Yazan / Çizen : Admin Panpa 23 Mart 2013

akraba ilişkileri, akrabalık,akrabalık bağı
İster inan ister inanma ama öyle be hacı. Çoğu insanın çevresinde, akraba ortamında geçen klişe bi söz vardır, artık öyle bi klişeye bağlamıştır ki duyduğumda bünyem dayanamaz cırcır olurum, içten içe kendimi yerim...
"Bizde hiç birbirine bağlılık yok!"
Vaaayyyy, harbimi nan =) ?

Ben bunu askere gittiğimde 15 ay boyunca hiç aranmadığımda zaten anlamıştım...

Bağlılık yemini etmiş yuvarlak masa şovalyeleri gibi yemin mi edelim ne yapalım ?  Adak adayıp eşek mi keselim? Yada tüm akrabaları zorla toplayıp kulaklarına koli bandıyla cep telefonu yapıştırıp birbirlerini aramadıklarında Nihat Boğan dinlemek zorunda kalacakları acımasız bi sistem mi kuralım? Ne yapalım reyiz neeeee ?

Ben yıllardır deniyorum, periyodik aralıklarla sürekli denedim de, akraba bağlarını güçlendirmeyi falan. Eminim sizden de deneyenler vardır, hani en azından ben elimden geleni yapayım diyerekten muhabbet başlatmaya çalışanlar, muhabbet başlatıp görüşmeye çalışanlar falan... Fakat işin komik yanı hiçkimseden doğru düzgün cevap yada dönüş alamazsın, hatta sen yazmasan yada aramasan kimsenin seni arayacağı yoktur, çünkü birkaç kez denenmiştir =)  Sen ararsın, laflarsın, kapatırsınız. Ama onlar seni asla aramaz, yok dostum yooook aramaz, Yeaaa dude, FUK... Ondan sonra da gelip bu bağlılık sözlerini yine hunharca sağda solda söylerler, ne yapalım bre mübarekler, paspaslarınızın önünde yatıp ayakkabılarınızı yalayarak mı temizleyelim ? Dış kapının mandalı olmayı ben seçmedim hacı, beni oraya zorla astılar...

Artık bu klişeleri duyduğumda:
YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yanıtlar
    1. Eeee genelde herkes aynı dertten muzdarip :D

      Sil
  2. güzel bir paylaşım :)

    YanıtlaSil
  3. Duygularıma tercüman olmuşsunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda sıkıntılı olanın tek ben olmadığımı biliyordum :)

      Sil
  4. Kesinlikle doğru man. Ben hep arıyorum ama bak evlendim kuzenler düğünüme gelmediği gibi tebrik etmek için aramadılar da. Olmasınlar daha iyi, yükler bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver aramayan aramasınlar maaan :) Kalan sağlar bizimdir ^^

      Sil
  5. Akrabalarinin seni aramasini hatta ziyaret etmesini istiyorsan milli piyangodan yuklu bir miktar para tutturman yeterli :)) hatta o zaman hic tanimadigin akrabalarin bile cikar gelir ;)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları