Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Şubat 2013

Shake that ass, otobüste çaktırmadan dans etme, hiphop,hiphop dance,nigga dance
Şşşt dürtükleme nan, dürtmesene oğlum bak sen ne zaman dürtsen fena oluyorum. Yapma lan he he he... Zokucam böyle işe he gitsene oğlum...

İşte geçen gün İETT otobüsündeyken ilham perim mi desem, yoksa şeytanım mı desem bilemedim bana uğradığında bu cümleleri içimden sarf etmek zorunda kaldım hacı.

Önce durduk yere mallıkla karışık bi sevinme geldi, durduk yere, böyle sanki birden içime enjekte edilmiş gibi. Otobüse binerken bunun bana bulaşacağını bilseydim hiç binmez, yada o durakta beklemezdim.

Kesin oradan bulaştı bu aniden salakça mutlu olma hastalığı bana. Neyse efem otobüsün en arka koltuğundayım, kulaklığımı taktım, sırtımda okul öğrencilerini andıran çantam, elimde baston niyetine taşıdığım şemsiyem, üstüme de çakma matrix montu var. Yani ortaya karışık bişeyler zıçmışım öyle...

Tam otobüsün isal olmuş mide sesini andıran motor gürültüsüyle yolculuğuma devam ediyorken aniden beni çok kopartan parçalardan biri çıktı Mp3 listemde. Nan arkadaş ondan sonra bi mallık başladı bende sorma, IQ indi 10 a... Baktım bikaç koltuk ötemde 2 kız oturuyo, bide "tıssss tıssss" sesleri eşliğinde otobüsün koltuğu üzerinde çarpışan arabalara binmiş çocuk izlenimi veren şoför var; başka da kimsecikler yok koca otobüste. Fakat müziği duyunca içime bi yardırma isteği, bi manyaklaşma telkini geldi, anlatılmaz yaşanır (mümkünse yaşamayın).

Dedim hulen şunlara çaktırmadan arkada kopayım azıcık. Fakat çalan parça yabancı Hip-hop olduğundan oturduğum yerde zenci ergen hareketleri yapıyorum. Deli dana eti yemiş keko gibi arkada kopmaya başladım, bi yandan da etrafı kesiyorum, birden dönüp bakarlarsa yakalanıp rezil olmıyım diye. Ayriyetten IQ değerlerim sonralardan yerine dönmeye başlamış olmalı ki bi yandan da şoförün önündeki koca aynasından onu da keser oldum, bana dönerse hal değiştirir, besmele çekmeye başlarım diye.

Bi ara kız yanındaki arkadaşına bişey gösterdi yan cama doğru, aha dedim dönecekler toparla g-tü başı, hemen durdum, ciddi bi şekilde, iş adamı tripleriyle içinde hiçbi b-k yazmayan ajandamı okuyomuşum rolüne girdim. Sonra tekrar "Heeeyyy lakkaaaaa deeetssss maaaa gannnn battaaaarrrr" sesleri eşliğinde arkada keşkül kıvamında sallanmaya başladım. Kızlar bikaç kere daha sağa sola döndüler ama yakalanmadım. Bi süre sonra kendimi öyle kaptırmışım ki otobüs durağında durduğumuzda bile malak gibi kopuyodum. Başımı sağdaki cama çevirdiğimde ise manzara inanılmazdı.

Herkes kopmuş, alkışlar, çığlıklar, dışarıda kıyamet kopuyo. Donunu, atletini çıkarıp cama atan mı dersin, tezahurat atanlar, heyecandan salya sümük ağlayanlar mı dersin... Demezsin tabi, alayı yalan da ondan... Sağa bi baktım beni koparken izleyen otobüs durağındaki yolcular jurassic park filmi izliyor edalarıyla kesiyolar beni. Pis pis gülenler, bi eliyle beni köpek kakası gösterir gibi işaret edip arkadaşının omzuna vuranlar, kikirik kızlar, anlam veremeyen ihtiyarlar, bide köşede benim gibi çatlak olduğunu düşündüğüm ve bana "İŞTE BUDUR" hareketi yapan bi eleman...

Her ne kadar kendimi süzme gibi hissettiysem de otobüs içinde çaktırmadan kopma heyecanı o günkü tüm stresimi almış, bayağı bi gülümsememe sebep olmuştur ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

5 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok eğlenceli bir yazı olmuş, ikinci paragrafdan itibaren :D böyle okudum...
    İyi ki paylaştın....:)

    YanıtlaSil
  2. Ay arada oluyo cidden ya ama tutmak lazım kendini :D
    Ben öyle durumlarda yüzümü daha bi suratsızlaştırıp şarkıyı söylemeye devam ediyorum içimden içimden :D
    Yakalanmak iyidir bazen bak gülmüşsün işteee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rezil oldum nan gülsem nolur :D

      Sil
    2. Pollyanna olsçayım dedim olduramadım :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları