Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Şubat 2013

pehito / adminpanpa / Aşkın Bedenlenmiş Halleri
Bu ayın şanslı üyesi blog dostum pehito. Kendisine 1 ay öncesine kadar "seni seçtim pikaçu" gibisinden haber vermiştim, çizim olarak ne istersin şimdiden düşünmeye başla diye. Bana dönüş yapmamıştı. Blogunda gezerken bannerının eksik olduğunu fark ettim. Banner çizmeyi düşünüp kendisine bunu teklif ettiğimde çok mutlu oldu. O yüzden bu çalışmayı hazırladım. Normalde hediye çizimlerimi blog adresimi ve adımı yazmadan hazırlamıyorum fakat bu bir blog bannerı olduğu için istisna yaptım tabi ki =)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

18 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok teşekkür ediyorum, güzel kalpli arkadaşım... İnan çok mutlu ettin beni :)

    YanıtlaSil
  2. vayy pe hito'nun banner'ı sana mı ait??
    çok güzel (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben çizip hediye ettim ona :) Gerçi kendisine bi çizim sözüm daha var ama henüz çizmedim oyacak beni :D

      Sil
    2. böyle çizimleri oldum olası çok sevmişimdir o yüzden pe hito'nun blogunu keşfettiğim ilk günden beri içten içe hep acaba kimin elinden çıktı diye düşünüyordum..

      gerçekten bu postunu görünce baya baya şaşırdımmmm.. (:

      hiç ummadığın birinin ummadığın bir anda karşına çıkması gibi.. ilginç ve tesadüfi.. (:

      Sil
    3. Hehe :) Aslında kendisi sağolsun bana blogunda teşekkür yazısı yazmıştı ben hediye edince; ama tabi onca yazısının arasında millet okuyamayabiliyo onu :) Çizim ve resim seven birini gördüğüme sevindim bende :)

      Sil
    4. pe hito o kadar kibar ve tatlı biri ki eminim yazmıştır
      ama onunla da yeni tanıştık o yüzden çok eski yazılarını bilmiyorum.. ara ara geri dönüp okuyorum tabi ama daha okumam gereken ççoookkk postu var (:

      Ben de böyle güzel çizimler yapan birini gördüğüme sevindimmm :)

      Sil
    5. Teşekkür ederim ^^
      Evet iyidir kendisi :)))

      Sil
    6. bütün teşekkürlerine toptan... Rica ederim ne demek ^^
      (:

      Sil
  3. Şşşşiiiiitt ne oluyor bakayım orada. Bensiz be sohbetler dönmüş :)
    Abdullah senin için görünen bir yazı daha yazacağım söz.
    Bir de oymayacağım ama hadi çiz artık :)
    Aslıhancım Abdullah'ın daha ne güzel çizimleri var ve ben tekrar çok teşekkür ediyorum kendisine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok daha neler bi yazı daha yazma sakın :D Yazdın bikere tamam işte :D Sanki dünyayı kurtardım yaa :)
      Çizicem söz verdim bi kere, bu aralar çizim işleri falan çıkıyo, yada savaşın ortasında kalıyorum bi müsait zaman olmadı yani :) Şimdide bi arkadaş gel evimin duvarını komple çiz diyo bakam onuda halledeyim senin şu karikatürü çizerim artıkın ^^

      Sil
    2. ahh gördüm gördüm pe hito.. kesinlikle süperler :)

      yyaaa arkadaşının duvarını komple süsleyeceksin yani öyle mii?? off off şansa bak millette ne arkadaşlar var (:
      arkadaşına söyle çoookkk şanslıymış :)

      Sil
    3. Eh işte :D
      Gerçi arkadaşlarım beni genelde sadece işleri düştüğünde sorarlar; kankam hariç :)

      Sil
    4. hheyy bu çok kötü bi şeyy amaaa :/

      Sil
    5. Yapıcak bişey yok :) Bizde ona göre herkese gerektiği kadar değer veririz işte. Gerçi ben hep fazla değer veren olur, sonra mal durumuna düşerim. Ama düşe kalka öğreniyoruz işte; "sıkıntı yok baret var baret :)"

      Sil
    6. aslında söylene bak diyesim var kendi kendime (:

      "sıkıntı yok baret var baret :)"
      hehehhee güzeldi buu :)

      Sil
  4. Ay tam pehitoya yakışır cinsten olmuş ki buu :))
    Eline emeğine sağlık :)
    Geç oldu ama idare et :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları