Yazan / Çizen : Admin Panpa 13 Mart 2013

Adama benziyosun, giyince adama benziyosun,tarz değişikliği,adama benzeyen erkek,adam,triko giyen erkek,tişört seven
Tana na naaaaaaa ! (Eller 2 yana açık, artistik bi giriş olsun istedim ama siz görmüyosunuz tabi). 

Bu arada yazıyı yazıyorum fakat bi yandan da karnım öyle bi ağrıyo ki içinden  bi allien çıkıcak diye tırsıyorum...  Neyse efem konuyu saptırmadan yazmak istediğime döneyim ben, sapıtmanın alemi yok ^^

Bazen oluyo böyle, hani içinden geliyo "nan şöyle bi şekil giyiniyim bugün" diyosun. Bi farklılık olsun, böyle bi yeni çıkmış  5 katlı çikolata imajı yaratayım diyosun ya, heh işte bende geçenlerde bunu bi yaptım.

Genelde tişört ve kot pantolonla gezip Allah'ın coolu modunda takılan biriyimdir. Yani yaş 26 olabilir ama genelde giydiklerim ve antin kuntin hareketlerimle millete 20 falan gibi görünebiliyorum; doğan görünümlü şahin hesabı. 

Dolabımı bi açsan, kıyafet adını verdiğim zımbırtıların %85'inin tişört ve pantolondan oluştuğunu görmeniz an meselesi, bi insan kışın bile tişört giyer mi? Hemde kar yağarken mont altına bile, tabi atkıyla birazcık kamufle ederek :) Yani tişörtü giyersin, fakat atkıyı böyle artistik zıçıntılar eşliğinde 2 yana atıp montun içine sokarsın, dışarıdan bakanlar tam olarak ne giydiğini anlayamadığı için "hehehehe Allahın kekosuna bak, kar yağıyo tişörtle geziyo" veya "fukaranın düşkünü beyaz çorap giyer kış günü" demelerinin önüne geçmiş, g-tleriyle gülme eylemlerine vesile olmamış olursun. İşte annemde böyle gezmeme alışık olduğundan geçenlerde bir gömlek ve üzerine V yakalı triko giydiğimi görünce kadının dengesi bozuldu. Mavi gözleri böyle kocaman açıldı gülümseyerek, aha dedim herhalde güzel bişey söyleyecek. Fakat öyle bi cümle kurduki, öznesi ve yükleminin altında can verecektim denebilir. Cümle şu: "Afferim !... (Derin bi sessizlik) Bak giyince adama benziyosun!"

İsmail YK'nın "tuvalette bile beste yaparım" sözünden sonra duyupta kendimi uzaylılar tarafından kaçırılmış gibi garip hissettiğim ender sözlerden biriydi bu. Nasıl yani giyince adama benziyosun ? Normalde eşeğin g-tüne yada Arnold panpamın baldırına mı benziyorum?  Eğer öyleyse beni bu saatten sonra estetik, plastik cerrahi bile kurtaramaz. Enteresan çağrışımlar yapan bi cümle, sevinsem mi, üzülsem mi diye bi kararsız kalıyosun :)  Çünkü iltifat mı hakaret mi belli değil, ortalık malı bi cümle...(Tabi annemin hoşuna gittiği için beni övme amacıyla bu cümleyi kurduğunu biliyorum ama bendeki de ipnelik olsun işte :D Cümleyi sorguluyorum sadece)

Tabi annemin bu sözü ve ben böyle giyindiğimde ablamın sürekli "uuUUU Behlül'üm benüm" demesi üzerine tarz değişikliğine gidip, tişörtlere birazcık üvey evlat muamelesi yaptığım bi gerçek. Madem adama benzedik birazda böyle takılalım :)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

9 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Allahım bana da vahiy gelsin bende güzel, tarz giyineyim. Çalıştığım yer yüzünden sümsük sümsük giyiniyorum valla. Kişiliksiz bir boğazlı kazak, kot, şişme mont, saç kısa dağınık, makyaj hasta görünmeyecek kadar. Bu ne yaa!!! Sırf aç çiftçi amcaların bakışlarından kurtulmak için erkeğe benzedim valla. Bu arada tişört candır.
    Karnın ağrıyınca anason tohumunu sıcak suda demleyip iç ya da limonlu su iç. Anında çözüm. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişört candır tabi =) Tarçın iyi geliyomuş diye okudum nette, tarçınlı bi çay içtim. Fakat yinede tam geçmemişti :) Şu yazıyı karnım deli gibi ağrırken yazdım, artık olduğu kadar :DDD Şuan iyiyim ama. Bu arada giyim olarak iyisini yapıyosun boşver :)

      Sil
  2. Gördüm face de, yakışmış kardeşime :)

    YanıtlaSil
  3. Bu da mı benzer :)
    Tek fark ben hem t shirt hemde gömlek üzeine v yaka kazak giyiyodum :)
    Sonraaa bi kadın geldi annemin yanında kızınız erkek çocuğu gibi dedi (bu olay geçen yıl oldu :D)
    Sonra biraz biraz normal giyinmeye başlayınca annemde aynı cümleyi kurdu :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları