Yazan / Çizen : Admin Panpa 6 Şubat 2013

bla bla bla, sorguya hazır mısın?, makara, yaşadığım olaylardan
Abi ya ben çok farklı bi dünyada, çok farklı bi kafayla yaşıyorum, yada nerede üşütük varsa arayıp tarayıp beni buluyo. Sanki kokumu alıyo namussuzlar !

Yani istemediğim kıl direk ağzımın içinde bitiyo babasını satayım. Ağda yapsam gene kurtulamam öyle kıllar çıkıyoki...

Sabahın köründe kalkmışım, daha dünyadan haberim yok, hangi gezegendeyim?, kıyamet koptu mu?, elektriğe zam var mı?, bloga birileri yorum yaptı mı?, beni neler bekliyo? tarzındaki tüm konulardan habersizim, uyku sersemliğinden dolayı IQ seviyesi olmuş deniz kıyısındaki su derinliği kadar. Bu kafayla zar zor don atlet bulup, yüzümü yıkayıp giyinmişim (don atlet bulup diyince yanlış anlamayın çıplak yatmıyorum herhalde, o kadar marjinal olamadım henüz, yani üst baş anlamında şey ettim). 

Dışarı adımımı atıp otobüs durağına doğru yola koyulduğumda kaderimin bugünde bana şaka yapacağı "Hehehe naber lan totoş" diyip popomu mıncıklayacağı hiç aklıma gelmezdi. Hayat benimle makara geçmeyi ne kadar seviyo yahu, hep antin kuntin tiplerle beni buluşturuyo bi şekilde. Hani mahallenin belli konularda mimlenen tipleri olur ya "profesyonel dedikoducuları, çocuk topunu keserken erotik film izliyomuş gibi haz duyan hacıları" falan... İşte benimde görünce hep yüzümü çevirip kaçmaya çalıştığım biri var, çünkü huyunu biliyorum tıpkı korku filmlerindeki karabasan gibi. Bi korku filminde vardı şimdi beynimin sol lobuna düştü bak, adam şey diyodu "gözlerine bakma sakın"; çünkü gözlerine bakınca karabasan kızın ruhunu ele geçiriyodu falan. İşte bu teyzede aynı, gözlerinin içine bakarsan kendine geldiğinde ağzına merdane ile vurulmuş gibi hissetmen ve hayatın tadının sana bırak kabak gibi gelmesini, b-k tadı vermesi an meselesi. Durağa tam 8-9 adım kaldı, anam, bi baktım sabahın köründe teyze durakta tek başına duruyo. Görünce öyle bi korktum ki sorguya çekicek diye, gözlerim burun kanalına kadar indi ona bakmamak için. Nasıl kurtulurum diye düşünürken hiçbişey yokmuş gibi "ral la lal lal laaa laaaaa cizııısss kıraaaayysstt ral la lal lal laaa laaaa moveee biaç moveee get out my waaay" şeklinde şarkı söylerek çaktırmadan yürüsem mi? dedim. Fakat imkanı yoktu çünkü o yolun ilerisinde otobüs durağı falan yok, seve seve gittim teyzenin yanına.

Dakika 1, teyze vuruyoooooooooooor, direkten döndü sevgili seyircileeeeeer :
Teyze: - Aaaaa naber Abduş (Abduş nedir hahunha goim ya, ulan Abdullah gibi bi isim nasıl Abduş diye kısaltılır) 
Ben: - Eeee, şeyyyy, iyiiiiii... (Yüzüne bakmıyorum ki, etkisi altına almasın diye, belki susar falan)
Teyze: -Heeee iyi iyi aman iyi ol.

Aradan henüz 10 saniye geçmeden;
Teyzeee tekrar vuruyoooooooor, mükemmel bir şuuuuuuut, kaleci pipican yakaladı :
Teyze: - Eeee annen napıyo yeeeaaaa, gelmedi mi hala köyden?
Ben: - Geldi ya, geleli çok oldu (kadın köyden geleli 1 yıl olucak nerdeyse dalgamı geçiyosun babasını satayım)
Teyze: - Heee ne biliyim, hiç görünmüyoda...
Ben: - Ne yapıcak, eline flama alıp sokakta "hihuuuuu ben buradayıııım" diye sallayacak mı? Demedim tabi, diyemedim, hehe diyip geçiştirdim...

O arada durağa 1-2 kişi geldi, benim yaşlarımda bide hoş bi bayan geldi sağ tarafıma. Gelenleri ve kızı görünce "Allahım dedim", "Oooo Goddd" dedim "Pliiiizzz gaaaad, killl dissss biaaaççç" dedim, fakat işe yaramadı ve yeniden şut geldi :

Teyze: - Abduş, şey nasıl oldu, büyük ablan nasıl oldu? hastaydı ya, hasta diyolardı ?
Ben: - Yoo bişeyi yok ya, iyi yani. (Ağzımı bozucam olmayacak, zor tutuyorum kendimi)
Teyze: - Heeee, iyi Abduş.
Ben sessizce bekleyip sabrediyorum, o arada sinirden içeriye doğru zıçıyorum, biriken tüm sinir ve stresi dışa atmamak için içime zıçıyorum. (Abduş nedir lan, abduş ta abduş, milletin, helede o kızın yanında karizma oldu Ajdar'ın keltoş kafası gibi, ben 7 yıldır neden yalnız olduğumu anladım, işte hep bu tipler yüzünden, sinek ilacıyla zehirliycem babasını satayım)

Tekrar teyze,teyzeee, teyze çalım atıyor, şuuuuuuut! Kaleci tuttu :
Teyze: - Öbür ablan napıyo, nası o, nerde çalışıyo?
Ben: - "Laaaaaaaan sananeeeeeeeee kafasında deney tüpü kırdığmın sananeeeeeeeee!" diyecektim ki, şey dedim "Hiiiç iyi yani"

İçimden, "yarebbiiiiiiim, pilüüüüzzz sormasın artık nolur", "Nas-Felak falan okusam beni teyzeden korur mu acaba?" diye düşündüysem de sonradan Felak suresini ezbere bilmediğimi fark ettim :) Her zamanki gibi dualarım ters tepti ve teyze dudağının üstünde siyah bıyıklarıyla beraber ağzını conta arasına sıkışmış lastik parçası gibi oynatmaya devam etti, işin garibi valla hiç nefes almıyodu, solunum sistemi artık nasıl gelişmişse... Aradan 5 saniye geçmeden bir şut daha kullandı:

Teyze: - Sen napıyosun, işe mi gidiyosun? güvenlikte misin hala?
Ben: - Güvenlik mi, ne güvenliği ? ben hiç güvenlikte çalışmadım ki... (töbe ya...)
Teyze: - Heaaaaaaaaağğğğğ...

Etrafımdakilere yeterince rezil olmuş bi şekilde, kakasını tutamayıp paçalarına sıçan veletler gibi sağa sola dönmeye başladım, artık lanet otobüs gelsin de bitsin bu işkence diye. O arada teyze penaltı kullandı:

Teyze: - Neden bu otobüse biniyosun ? Bizim ordan geçenlere neden binmiyosun ki?
Ben: - Şey ya, bu otobüsün şoförüne platonik aşığım, hasta oluyorum adamın kaytan bırıklarına, kemerinin üzerinden sarkan keşkül kıvamındaki göbeğine... (Ne saçma soru arkadaş ya, belli ki buna binmem lazım işte, fantezi olsun diye buraya kadar yürüyüp binmiyoruz herhalde)
Teyze: - Heee iyi Abduş iyi, bende anneme gidecem ondan bunu bekliyorum.
Ben sessizce yerlere bakıyorum o ara bi yandan da kadın sürekli Abduşşş dediği için acaba duraktakiler ve o kız "bu çocuk ipne mi? Abduş diye isim mi olur?" diye düşünüyolar mıdır diye kendime soru soruyorum...

Akabinde gözünü sevdiğimin otobüsü geldi, sevinçten plakasını yalayacaktım az daha. Hemen atladım içeri, teyze otursun diye bekledim, sonra ondan eeeeeen uzak köşeye gidip ayakta beklemeye başladım...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

9 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. :D yazıyı okurken ifadem buydu. Var öyle insanlar, kız için üzüldüm :(
    Öyle yazmışsın ki durakta senle bekledim, o teyzeye gıcık oldum, kızı gördüm.. ;) Kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Blogundaki tüm yazıları tek tek okuyacağım birazdan, epey bitirdim sayılır :)) Gece gece nasıl iyi geldi anlatamam. Şimdi sen bu teyze olayının nesi seni güldürdü, biz zor durumumuzu anlattık diyorsundur :) Yahu sen haline dua et erkek olduğun için bu teyzelerle komşuluk yapmak zorunda kalmıyorsun. Eee biz bu teyzeleri mecburen evlerimize buyur ediyoruz, onu ne yapacağız :)

    Geçmiş olsun sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe hepsini bitirmeniz zor valla tam 230 yayın oldu toplamda :) Tabi ki gülün, zaten ben bu blogu yaşadıklarımı mizahi yolla anlatıp stres atarken, okuyanlar da okuyup kikirdesin, rahatlasın diye açtım :) Biraz gülümsetebiliyorsam ne mutlu bana. Evlerinize buyur etme kısmına gelince ona diyecek söz bulamıyorum :D Ne desem nafile :DDD

      Sil
  3. ya var böleleri hakkatane var bizimde burda deli bir avukat var la o nasıl avukat ya mahkemedekileri delirtir ya onu avukat diye kim tutar adam ilahiyat ve avukatlık bitirmiş daha ne olsun o delirmesin fıttırmasın da ben mi fıttıryım adamı görünce hu ha ha mııııı gibi sesler çıkarıp bütün kırık dökük ne kadar dişi varsa seriyor ortalığa ya var ya beni durakta görmesin yeminlen kaçıyorum gözlerine bakarsam yandım hemen mu ha hıııı gülmeye başlıyor adam sürekli kendi kendine gülüyor geçende bir tek doğru laf dedi onuda heralde içkili miydi neydi...bakkalda çalışıyorum ben ...ah bu hayat ne zor ya bu hayat çok zor biliyor musun dedi :) o anda tabi bana dumur geldi gözlerimle tastikledim :D :D demekki adamın delirmesinin bir sebebi de hayatı sürekli sorgulayışı yakında bende onun gibi olcam günün hiç abartmıyorum 23 saati tek başıma evdeyim :)) ne gezmek var ne birşey dört duvar arası yemek çamaşır :)) yakında bakırköye ziyarete gelirsiniz.abdoşum :D çok komik yazmışsın günümün en güzel yazısını okudum ve çok güldüm Allah razı olsun ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda iyiymiş :D Demekki arada bi başkaları da trollenerek sorgulanıyo =) Yazıyı beğenmene çok sevindim; güldürebildiysem ne mutlu bana. Olayı yaşayan ben olduğum halde yazarken ben bile kikirdemiştim =)

      Sil
  4. Abdullah isminin her türlü kısaltmasını duydum daha beterini de ama bu bi ilk :D
    Her yerde var böyle teyzeler ys uolunu değiştirsen arkandan sesleniyolar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya bok vardı da arap ismi koydular bana :)
      Yurt dışına çıkıcak olsam adımı söyleyince kilise bombalamaya gidiyom zannederler.

      Sil
    2. İsmimden nefret ettiğim için çok iyi anlıyorum :D
      Yine seninkini söylerler de benimkinde ş sıkıntı bi kere :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları