Yazan / Çizen : Admin Panpa 5 Mart 2013

Herşey çello için,çello,viyolonsel,çello çalan erkek,adminpanpa,man playing cello,müzik,enstrümanlarla ilgili,çello fiyatları,çello ücretleri çok abartılı
Çizim yapmamın, yazı yazmamın ve sporla uğraşmamın dışında en sevdiğim ve sürekli çalmak istediğim , hatta tek çalmak istediğim enstrümanların başında gelir çello. Onun o devasa at gibi vücudu, bronz teni yok mu, aaah aaahhhh ay lavvv yuu çellooo... Fakat benim çello sevdam biraz Kemal Sunal'ın başlık parası toplamak için Almanya'ya çalışmaya gitmesine benzedi. Nedir hacı bu çello fiyatları, 5 kişi kurbana giriyoruz sanki babasını satayım. 800 tl - 4.000 tl arası...
Tamam 800tl aşağısı da var fakat materyalleri şaka gibi.

800tl altındakilerin materyalleri:
Gövde: Sunta
Sap: Sunta
Teller: Saf koltuk altı kılı yapımı
Reçine: Yok, napcan reçineyi, bali sür, uhu sür, bişeyler sür işte...

Cizısssssssss... Nan arkadaş ben bu ülkeden neden doğru düzgün sanatçı çıkmadığını, neden gitarın daha çok rehavet gördüğünü şimdi daha iyi anladım. Normal gelirli, yada normalin biraz altında olup 3 çocuk yapın komutuna uyamayan, geceleri kıçı açıkta yatan, sokak köşelerinde 5-10 tl ile takılan insanların bu enstrümanı alması için banka soyması, ölümüne mesai yapması, organ mafyasına böbreğinin tekini satması gerekebilir. Bi çello fiyatına 6-7 tane gitar alırım babasını satayım. Türkiye'deki büyük müzik gösterilerini, orkestraları falan izlerken bende kendi kendime diyodum ki "nan arkadaş neden bunların çoğu hep zengin, neden çoğu richie bitc-h?"
Tabi öyle olucak, gıda ihtiyacı için saniyede 5 kere nefes alıp, oksijeni ekmek niyetine kullanıp yaşamaya çalışan vatandaş nasıl alsın çello, piyano falan paşam.

Zaten çelloyu aldın diyelim, bitti mi? Bitmediiiiii... Kurs bulman lazım. Kültür merkezlerine bakayım dedim koca İstanbul'da sadece 3 yerde var eğitimi, onlarında alayı dolmuş, yeni totoş almıyoruz sınıfa diyolar. Bi sonraki kurs içinse 9 ay beklemem gerek, çocuk sahibi olmak gibi. Paralı kurslara gideyim desen, çello fiyatının üstüne bide kurs binip, benim olucak fıstık diyen şişman çocuk gibi bide o kırbaçlamaya başlayacak beni.

Napsam bilemedim, çizimdeki gibi donumu, atletimi, varımı yoğumu satıp çello mu alsam (hoş satacak bişey de yokta), yoksa hayaliyle yaşamaya devam mı etsem. Para önemli değil diye kendimizi avutup duruyoruz ama bak işte para olmadan bi çük yapamıyoruz sevgili okur. Tabi köşede biraz birikmişim var, yani çello alacak kadar var, fakat hazır ve yüklü miktarda parayı laaapss diye vermekte koyuyo be. Aklıma "Ayranı yok içmeye çelloyla gider zıçmaya" sözü geliyo, sonra isteklerinin üzerine sifon çekilmiş gibi duruyorum öylece.

Ayrıca babamın çelloya bakış açısı da bitirdi beni:
Babam: -Ne o?
Ben: Çello...
Babam: Nello ?
Ben: Çello çello, kemanın büyüğü gibi, bak dinletiyim çok güzel.
Bi süre, 3-4 tane çello müziği dinlettim, akabinde babamdan gelen yorum:
Babam: Bu ne z-kim çalgı oğlum, bununla çalsan oynanmaz ki, oyun havası yok bişeyi yok.
Ben: OMG... (bakış açına mum dikip dilek tutayım senin)

Ne olursa olsun, bigün alacam seni bebek, alıcam seni, vurucam tellerine, vurucam kırbacı, benim olucaksın. Ya Çello Ya Mello, hade bakam...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

23 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Sen çelloyu bırak kemençe al, hem hayırlı evlat olcen sen demi....:)))) şaka bir yana, umarım alırsın çelloyu sonrada bize bir müzik ziyafeti çekersin. Ne yazık ki Türkiye böyle ben şarkıcı olmak istedim, tiyatrocu olmak istedim babamlar mantıklı bakmadı ki oldukça modern familyadır bizimkiler. Sonra bende savaşmadım ama kardeşim ne yaptı, gerekirse evi terk ederim ben oyunculuk okuyacağım dedi. Şimdi son sınıfta oyunculuğun. Ben bu arada mühendis olup devlette sıkıcı bir iş yapmak zorunda kaldım. Bu aralar bari sesimi kullanayım seslendirme kursuna gideyim dedim. Güzide meslek memurluk varken dalga geçilecek şeylerle uğraşma dediler. O yüzden bu hayalinden vazgeçersen bir şekilde gelir bulurum seni ve ümüğünü sıkarım. Çıldırtmayın beni. O para bulunacak. Bak gör bende o seslendirme kursuna gideceğim. Hadi bye...;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ikimizde bu düşündüklerimizi gerçekleştirebiliriz :) Ben çello almak için organ mafyalarıyla görüşmeye başladım, bakalım böbreğimi kaça alcaklar ^^

      Sil
  2. O zaman ben paraya kıyayım kursa bir an önce başlayım sonra bu meslekten ek gelir sağlayıp onunla sana çello alayım. Zaten ek gelir ya hem senin organları kurtarır hem de hayır işlerim. sanırım ben organ bağışında beynimi verdim. nasıl saçmalıyorum :DDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla güzel fikir bak :D Bunu yapmalısın :DDD

      Sil
  3. Bende çello çalmak çok istemişimdir.Apocalyptica yüzünden oldu hep.Okulda çello bölümüne gitmek istiyorum demiştim''sen mi çelloyu çalarsın çello mu seni çalar'' dediler.Kemana gittim...
    Çello çok güzel denemelisin.
    Ve çellolar genelde pahalı olurlar ilk baslamak için 2.el filan al sonra bıkarsın filan bosuna almış olma zaten devam ettircem dersen koyarsın parayı alırsın :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sıfır ve güzel bikaç çello buldum 750 - 800 tl arası. Fakat kurs problem :) Ayarlamam lazım bişeyler =)

      Sil
  4. Ben celloyu 700liraya almıştım gecen sene. Fakat kurs ayarlamisti o yuzden uygun bulabilmistik bence sen de once kursla gorus sonra fiyati halledin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen olmazsa dediğiniz gibi yapıp bi kurslara danışmak lazım :)

      Sil
  5. Bu blogda çello çalan Admin'in videolarını göreceğim gün yakındır diye seviniyorum.. Ne demişler: " Başarının yarısı karar vermektir".
    Ha gayret biraz daha çaba, olacak bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce hayatımı bi düzene sokmam lazım :/ O yüzden daha çok var sanırım :S

      Sil
  6. Çello bu benzetmeni okusa oturup ağlardı :D
    Bende keman çalmak istiyorum ders alırken sıkılıp bırakıyorum :D
    Dengesiz miyim? Evet :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ders alıyosan çalacaksın yok öyle sıkılıyom falan :)

      Sil
  7. 2. el çellolara ne kadar güvenebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında 2.el çellolar sıfırından daha iyi oluyor çünkü kullanıldığı için akustiği daha iyi oluyor. Fakat en önemlisi malzemesi, neyden yapıldığı falan. Kaliteli 2.el bulursanız, alın tabi ki ;) Netten çelloyu araştırın dikkat etmeniz gerekenleri bilin yeter.

      Sil
    2. peki sen çello alabildin mi :D

      Sil
    3. Hayat sağ olsun hala bir çello alacak ve çalacak imkan tanımadı bana. Millete yüzünü bana ise dötünü dönüyo hayat :)

      Sil
  8. :D inşallah tanır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. imkan tanımadı dedin ya :D

      Sil
    2. Heee bende diyom ne diyo bu :)
      Evet umarım imkan verir ya :S

      Sil
  9. Ben çello eğitimi alıyorum şimdide kurs alıcam hocanın çellosunu kullanıyordum uzun zamandır istiyordum fakat bende senin gibi erteledim gözünü karart başla sende inanılmaz güzel bişey ben çelloya aşık oldum resmen bu arada 800 tl dediğin çellonun telleri çok kötü onlara yeni ve iyi tel alman gerekli çünkü sesi kötü çıkar çello sana yine 1000 tl ye patlar eğer iyi bişey istiyorsan 1000 i gözden çıkarcan istersen sana tavsiyede bulunabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim uyarı ve önerin için. Almayı düşündüğüm zaman güzel bir araştırma yaparım madem :)

      Sil
  10. Harika bir paylaşım olmuş, çok teşekkürler. Çello Kursu İzmir

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları