Yazan / Çizen : Admin Panpa 5 Şubat 2013

pagerank güncellemesi, adminpanpa.blogspot.com pagerank 2 oldu,pr,google pr
Cukka cukka cukakka cukka çaktıs çaktıs çaktıs 300-500 (apaçiler arasında üççüsss beşşüsss diye okunur efem) Geçenlerde internette gezerken "pagerank güncellemesi ne zaman olacak?" diye baktığımda birilerinin Şubat ayının ilk haftası diye yazdığını görmüştüm. Sonra böyle inanılmaz bi heyecan bastı, mahsülünü almak için uzu süre bekleyen çiftçilerle aynı heyecan olduğunu düşünmekteyim bunun.

Uğraşlarının bi işe yaradığını görmek harbiden süper bi his. Sevinçten "yihuuuuuuuuuu" diye bağırasım geliyo balkona çıkıp fakat deli tanısı koyarlar diye korkuyorum; yani tamam deliyim ama kimseye çaktırmadığım sürece sıkıntı yok.

Bugün çok b-ktan başlamıştı aslıda, moralimin taşlanarak öldürülen insanlardan pekte farkı yoktu. Fakat az önce "pagerank durumum değişmiş mi? dur bi bakayım" diye kontrol edip 2 yi gördüğümde b-ktan başlayan günüme biraz neşe ve anlatması güç bi duygu geldi. Belkide beni seven tek akrabam Google amcamdır. Teşekkürler google amca ver elini öpeyim diyecem ama elin yok, html kodlarını, yazılımı öpeyim o zaman. Bak bu saatten sonra bi sıkıntın olursa beni ara amca, bundan sonra arkanda AdminPanpa var (ne kadar makul bi durum bilemedim aslında)

Bu blogu sahipsiz bırakmayan, her gün girip okuyarak mamasını veren, "acaba yeni bişey var mı?" diye girip kontrol eden, yazıp çizdiklerimde biraz olsun kendini yada hayatı bulup yüzünde büyük bi gülümseme oluşturan herkese çok teşekkürler efem. Duygusala bağladım galiba, gözlerim yaşardı (yok lan çayın buharındanmış)

Teşekkürler sevgili okurlarım, teşekkürler Türkiye, Thanks God, teşekkürler ruhlar alemi, teşekkürler at kafası...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yine olsun yaaa bana neee :)
    Gecikmiş de olsa tebrikler efendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı gelmedi ne yazık ki :(
      Teşekkürler :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları