Yazan / Çizen : Admin Panpa 21 Mart 2013

aklımdan zorum var,koşu yapan erkek,koşu yapmak,arkadaşla koşmak,adminpanpa,mizah
Napayım var işte abi, var yani. Neyse en azından aklım var diye motive edeyim kendimi...
Eskiden, eskiden derken 4-5 ay kadar önce 2 günde 1 falan kankamla koşuya çıkardık, Nato yolu üzerinde nijeryalı atletler gibi koşup milletin saçma sapan laf atmalarına maruz kalırdık efem. Fakat ben bi süre sonra bayağı sıkıldım, çünkü evde de sürekli spor yapıp ağırlık çalışıyodum zaten. Kısaca 4-5 aydır koşmuyodum.


Dün kankam sağolsun kanıma girdi, üstelik bu sefer eskisi kadar kısa yolda değil, Üsküdar'a koşucaz dedi. Lan arkadaş neden Üsküdar, neden o kadar uzak diyorum, ora uzak mı? kanka diyo. Sanki Süreyya Ayhan'ız babasını satayım. Sonrasında biraz gaz verdi, bende artık ne çabuk gaza gelen bi insansam (tüple çalışıyo olabilirim) 4-5 aydır kıçımı kımıldatmamış ham halimle tamam koşalım dedim. Koşu için hazırladığım süper kahraman kıyafetlerimi giyip anlam veremediğim bi artizlikle mutfağın kapısını açıp sigara sarmakla meşgul olan zenci ruhlu anneme "Ben koşuya gidiyom ni-ha-ha" dedim.

Akabinde koşmaya başladık evden çıkıp Üsküdar'a doğru. Bi süre sonra sadrazamın sol toplarında bi kasılma hissedip "kanka az yavaşla" dedim, sonra yine normale döndü. Beylerbeyi'nin oradaki yokuşu çıkana kadar can çekiştik resmen, orayı çıkıp tünelden ilerlerken öyle gaza gelip insanlıktan çıkmıştık ki, tünelin loşluğu altında "uruk haiiiiii" diye bağırırken buldum kendimi. Artık nasıl gaza geldiysek tünelden çıkınca Amerikan filmlerindeki beyaz, uyuz, süt çocuğu tipli sporcular gibi çimenlerin üzerine gidip şınav çekmeye başladık. Milletin "bunları deli z-kmiş" demesi muhtemel olasılık. Sonra durur muyuz ? Tabiki de hayır; kankam veriyo arkadan gazı paso "Helal kankaaa", "Senin kötü halin buysa oluuuum" , "İyisin lan iyi bide o kadardır koşmuyon" , "Üüüüoooeeeaaaaaaahhh (gaza getirme efekti)" gibisinden.

Ağzımdan dalağım çıkarken Üsküdar'a ulaştık, ben oradan eve otobüsle geri döneceğimizi umuyodum ki, sağolsun yanımdaki antilop şöyle dedi "Ben akbili yanıma almadım ki oğlum, benümküsü evde" Gel de delirme arkadaş, ben kıçımdan soluyorum, kulaklarım 60c ısıyla çalışan kalorifer peteği gibi ısı çıkartıp, baldırlarım zordan keşkül gibi titriyo, adam bana akbil almadım diyo :)  Yapacak bişey yoktu, tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakıcaktık. Bu sefer Üsküdar'dan geriye eve doğru koşmaya başladık, arada bi kikirdiyoruz, yolda birbirimizi güldürüp tıkanmamıza sebep oluyoruz falan. Yine o loş tünele girdik, ama nasıl terlemişiz, ter bezlerim bana ana bacı muhabbeti yapıyo resmen, tünelde yine bi ara gaz verelim dedik birbirimize, aklıma 300 spartan filmi geldi :)  "Whaaaatsss yorrrrr prooofiiişınnn" diye bağırdım arkaya doğru, sonra beraberce "Haroooon Haroooon" diye çığırdık mal mal :D  Bizim için pek bi anlamı olmasa da iyi enerji verdiydi. Geri dönüşte tam eve kadar koşamasakta bayağı bi koştuk.

Eve geldim, vay be aylardır koşmamama rağmen taaa ebesinin Üsküdar'ına koştum diye seviniyorum. Aradan 1 saat geçti boynumda bi ağrı, 1,5 saat oldu omuzlarımda Ajdar'ı taşıyomuşum gibi bi his, 2 saat oldu sırtımda muhteşem yüzyılda işkence görmüş eleman ağrıları, 3 saat oldu bi baktım baldırlarım Kuzey Kore - Güney Kore gibi birbirinden ayrılıp bağımsızlık ilan etmiş, kendi içinde savaşıyolar. Yatayım belki ağrılar geçer diyip uzandım yatağa. Sabah uyandım bi baktım herşey aynı :)  Lan arkadaş bırak geçmeyi tamamen artmış hatta, bu hamlık ne lanet bişey. Bakkala gittim ekmek almaya, yeminle merdivenleri emekliliği gelmiş amcalar gibi indim, dizlerimin bağı çözülüyodu. Şu halimle yolda yürürken 10 yaşında bi velet karşıma gelip "Ne bakiyon nan at kafalı" diyip bana dalsa, yeminle pataklar beni. İyisi mi ben 3-4 gün dinleniyim.
Anladım ki harbiden aklımdan zorum var hacı...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Spor iyidir iyi başalmışken bırakma bence
    ya da ağır ağır başla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok spor takıntım var zaten istesemde bırakamıyorum. Evde sürekli 1 gün ağırlık çalışıp diğer gün dinleniyorum. Fakat koşu çok farklı, bayağı zaman geçmişti koşu yapmayalı, şimdi babaannem gibi oturuyorum sandalyede :D Ama devamını getiricem ^^

      Sil
  2. Her zaman derim, spor sağlığa zararlı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım daha neler :D Zararlı olur mu hiç :)))

      Sil
  3. Aynen devam derim ben de :) hatta ben de yapsam hiç fena olmaz, yaza az kaldı malum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz kış değil, her zaman yapmak lazım :)

      Sil
    2. Tabi her zaman ama yazın mecburi :)

      Sil
  4. Bence de bi anda yüklenilmez ki o kadar :D
    Gerçi şimdiye ağrıdan eser kalmamıştır ama idare et yeni okuduğuma say :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları