Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Şubat 2013

Abd büyük elçiliğine bombalı saldırı
Haberlerde gören görmüştür bugün Abd büyük elçiliğine yapılan saldırıyı. Fakat ortada trajikomik bir durum var, cidden var. Ne mi o? İşte hiç bir zaman anlam veremediğim, zenci mahallesinde yaşamını sürdüren elemanlar gibi diss atmak istediğim bu hukuksal düzen... Hukuksal düzen mi bizi üzen? Eveeet...

Adam daha önce 1997 yılında ordu evine lav silahıyla saldırmış. Bak buraya dikkat, el tabancasıyla, pompalı tüfekle falan demiyorum. Lav silahı lan, bildiğin lav silahı, anasının gözü yani. Utanmasa tank alıp girecekmiş ordu evine de Allah'tan tank bulamamış düşlerine zıçtığmın pkk militanı... (pkk, dhkp-c, bdp her neyse)

Peki burada komik olan ne? İzah edeyim:
Açlıktan gebericek durumda olan bi ufaklık simit çaldı diye 5 yıl hapis veriyosun, pastaneden bi baklava çaldı diye 3 yıl hapis vermeyi biliyosun da bi çocuğa, senin ordu evine, askerine lav silahıyla saldıran bi adamı nasıl tahliye ediyosun?  Gözünü seviyim biri bana bunlar şaka, yada biri seninle vaşak geçiyo desin (Dipnot: Vaşak Afrika'da yaşayan dev bi kedi cinsidir).

Böyle bi adam dışarı bırakılır mı nan? Bırak bu adamı dışarı bırakmayı, tüm sülalesini X-ray cihazından geçirip iç organlarına bomba saklamışlar mı?, anüsünde dinamit var mı?, sabah kahvaltılarda protein niyetine barut mu yiyolar? diye incelemen gerekirdi. Hukuksal düzene aklım ermiyo, düşünmeye kalkınca elimde olmadan yüzüğünü kaybetmiş Gollum'a, yemek yaparken sümüğü yemeğe damlayıp sinirlerine hakim olamayan İtalyan aşçılara dönüyorum.

Benim ülkemin askerine, insanına birisi lav silahıyla saldırıcak ben de onu tahliye edicem öyle mi? Ohohohohoooovvvv... No beybi nooo... Ona varya öyle fanteziler uygularım ki ömrünün sonuna kadar rüyasında lav silahı görür. Ellerinden kalın bi halatla bağlar tavandan sarkıtırım, tam poposunda iki dağın ayrıldığı yerin bitiş noktasına gelecek şekilde dik olarak  bi lav silahı monte ederim. Poposuyla lav silahının arasındaki mesafeyi öyle bi ayarlarım ki, azıcık bi "babanı satayım dayanamıyorum" diyip koyverdiğinde lav silahının namlusunun o ferahlatan soğukluğunu gider borusunun ucunda hisseder. Sonra tekrar kasar kendini bikaç milimetre yukarı çeker, takati kalmayınca tekrar lavın üstüne oturur. Aklını alırım, geride vermem...

Yapacak bişey yok ne yazık ki, alkışlıyorum bu düzeni efem, evet evet, öldürme potansiyeli olan herkesi hapishanelerden dışarı salın, alayımız havaya uçalım. Yeeeeaaa kop kop hacı devir kopma devri nede olsa, hep beraber patlarız...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ee, kendi kendini imha edip hukuk sistemine bir şey bırakmamış ne de olsa...

    Doğru söze ne denir.
    Hepimizin aklından geçenleri ne güzel döktürmüşsün...
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ben yazının her cümlesine ayrı ayrı katılıyorum. Ne diyelim Allah sonumuzu hayır etsin. İş dualara kaldı.
    Kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çok dobra çok net bir yazı kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları