Yazan / Çizen : Admin Panpa 22 Şubat 2013

agresif, asosyal, aşırı yalnızlık, bugün ne yapsam, depresif, değişen insanlık, dostum yok, kendimle başbaşa, stres, yalnızlık ve yavşaklık, yalnızlıktan kaynaklanan, yavşaksan yaranırsın,
Bazen demiyim de, sık sık oluyo böyle... Sokağa atılmış p-ç gibi hissediyorum bazen kendimi.
Çevreme baktığımda kimseyi göremiyorum. İşten eve giderken, yada evde pineklerken "Bugün ne yapsam" diye bile düşünemez oldum, çünkü bi insan tek başına ne yapabilir ki?

Kadıköy 6 yolun orada boğa heykelinin yanına gidip toplarını mı avuçlayayım, yada Harlem shake dance mı yapayım deliler gibi. Yoksa içimdeki bu derin sıkıntıyı, bu b-ktan üzüntü biçimini bastırmanın yollarını aramaktan saçlı derimde çıkmayan yara kalmayacak.

Artık romantik komedileri geçtim, dostluk filmlerini bile izlerken canım sıkılır oldu. Keşke yavşak olabilseydim, harbiden olabilseydim, süper olurdu be hacı. Fakat yapamıyorum, yeminle yapamıyorum. Hak eden insanlara tabi ki gerekli övgüleri söylerim, fakat insanı andıran, aslında içinde Sarkozy taşıyan tiplere sırf yaranabilmek için "Ayyy canııııımmmm" yada "Kanka süpersin!" falan diyemem. Millet öyle alışmış ki birbirine feşkeş çekmeye, artık kendi yaptıklarını görmez olmuşlar.

Çatır çatır zıçan bi atın, önünde zıçan başka bi atın g-tüne bakıp "Ne zıçıyosun lan!" demesinden bi farkı yoktur bunun. 20 kişi bi araya gelsek, ortamdaki herkes "evet evet, aynen yaaaa, dedikoduyu hiç sevmiyorum bende" diye nutuk atar, sonra sel görmüş karancalar gibi yuvalarına dağılmaya başladıklarında aralarında dedikodular etrafa saçılmaya başlar. Fakat sorarsan dedikoduyu sevmezler. Napıyım ben böyle bi ortamda olup, yıllarca hep böyle düşündüm, aman dedim, adam gibi arkadaşım olsun, az olsun, Ajdar'a, Lady Kaka'ya falan benzemesinler. Peki dedim de ne oldu? Yine dostluk için açtığım avcuma acımadan sıçanlar hep o değer verdiğim dostlarım olmadı mı be hacı...

Sonra ben yakınlarımla bunları paylaşmaya başlayınca klasik sözler pisuvara dökülen sidikler gibi sıçraya sıçraya geliyo bana. "Sende evden çıkmıyosun ki" Bu kadar basit mi yani? Çıkmıyo muyum hiç? yada ne olucak evden çıkınca? Dünyadaki yavşakların, para peşinde koşan kekoların, çakma kankaların sayısı mı tükenecek? Yada dışarı çıktığım için bana ödül olarak 2-3 sağlam dost birde sevgili mi hediye edecek bi hayır kurumu? Öyle değil işte. Günümüzde gerçek duyguların hiçbi önemi kalmadı. Fakat daha önceki dedikodu örneğimde bahsettiğim gibi sorarsan asla ama asla öyle değildir, duyguların, dostluğun önemi olmaz mı canıııııımmm !  Önemli tabiki, fakat birbirimize sırtımızı dönüp yürümeye başlayana kadar.

Şimdi bakıyorum kendime, 26 yaşımdayım, etrafımda sadece sıçtığımın sarı lambasından kaynaklanan, görüntüsü bile bi boka benzemeyen gölgem, stresten her gün alkol niyetine içtiğim çay bardağım, ve kendimi kandırmak için karaladığım saçma salak çizimlerim var. Yarın bi gün ölsem, cenazemde imamın "Merhumu nasıl bilirdiniz?" diye soracağı insanlar bile olmayacak. İmam kendi sorar kendi cevaplar artık. İlerde çooook düşük bi ihtimalle birini sever, sevilirsem ve yine bi ihtimal evlenirsem, ve belki çocuğum olursa, ona ilk iş yalakalığı, 2 yüzlülüğü ve yavşaklığı öğreticem sevgili okur (böyle diyorum ama ben bandrollü mal olduğum için, bunu bile becerebileceğimden emin değilim).

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

22 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Sakın bunu yapma, biz çocuklarımızı dürüst yetiştireceğiz onlar birbirini bulacak.
    Hatırlar mısın ne demiştim ilk tanıştığımızda;" ben GERÇEK İYİ yok derken seni ve Eda'yı tanıdım ve güvenim arttı Dünya'ya."
    Boşver sen onları,bir gün temiz kalbinin karşılığını alacaksın, tam ümidini kestiğin anda.
    Sevgiyle kal... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün diye diye, günlerimden oldum :)

      Sil
  2. Beni mi anlattın sen :)) Şaka Şakaaa
    Sen yine de çocuklarına doğru ve dürüst olmalarını öğret. Tabi bir gün birini sever, o da seni sever, evlenir ve çocuklarınız olursa :D :D

    YanıtlaSil
  3. ya pff, o iş ortamında çok oluyor ya. Benim anlamadığım hani herkes dedikodu yapar da en samimi gözüktüğün kişiyi gelip bana çekiştirmeyeceksin.

    Neyse onu geçelim sen neden yalnızsın kuzum?! Bir kaç kişi yüzünden tüm insanlığa küsme sakın. Dışarı çıkma mevzusuna da katılıyorum, dışarı çıkıp ne yapacaksın cafeden insan mı toplayacaksın, çevre mi edineceksin? Zevkine uygun kurslar, geziler olabilir ama bak. Hem senin tarzında insanlarla olursun, farklı kişilerle tanışırsın. Farklı insanlarla tanıştıkça insana da bir tazelenme geliyor valla.

    Ama yine de bunalma, bunaldıkça ciziktir bir şeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum, sanki tüm 2 yüzlü, yada insanlık abidesi olma derdinde olan tipler beni buluyor. Bugün de iş çıkışına doğru moralim sıfıra indi, art niyetli insanların saçma sapan lafları yüzünden...

      Neden yalnızsın? sorusuna gelirsek; sağlam dostum olsun az olsun diyordum, 20 yıllık arkadaşım tarafından satışa geldim. Aşk zaten hiç deme, ben dürüst oldukça, düzgün davrandıkça alayı uzaklaştı benden. Elimden daha birşey gelmiyor...

      Sil
  4. Kötü arkadaşların olacağına hiç olmasın daha iyi en azından kafan rahat olur. Yüzüne gülüpte arkandan küfür edecek kimse yok işte ne güzel.
    Bu arada Bandrollü mal ne yaa :D Katıksız malı duydumda bunu ilk defa duydum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bandrollü, yani devlet tarafından onaylanmış :) Belli statüleri geçip, katıldığım testleri mal olarak geçtim :=) O zaman bandrol takıyolar alnına :)

      Sil
  5. aman sen dürüdt ol adamın yüzüne korkmadan gerçekleri söyle, seni böyle beğenmesin. pis vampirler ancak bizlerin kanını sömürmek istiyorlar. valla ben herzaman doğruyu söylerim, çat çat suratına,umurumda olmaz.kendimle mutluyum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama ne yazık ki bizim gibi insanları seven çok az, yalaka olmazsan, yavşak olmazsan, 2 yüzlü olmazsan bi ortama bile giremiyorsun, arkadaş edinemiyosun... Fakat elimde değil, kendimden taviz veremiyorum.

      Sil
  6. Al bu yazıyı kopyala, benim bloga yapıştır. İşte aynen bu şekilde düşünüyorum bende. Yahu sayfa sayfa anlatmaya çalıştığım şeyleri tek yazı da özetlemişsin. Öyle bir şey oldu ki bu, daha okumadığım bir kitabın sonunda ne olduğunu anlatmışsın gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler, yazıda kendinden birşeyler bulmana sevindim.

      Sil
  7. Mizahi bir dille anlatmışsınız ama ne yazık ki acı gerçekler...

    YanıtlaSil
  8. Yavşak olamayacağın kesin birşey de, yalnızlığı sen kendin seçiyorsun gibi geliyor bana..Yoksa senin gibi eğlenceli, akıllı, yetenekli biri hayatında bir şekilde olsun isteyen çok insan olduğuna eminim.Bence kırılmaktan, kırmaktan, acı ya da tatlı tecrübe etmekten korkmamalıyız arkadaşım.Sonuçta herşey hayata dair.Şu yalnızlık dediğin şeyi herkes bir şekilde kendi içinde öyle bir hissediyor ki, sırf bunda bile yalnız değiliz aslında.Yani karışık oldu belki ama anladın sen onu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah işte tam da Eda'nın dediği gibi... Bak buradan seni telkin etmeye çalışan bir sürü insan ve aynısını yaşayan bir sürü insan var...
      İşin özeti yalnız değilsin, seviyoruz seni :))

      Sil
    2. Bende sizi seviyorum, teşekkürler :)

      Sil
  9. Baaaak manyaklaşma ya :)
    Çocuklar her zaman masum kalmalı
    Etrafımdaki insanlara o kadar çok şaşırıyorum ki hala deli saçması yalanlara bile inanacak kadar gerizekalı bi insanım. Ama deseler bana öyle olmak ister miydin?
    Hayır.
    Kaybetmek oluyosa bu yapacak bişey yok.
    Doğru iyi olanlar kaybediyor ki kendimi iyi vasfına koymuyorum.
    Ama gerçekten kıymetini birgün anlayacaklar çok geç olmadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam anladım ben sende de katır inadı var :D
      O yüzden tıpkı yapılmasını isstediğim gibi susuyorum :))

      Sil
    2. İnat değil aslında, umutsuzluk sendromu :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları