Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Mart 2013

terbiyeye gel,küfreden kız,küfürlü konuşan kız,izinsiz eşyamı karıştırıp,ahlak bekçileri
Efendim günlerden antonyo bandırabas, hava sıcak, koltuk altlarında tahmini hava sıcaklığı 37-38, sittiri boktan bi gündü. Ben pisagor üçgenini andıran önden 90 derece dik açılı üçgen saç modelim ve 3.kez doldurduğum meyve çayımla gelip masama oturdum. Harlem shake dansının ilk çıktığı dönemlerdi ve ben dansı çok makara bulduğumdan bol bol harlem shake karikatürleri çiziyodum hacı.

İşte kliplerdeki gibi saçma hareketleri karikatüre döküyodum, oyuncak peluş tavşana yavşayan bi adam, üzerinde süper kahraman kıyafeti ile yandaki su damacasına hallenen başka bi adam, birbirini kırbaçlayan ve süpürge sapıyla döven tavuk kıyafeti giymiş bikaç kız. Bunları çizerken tabi kafamda o harlem shake'in ritmi var, yani resmen yaşayarak çiziyorum hacı. Neyse ben karikatürü çizdim falan, tabi tutupta dönem ödevi hazırlayan ergen gibi başına "HARLEM SHAKE KARİKATÜRÜ" yazacak halim yoktu. Çünkü kendi özel ajandama canım sıkıldığı için karaladığım, kişisel birşeydi zaman geçirmek için, tek gecelik aşk misali :P

Bi ara ajandamı masama bırakıp dolaşmaya gittim, geldiğimde ajandanın yerini değişmiş buldum. Tabi ki sıkıntı değildi, yani sonuçta içinde Top secret, olay olay, uuuu çok feciii bilgiler yoktu. Fakat işin b-ktan kısmı 1-2 dakika sonra ortaya çıktı. Yanıma bi keko yaklaşıp "Apo, X kişiyle Y kişi çizdiğin karikatürü görmüşler, kıza tecavüz eden adam mı ne varmış galiba, hiç hoş değil falan dediler, benden duymamış ol yani; ortaya bırakma bence ajandanı" dedi.

Algıda sıçıcılık diye buna diyoruz işte biz hacım, sen tut, o çizdiğim karikatürdeki tavşanı nasıl becerdiysen kadına benzet :)  Ulan yurdum insanı hiç mi tavşan görmemiş diye çok merak etmiştim o gün; uzun 2 kulak, popoda yuvarlak kabarık bi kuyruk, uzun dişler falan...  Neyse efem, X ve Y hanım algıda sıçıcılık yapıp bu tavşanı kıza benzetmişler, bilemiyorum belkide o şekil bi fantezileri vardı ve görmek istedikleri gibi gördüler. Sanki hiç leman, gırgır ve benzeri dergilerde karikatür görmemiş gibi saçma sapan yorumlar; ulen bu dergilerde tal t-şak gezen adamlar çiziyolar onları normal karşılıyosunuz da ben masum bi karikatür çizince neden ereksiyon olmuş gergedan gibi şaha kalktınız? Şimdi işin 1. komik yanı buydu.

2. komik yanı ise; aradan 1-2 saat geçti, birisi için toplandık, 15 kişi falan bi odadayız. Benim o karikatürü görüpte "böyle şeyler hiç hoş değil, ayıp" falan diyen X kız, yanındaki bi eleman bundan bikaç şey isteyince hiç çekinmeden aynen şunu dedi: "..... bulmuşsunda kıllısını arıyosun!" Oha... Dilim tutuldu... Bu ne yaman çelişki nan böyle :) Benim erkek olarak ağzıma almaya cesaret edemediğim sözleri tutup toplum içinde haykırarak ve gülerek, relax bi şekilde söyle, bide utanmadan benim karikatüre bakıp yanlış bişey yapmışım gibi ahlak bekçiliği yap. İçimden bi yandan "Hassktr lan ne dediiii!" derken bi yandan da "benim karikatür hakkında ahlak bekçiliği yapana bak hele, yardırdı resmen" diye geçirdim. Söylediği sözden hiç rahatsızlık duymamıştı fakat ben utancımdan pancara dönmüştüm; ahlaksız ahlak bekçisi seni...

Gerçekten çok antin kuntin insanlar var dünya üzerinde, sen yaşama babasını satayım... Bu tarz insanların "kadına şiddet uygulamayın lan" diyip eve gittiğinde karısını döven adamdan, "hayvanları seviyorum" diyip kediyi 3.katın balkonundan fırlatan dingilden, "çok terbiyeliyimdir anuna goim" diyen süzmelerden farkı nedir? Kendiyle çelişip farkında olmayan, milletin özeline saygı göstermeyip burnunu sokan ne çok insan var sevgili okur... Ülkemizde gerçekten hayat zor, bundan sonra fotosentez yaparak mı yaşasak ne... Ben bu tiplerle aynı havayı solumak istemiyorum beaaa, Cizısss kıraysttt...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Tavsani goren o ergen kizlar playboy dergisinden bise animsamislar heralde :d

    YanıtlaSil
  2. "Böyle sözler hiç hoş değil, ayıp" demediniz mi :)) Ne olursa olsun, ortada diye insanın özeline izinsiz el atılmamalı..Atılmışsa da elde edilen bilgiler aleyhe ( ! ) kullanılmamalı.. Delil sayılmıyor, o bakımdan dedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, birde karıştırıp utanmadan ahkam kesiyolar :)

      Sil
  3. Bence X ayıp etmiş, herkes kendinden sorumlu. O kendi diline sen de kendi çizimlerine bakmalısın. Kimse kimsenin davranışını ya da eylemlerini eleştirme hakkına sahip değil. herkesin kendi hayatı yahu...

    Offf yaaa.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öylede, izin almadan özelimi karıştıranda onlar, ahlak konusunda ahkam kesenlerde onlar, sonra küfürlü şekilde yanımda konuşanlarda onlar :D Ben sadece bu yaman çelişkiyi çözemedim :) Yoksa banane isterse kıro erkekler gibi sabah akşam ana bacı muhabbeti yapsın, ağız onun ağızı :)

      Sil
  4. sıkıldığın an orayı terk edeceksin mesela öyle yaptığım için yine işsizim ama iş ve işçi bulma kurumunun kapısını aşındırmaya asla niyetim yok..not: o kız kusura bakmasında o lafı hak etmiş biraz ağır olsada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ne yazık ki şuan bende işsizim.

      Sil
  5. Oha diyorum o kıza :D
    Bende küfrederim de onun bile adabı var :D
    İnsanın fikri neyse zikri odur onun kalbi zihni pis sen ne desen boş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle, görmek istediklerini görüyolar ^^

      Sil
  6. insanoğlu be çiğ süt emmişiz :) yaa çok komik yazmışsın amaa :) ne karikatürmüş yaa ahah , kişi kendinden bilir işi diyeydin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya bi karikatür çizdik... :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları