Yazan / Çizen : Admin Panpa 21 Mart 2013

Hacamat Abi, bana bir soygun yaz filmi
Bayanlar baylarrr yine bir film önerisi ile karşınızdayım. Bu film öyle böyle bi film değil, bana göre Türk sinemasının nerelere geldiğinin ve gelişmekte olduğunun en büyük kanıtlarından. Senaryosuna, oyuncu seçimlerine, hikayesine, özellikle de Hacamat denen karaktere bayıldım.

Hacamat abi sen nesin öyle yaaa :D Senin fanın olurum, köpeğin olurun nan ben senin :)

Öncelikle filmin konusu şu, mümin görünümlü bir mafya babası diğer arkadaşa bi şekerleme paketi veriyo ve bunu gideceği şehirdeki (Ankara) arkadaşına teslim etmesini istiyo. Bu arada sevgili ile problemler yaşayan bu elemanın elindeki şekerleme kutusunu kız arkadaşı yakıyo. Sonra ne olduğunu anlamadan kendilerini hacamat mafya babasının önünde buluyolar, meğer o kutuda şekerleme değil 50.000 euro varmış :) İşte olaylar böyle başlıyo, gerisini öğrenmek isteyenler oturup izlesin çok keyifli ^^

Hakan yılmaz,Mehmet özgür,Sera tokdemir,Mehmet usta,Ömür arpacı


Gerçekten izlenmesi gereken, insanı bol bol güldüren, farklı ve yaratıcı bi film. Filmde en çok 2 karakteri beğendiğim, birisi göt fobisi olan ve onunla ilgili sözler duyduğunda bayılan eleman, diğeri de hacamat denen ehli iman mafya babası :D 

Filmde en çok gülmeme, kesme şeker yemiş at gibi kişnememe sebep olan yerler özellikle hacamat karakterinin olduğu bölümlerdi, ne zaman tedhit edecek olsa "Ne diyor kitaptaaa" diye başlayıp sonu hunharca biten cümleleri adeta krize soktu beni :)  Fakat "Ne diyor kitapta" diye başlayan cümlelerdeki "kitap" zannettiğiniz gibi dini kitap değil, ne olduğunu söylemiyim sürprizi kaçmasın izleyip görürsünüz ;)
Şimdi o cümlelerden 1-2 örnek:

1) Muhteremler, ne diyor kitapta "El ecelül mahlukat el ente kunteyül işarat" yani diyor ki "eceli gelen fare kedinin g-tüne parmak atarmış"

2) Ha şöyle yiyin semirin biraz yauww, ne diyor kitapta "el ente zıkkımıl ümük minneeelll zeynel-in bülük, tee ente zıkkımıl ümük ve minel şerri mişkala bi bülük" yani diyor ki "Yerse ümük oynar bülük, yemezse ümük nah kalkar bülük"

Hacamat, hacamat abi ve tayfası,bana bir soygun yaz,film önerisi


Bu tarz "ne diyor kitapta" diye başlayan onlarca bomba replik var filmde, gerçekten karakteri öyle bi seçmişler ki cuk oturmuş. Nedendir bilmem çok kanım kaynadı nan karaktere :) Filmde birde k-çından sürekli senaryo yazan bi eleman var, oda ayrı bi bomba, ota boka senaryo yazıyo.

Her zaman dediğim gibi, herkesin mizah anlayışı, komedi anlayışı aynı değildir tabi, fakat bu filmi izleyenlerin çoğunluğunun memnun kalacağına eminim, ben izlediğim süre boyunca resmen film bitmesin diye dua ettim. Hem ne diyor kitapta "el ente gamulün bin AdminPanpa en terra bi fishun Kenarra" yani diyor ki muhteremler "Eğer AdminPanpa bir tavsiye veriyorsa sana atma onu kenara" Hadi iyi seyirler ^^

Filmimizin adı: Bana bir soygun yaz
Filmin yönetmeni : Biray Dalkıran
Oyuncular: Hakan Yılmaz, Mehmet Özgür, Sera Tokdemir, Mehmet Usta, Ömür Arpacı
Süre: 1 saat 44 dakika

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum ... Hooop dur bakam ! yorum yazmadan nereye ? :)

  1. Ya ben de ne vakittir izlemek istiyorum da izleyemiyorum o zaman izleyim bari...:)))ne güzel cümle oldu değil mi?

    YanıtlaSil
  2. wollahi sen ne mubarek bir mümin bir kardeşimizsin .
    Bende 3 defa izlemişim , gönlümü bir hoş eylemistir.
    Bu filmi tanıttığın için sende sağolasın emi.
    Néê dîyôr kitabta ﺍﺪﺟ ﺪﻴﺟ‎ ‎aliyyül âlâ
    Yani dîyôrki: çok muhteşem bir film olmuş

    YanıtlaSil
  3. Bende izledim süperr bi film. Bide Hacamatın yanındaki yardımcılar çok komik :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, şu elinden küreği bırakmayan adam falan :D

      Sil
  4. güllüye iyi bak :D

    YanıtlaSil

Facebook'ta AdminPanpa'yı Beğenin

E-Posta Aboneliği:

Haftanın 5'i

En Çok Yorum Alan 5 Yayın

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Powered by Blogger.

Son Yorumlar

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

Admin'e Ulaş :) - Tık Tık !

Bumerang - Yazarkafe

- Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Editleyen AdminPanpa -