayıp sorulara cevap vereyim dedim. Aslında mim olayını pek sevdiğimi söyleyemem, fakat istisnalar kaideyi bozmasın :)

1. Yabancı dil biliyor musun?
- O yeaaaa beybiii, arrr yuuuu kiddinng miiiiiiii ? ;)
2. En son okuduğun kitap hangisidir? 
Drizzt Dourden (Göç)
3. Sinema mı tiyatro mu? 
Sinemaaaaaaaaaa !
4. Rüyaların renkli mi? 
Hayır, sadece Trt'yi çekiyo :)
5. Yaptığın en çılgınca hareket nedir?
Hmmm... bi düşüneyim... sanırım düşünüyorum...bunu düşünürken düşündüğümü farkettim. Heh mesela bi keresinde lise yıllarında arkadaşlar arasında kura çekmiştik, çıkan kişi gelen otobüse bedava binmek için şoföre deli taklidi yapacaktı. Ben çıktığımdan üstümü başımı bayağı bi dağıttım, tipimin de kekoluğa elverişli olmasından mütevellit, kaptana şöyle bi bakıp "Ieaaaaaa, ıeaaaa, bu otobüs bizim evin önünden geçiyomueaaaa amceaaaa?" diyip ııııı  ııııaaa sesleri eşliğinde akbil basmadan arkaya doğru yürüdüm. Dayanamayıp arkada gülmeye başladığımızda kaptan olayı anlayıp yokuşta otobüsün el firenini çekip bizi kovalamaya başlamıştı.
6. Bir hayvan olsaydın kim olurdun?
Japon balığı (sürekli aklıma taktığım, saatlerce düşündüğüm her bi b-ktan kurtulmak için. 3 saniyede bir unuturdum. Ohhh mis)
7. Çocukken en çok neyden korkardın?
Bizim semtin meşhur bi delisi var "Gulu gulu Mustafa" diye, ondan :)
8. Mesleğin nedir?
Grafiker/Tasarımcı/Çizer
9. Bu ülkede olmasa başka hangi ülkede doğmak isterdin?
Doğmak istemezdim desem daha doğru olur :)
10. Totem gibi kullandığın ve en çok sevdiğin eşyan var mı?
Yok, totemlere, uğura falan inanmam. Totemi sadece bilgisayar oyunlarında dikerim.
Bende mimleyeyim : Pehito / Özgür

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

15 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. sağol blogdaşım :) gulu gulu Mustafa'nın adından bile korkulur :)

    YanıtlaSil
  2. 4,5 6 ya çok güldüm:)

    YanıtlaSil
  3. 9'un cevabını okurken sinirlendim, diğerlerini kahkahayla karşıladım... :))

    YanıtlaSil
  4. Cevaplar süper olmuş.okurken çok güldüm.Bloğunuzu takibe aldım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, tabi ki sana da geliriz efem :)

      Sil
  5. http://ozgurmanav.blogspot.com/2013/02/totemin-kblesi.html Cevaplarım burada. Teşekkür ediyorum bu güzel hediye için. :))

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, bakam bi cevaplarına :)

      Sil
  6. İyi akşamlaaaaar, beni de mimlemişler ben de seni mimledim. Hadi cevapla bakalım :)
    http://pehito.blogspot.com/2013/02/mim-mim-mini-mini-mim.html

    YanıtlaSil
  7. Allahım Yarebbim Mim manyağı oluceeez :)))

    YanıtlaSil
  8. Doğmak istemezdim evet evet bende :))
    Sen bu kadar güzel cevap verirsen mimlenirsin işte :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları