Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Şubat 2013

Mantıklı sorulara akıl yoksunu cevaplarım :)
Sevgili pehito arkadaşım beni bu sorularla ilgili mimleyince bana da bunları cevaplamak düştü (şit meeeyn) Şimdi hazır arka planda dubstepim çalarken ve çayım mousemin kuzeybatısında beklemedeyken cevaplamaya başlayayım ;)

1. Kendini seviyor musun?
İşte bu soruyu bende kendime çok soruyorum. Açıkçası kendimde sevdiğim yönlerim çok az, bu yönleri saymazsam kendime ayar oluyorum, kıl oluyorum diyebilirim. Kendimi sevdiğim anlar genelde film fragmanları kadar kısadır.

2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir?
Photoshop'umu yada illustrator'umu açıp arkada çalan dubstep müzikleri eşliğinde çizim yapmak. Mmorpg oyunlarında zaman öldürmek (Guild Wars 2), insanları neşelendirmek, ağırlık çalışmak, akşam koşuları, blog yazmak, portakalımı, salatamı, çayımı yada abur cuburumu alıp pc karşısında popomu sandalyeye sabitleyerek film izlemek. Merak ettiğim her saçmalığı işe yaramayacaklarını bildiğim halde araştırıp okumak.

3.Geleceğe dair hedeflerin nelerdir?
Target? Oooo Cizıs, hevınt eniy target hiyııırrr... Hedef medef yok, varda adına hedef denir mi bilmiyorum. Ne hedefi hocam ya, fukara adamın hedefimi olur anca düş kurar =)

4.Kendini bir cümle ile anlatabilir misin?
Saksı değilim ben  =)

5.Nefret ettiğin şeyler nelerdir?
Yihuuuuuu işte bu soruya sıra gelsin diye bekliyodum. 
Siyaset, politika, otobüste tırnaklarını yiyen yada yüksek sesle ulusa sesleniş gibi cep telefonu görüşmesi yapan insanlar, gelecek kaygısı içinde olmak, kararsızlık (bazen inanılmaz kararsız olabiliyorum), bişeyin 40 kere söylenmesi (doğrusu bir şeydir), sürekli koyiyim çıkartıyimli konuşan bunu yaparken de elinde tesbihle yerlere tükürerek gezen kıro hemcislerim, ülkesi hakkında hiç bişey öğrenmeyip apaçi dansı öğrenmek için gece gündüz çalışan tikiler, minibüs annemin yaptığı menemen konserveleri gibi dolduğu halde beyninin sol lobunu taciz ettiğiminin şöförünün "arkada boş yer var galiba" diye seslenmesi, "aşk öldü yeaaaa" diye kıyameti kopartırken bi yandan da aklından geçen erkeklerin mal varlığını mali müşavir gibi sorgulayan tapu kadastro müdürlüğünde müdürlüğe soyunan bayanlar, kadına şiddet uygulayan fosiptek beyinli dinozorlar, çıkarı olduğunda, yada zaman öldürecek kimseyi bulamadığında son çare olarak beni arayıp "kanka" diyen onun dışında hiç aramayıp canka stili takılan sözde dostlar, televizyon ekranlarından hiç eksik olmayan töre, tecavüz,entrika dizileri, kayıp bulma programları, izdivaçlar, kalp g-tü tarzı diziler, artan işsizlik, kakası yaparken yüzen kırmızı japon balığımın kakasını yem zannederek kıçından ayrılmayan beyaz japon balığım, hayvan severim diye ortada gezinip 1 metre genişliği olan hayvana 30cmlik dar kıyafet giydirip aksesuar taşır gibi kıçının peşinden sürükleyen kokoşlar  ve daha neleeeeer neleeeeer... Çok doluyum hakim bey, dünyanın ağzına lahmacun küreğiyle vurasım var.

6.Favori şarkıların,kitapların,filmlerin nelerdir?
Şarkılar: Ali Atay "Eksik birşey mi var?, Yalan, Vay be" , Pit10 "beni buradan çıkarın", Sagopa Kajmer "Karabiber duası, sürahi, baytar" , Snoop Dogg "Vato, Lay low, Doggy style" , Nate Dogg "Why" , Eve "Love is blind" , Missy Elliot "Gossip folks, Get your freak on, Work it, Lose control" , Ying Yang twins "tüm parçaları" (moral bozukken ilaç gibidir) , Elçin orçun "Derdin ne?" , Limp Bizkit "Gold cobra" ve tüm Dubstep müzikler (Skrillex, Cryptex, Flux pavillion, Glitch mob vs...)

Kitaplar: Ejderha mızrağı serisi, Drizzt Dourden serisi ve tüm fantastik kurgu kitaplar.

Filmler: Oh my god, The Dictator, Yüzüklerin efendisi serisi, Narnia günlükleri serisi, The hobbit, Dabbe, Semum, Musallat, Ayin, Çalgı Çengi, Harbi Define, Spawn, Xmen serisi, Blade serisi, Van helsing, diğer tüm fantastik kurgu filmler ayrıca komedi ve romantik komedi filmleri.

7.İlham aldığın kişiler kimlerdir?
Hiçkimse...

8.Death Note'u sen bulsaydın ne yapardın?
1986 ya geri sarardım, doğupta ne yapacam babasını satayım! Ne oldu yani doğdum da ne oldu? He başka ne yapardım. Sarkozy'nin adını yazardım, Pkkyı destekleyen ne kadar puşt varsa hiç üşenmeden tek tek adlarını yazar ipnelik olsun diye yanlarına gülen surat çizerdim. Graham bell ve napolyonu da yazardım sanırım, yaptıkları icatlarla hayatımızın içine mıçtıkları için...

AdminPanpa'dan bu kadar, kendinize iyi bakın ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Nefret çok fazla. Yahu biz ülkecek ne ara bu kadar nefret yüklendik.

    Hayat ne güzel kuşlar böcekler, keneler lalala :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüklenmedik, yüklediler valla :) Napıyım görmezden gelemiyorum :)

      Sil
  2. Kalemine sağlık, içinde ne var ne yok tüm samimiyetinle dökmüşsün. Sekizinci soruya verdiğin cevaplara ayrıca bayıldım :) Cevapladığın için çok teşekkür ediyorum :)
    Bir de sana acil pembe gözlük bulmam lazım ;)
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  3. Ne çok nefret ediyosun ya :)
    Dediğime bakma sen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefret benden sorulur, 1986'dan beri :P

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları