Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Şubat 2013

mim sorularına cevaplar, mim şeysine cevaplar, mimlendim,blogger,blogspot,bloglar arası mim
Efem bu aralar Mim yağmuru yağmaya başladı galiba. Sürekli bi mim falan (haha gipim kalktı nan); desemde inanmayın çünkü beni mimleyen, bana insan muamelesi yapan tek kişi pehito, yani mim yine ondan :D

Sende olmasan çim mi yerdim, mazot mu içerdim, Sarkozy'nin office boyluğunu mu yapardım Teeeaannrı bilir ^^ Makarayı bırakıp kukaraya geçeyim;

1-En son kime yalan söyledin, neden?
Hmmm... yalan ve ben... Egomu tatmin etmek istemezdim fakat yalan söylemeyi cidden sevmem :P  Beyaz yalanlar hariç. Beyaz yalan mı olur demeyin valla dinlenip dinlenip tekrar döverim ^^  Paskalya yumurtası oluyo da beyaz yalan niye olmasın. Boyadım nan var mı diyeceğin? Ooohh var mıııığğğğ diyeceğiiinnnn sefaaaaağğmmm olsuuuuğnnn amaaaaağğğnnn (tutamadım kendimi). 
Yalan ne zaman söylerim, birini kırmak istemediğimde, hemcisim olsa bile. Biz erkeklere öküz muamelesi yapsanızda bizde kırılgan varlıklarız, he belki bi cam, bi porselen değiliz, ama bildiğiniz üzere kalaslarda kırılır, hemde daha gürültülü =) En son yalanı bi arkadaş çağırdığında çıkasım olmadığı için ona söyledim "Şuan arkadaştayım yaaaa, tüh, oturuyoruz daha da yeni geldim" gibisinden, hiç insanlığa yakışmayan, kendime yakıştıramadığım, Sarkozy'den beklenen bi hareketti.
Not: Bunu söylerken bile aslında yalan söyledim, yani en son söylediğim yalan buydu :D

2-Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun.

Malın tekiyim nan ben. Hemde öyle kamu malı, devlet malı falan değil he, sahipsiz mal. Yani öyle ortada duran bi mal düşün, rüzgar esip böyle totoşunu okşar gibi geçiyo, yapraklar savrulurken selam vermiyo. Yağmur yağınca bi Allah'ın totoşuda şemsiye tutmuyo, bi hayal et hacı. Heh işte o sahipsiz mal benim, ayrıca çok tezcanlı biriyim, aklıma bi şey gelince hemen olsun istiyorum. Var mı nan öyle bi dünya kamil... 
-Who is this someone?
- Someone of God...

3-En son severek okuduğunuz kitap hangisi?
Drizzt Dourden (GÖÇ)

4-Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?
Gaaaaddd dammmniitttt, tabiki de hayır. Pardon şuan işsizim. Tabiki yapmak istediğim iş işsizlik değildi :)  Fakat en son yaptığım işlere bakarsak grafikerlik, uzman yardımcılığı falan var. Fakat benim asıl istediğim iş hep çizimlerimle ilgiliydi. Ben çocukken babamın getirdiği A4 lere çizim yapardım hep, babamda eve girdiği gibi evrimleşip bana büyüyen gözleriyle bakarak "hahunha godumun evladı karalayıp durma len kağıtları, resim çizerek para kazanan kimi gördün?" derdi. Belli periyotlarla aynı cümleleri kurup hayallerimin üzerine bi güzel z-çar, çok düşünceli olduğundan sifonu bile çekmezdi.

5-Mutlu musun?
Uyurken evet, uyanınca başlayan filmi hiç sevmiyorum. Hele o filmde oynayan sarışın mal bi çocuk var, kekonun önde gideni, ayar oluyorum ona, hayatı falan yok bildiğin ot...

6-Öleceğini bilsen, ömrünün son zamanlarını nerede, kimle geçirmek isterdin?
Snoop Dogg panpamla beraber geçirmek isterdim. Günah ve etik değil diye bu yaşıma kadar hep alkolden, ottan ve boktan uzak durdum. O yüzden Snoop Dogg kardeşimle beraber zıplayan arabalara binip Tısss Tısss sesleri eşliğinde Long Beach yollarında şarkı söyleyip ot içerek, hadi ot içmiyimde birazcık votka içerek takılmayı isterdim sanırım. Bu yaşıma kadar hiçbişey yaşamadım, çocukluğumu da, gençliğimi de. O yüzden sanırım bunu cidden yapar, öldüğüm zaman da Snoop'la beraber yaptığımız, dünyaya ve insanlara diss attığım hiphop parçasının cenazemde okunmasını diyanetten rica ederdim.

7-Favori şarkıcın ve şarkısı?
Ali Atay - Eksik Bir şey Mi Var ? (Var tabi lan ne soruyon)

8-Her bölümünü heyecanla takip ettiğin dizin var mı?
Leyla ile Mecnun, İşler Güçler, Game Of Thrones, Spartacüs (fakat Spartacüs'ün savaş sahnelerini merakla takip ediyorum, erotik kısımlarına ayar oluyorum, o sahneleri ileri sarmaktan parmaklarım kas yaptı. Babam ben izlerken o sahnelere denk gelse, beni kırmızı noktalı film izliyorum zanneder, ahanda buraya yazıyorum)

9-Keşke...?
Keşke keşke demesem, çünkü hiç bişey istediğim gibi gitmedi ve gitmiyo da, yeter lan...

10-Kötü alışkanlıkların var mı?
Olmaz mııııııı? Var tabiki. İçimde tutamıyorum, direk söylüyorum düşündüklerimi, hiç patronmuş, şuymuş buymuş demiyorum. Birde insanlar için her şeyi yapıp sonra mal durumuna düşüyorum.

11-Sence ideal eş nasıl olmalı?

Kafa dengi, tabulardan uzak, gülmeyi seven, anlayışlı, eğlenmeyi seven, gerekirse benimle oturup bilgisayar oynayacak, çizim yaparken yanımda durup laflayacak, ben ikimize de Türk kahvesi yapacağım, onun hobisi varsa bende o onunla uğraşırken yanında laflayacağım. Gerektiğinde seviyorsa onunla pembe dizi izleyeceğim, parayı değil de, beni sevecek biri...
-Tanrı : Sanada bişey yaz dedik, suyunu çıkardın, böyle kadın henüz yaratmadım !
-Ben : O zaman bende bekar ölürüm napalım, buuu sssssssenneeeeee deeee bekar ölelllliiiiiiiiiiim bu senneeeeedeeee bekar ölleeeliiiiiiiiiimmmm Amaaaağğğnnnn Offff offfffff !

Efem benim cevap beklediğim arkadaşlarım :
Missisgamze | Özgürmanav

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

13 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Abdullah teşekkür ediyorum, cevapladığın için. Bu arada 10. sorunun yanıtını okuyup sana aşık olmayan kız ölsün, bunu da buraya yazıyorum. Ablan olarak :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 değil abla 11 o :) Güzel söylüyosun da olmayınca olmuyo işte :)

      Sil
    2. Evet 11, gecenin bir vakti yazınca böyle oluyor işte :) OLACAK :))

      Sil
  2. Ben ilk paragrafta yazdığın yorumlar için çok teşekkür ediyorum. Ben seni tanıdığıma çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. İşler Güçler'i sevmeyen yok heral. :)
    O en sondaki ideal kız değil Ütopyaların Kızı, bizim karşı mahalle de oturuyor sevgilisi var :P

    YanıtlaSil
  4. Öyle bir kız bulmak çok zordur. Keşke siz de biraz kalas olmasanız :D o zaman istediğiniz tarzda kızları çoook çabuk buluverirsiniz :D
    Bir de çok güldüm okurken..Yine! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ne yazık ki aramakla bulunmuyor :) Gülmenize sevindim =)

      Sil
  5. haha keyifle okudum valla. Bundan sonra sırf bu cevaplar için sizi mimlersem şaşırmayın =)

    YanıtlaSil
  6. Bi mimi böyle güzel cevaplayan görmedim daha :D
    Tebrikler efendim :))

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları