Yazan / Çizen : Admin Panpa 9 Şubat 2013

bisküvilerin parçalanmış çıkması, cips poşedini ağıza dayayarak, hayatı monotonluktan çıkaran, hem uyuz olup hemde sevdiklerin, seviyorum ulan, sinir oluyorum, uyuz olduklarımı seviyorum,
Böyle bişey var, yani uyuz olduğum ama aynı zamanda uyuz olduğumdan dolayı sevdiğim çok şey var. Ne saçma bi cümle dimi... Azıcık örneklendireyim durumu:

Mesela bakkala gider, en sevdiğin bisküviyi yada cipsi alırsın. Eve gelip film izlerken falan çıtır çıtır yemeyi hayal ederken paketi bi açarsın bisküvilerin yarısı ezilip,kırılıp toz gibi olmuş yada cipsler minicik parçalara bölünmüş.

Önce bi sinirlenir "ulan bakkal senin ebeni" dersin, sağlam olanları yedikten sonra gözlerin kırık olan, adeta toza dönüşmüş olanlara kayar.

Alırsın cips poşedini eline, önce bi sağa sola bakarsın "biri görmese, rezil olurum valla" diye. Sonra poşeti dayarsın ağzına, tozları namnamnam namnamnam yersin ağzında toplayarak. Çokta zevklidir nan ! Halbuki bi yandan da kırılmış olmalarına uyuz olursun, ama bi yandan da ağzına dayadığın poşetten hışırtı ile kayanları zevkle yersin.

Hayatta da çok şey var böyle, yani uyuz olduğum ama uyuz olduğum için sevdiğim... Yani hayatın ayrı tatları gibiler onlar, biri pirzola ise diğeri şiş kebap.

Tanımadığın numaralar cebini arayıp rahatsız eder, bi yandan "z-çıcam heee, kim lan bu?" diye sinir olur diğer yandan da "en azından bi arayanım var lan" diye içten içe, çaktırmadan sevinirsin.

Minibüse bindiğimde kaptanın "arkada boş yer var lan galiba, ilerleyin bakem" demesine uyuz oluyosam da diğer yandan bu cümleyi kursa da minibüste olduğumu hissetsem diyorum :) Yoksa ne anlamı var ki? Bazı şeyleri birbirinden ayıran eksi faktörler vardır, ama bunlar aslında sevilesi, şikayet etsem de öpülüp baş üstüne koyulasıdır. Yoksa hayat ne kadar tek düze, ne kadar monoton olurdu bi düşün?
(Monoton mu dedim ben? Vay anasını ya hayatımda kaç kere kullandım acaba bu kelimeyi, çok monotonsam demek ki... Bak yine!)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Benim de var birbirinin içine geçmiş sevdiğim ve sevmediğim şeyler...
    Hem nerden geldi başıma deyip hem de iyi ki var dediklerim...
    Güzel bir yazı olmuş yine hayatın içinden, kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok eğlenceli, çok gülüyorum sana :)))

    YanıtlaSil
  3. kalemine sağlık benimde tezatlıklarım içinde şöyle bir zihin yolculuğu yapmama vesile oldun...

    YanıtlaSil
  4. Adam öcü gibi ya :D
    Bi de uyuz olduğun halde sevdiğin insanlar vardır :)
    Bknz:Annem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan yok uyuz olup ta sevdiğim insan yok yahu =)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları