Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Mart 2013

Din x değildir, dinler hakkında, dinler, din adıyla insanları kandıranlar,din savaşları
Çooook uzun zamandır yazmayı düşündüğüm bi konuydu bu, öyle notlarım arasında bekliyodu. Tehlikeli sular olduğunu biliyorum fakat koyun insanları gördükçe kendimi yazmaktan alamıyorum.

Bazen bi hoca çıkıyo televizyona, 50 cent müziği eşliğinde dudakları ve göğüsleri silikonlu playboy kızlarını andıran müritleriyle booty shake dansı yapıyo... Bazı zamanlar bi hoca çıkıyo ekrana, şunu öldürmek bunu öldürmek sevaptır diye neticesinden sallıyo.

Biri çıkıp "şu şöyledir diyo", öbürü gelip "hayır böyledir" diye yardırıyo. Dini kitaplarda yazılanlar yorumlamaya bu kadar mı açık? Yoksa insanoğlu çıkarları için işine geldiği gibi hikaye mi yazıyo?

Ortalığı bombalayıp insanları janbon gibi parçalayan örgüt "Müslümanız" diyo. Ertesi gün ekranlarda kafa kesen zikik zihniyetli bi budala kelime-i şehadet getirerek başka birinin kafasını kesip "Müslümanız" diyo. Bu geri zekalılar nereden çıktı diye düşünürken yeni bi haber görüyoruz, Suriye'de Müslümanım diye geçinen iki tarafın birbirine yaptığı çin işkenceleri yansıyo ekrana; öldüren öldürene, havada uçuşan tal t-şak parçaları yağmur havası veriyo. Dini bi örgütün lideri çıkıyo (dini örgüt ne demekse, dinin örgütümü olur a me ke, din dindir, insan kendi yaşar bunu, örgütte neymiş) "Alevi kadınları savaş ganimetidir!" gibi salakça, aklına s-çılası bi söz söylüyo. Ne demek savaş ganimeti? Ben alevi falan değilim fakat 4/4lük Müslüman gibi görünüp bu lafı söyleyen adamın sakallarını kör bıçakla kesesim geldi; zihniyetine fil sıçsın senin... Annendir lan savaş ganimeti...

Hangi inanç olursa olsun, ben hiçbir zaman yaratıcının "Şu inanca sahip olmayanları öldürün" dediğine inanmıyorum. Silah satarak geçimini sağlayan göt oğlanlarının birilerini hoca olarak peydahlaması ve onların saçmalamalarına kulak veren süzmeleri kandırmalarından ibaret. Her din için böyle olduğu kanaatindeyim. Hristiyanlar, Yahudiler, Müslümanlar, Aleviler, Ateşe tapanlar, Budistler ve sayamadığım tüm dinler. Hepsinin içine bir şekilde maddi kazanç ve siyaset girmiş durumda, düşünmeyi bırakıp söylenenlere koyun gibi inanmayı seçen insanlar ise aptalca işlerin içine sürükleniyolar. İnsanlar düşünse aslında şunu anlamaları çok kolay olacak "Yaratıcı kendi yarattığı insanların bir kısmına tutup ta diğerlerini öldürün , yada şunu şunu öldürene 10 sevap point der mi?" demez... Peki kim der? Okuduklarını kendine göre yorumlayan süzmeler, insanları kışkırtarak silah satışından para kazanan şirket ve ülkeler, birilerini bademleyip denize sıfır manzarada oturan çakma din adamları...

Ne kadar acı, günümüzde meşhur olan ve hocayım diye gezen çoğu insanın lüks içinde yaşaması... Tutup "aç kalsınlar ulan, çıplak gezsinler" demiyorum tabi, fakat altın yaldızlı eşyalar arasında denize sıfır oturup sabah akşam jambon yiyerek büyütülen götle dini mekanlara gidip "komşusu açken uyuyan bizden değildir" falan diye ahkam kesmesinler...

İnsan önce her dine, her inanca saygılı olmayı, sonra da sorgulamayı, düşünmeyi bilmelidir. Yoksa önünüze ne verirlerse onu yersiniz. Hristiyan'a Müslümanı öldür derler, Yahudi'ye Museviyi katlet derler, Müslümana ateisti taşla derler, derler de derler... Sende koyun kakası toplar gibi arkalarından sürüklenirsin hacı. Umarım anlatmak istediklerimi yazıya tam olarak dökebilmişimdir...

Kısacası efem:
Din para kazanma yolu değildir...
Din işine geldiği gibi kıçından element uydurma, işine geldiği gibi yorumlama alanı değildir...
Din'in tarikatlara, şeyhlere, şıhlara, müridlere ihtiyacı yoktur...
Din sakallı olmayanın, cüppe giymeyenin giremeyeceği bi resmi kurum değildir...
Din insanların birbirlerini katletmesini emreden yada bunu meşru gören birşey değildir...
Din kurumsallaşma alanı değildir...
AH, YADA ÖYLEDİR !

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

18 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Well Said :)
    Zaten ben bu söylemleri yapan insanların müslüman olduğuna inanmıyorum. Bazı kesimlerin ideolojilerini millete empoze etmek için kullandıkları köpekleri olarak görüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Herkes kendine Müslüman sözü buraya cuk oturur sanki:)

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem olmuş Abdullah kalemine sağlık, dinimizin gerektirdikleri Kur'an-ı Kerim de yazmaktadır, aracıya gerek yoktur. Bir zahmet okumayı değilde dinlemeyi seven milletimin insanları, ellerine alıp okusun kitabı..adı üzerinde kitap yani okunmalı..
    Tekrar eline sağlık Admin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu canım, deme öyle, tarikatlara katılıp kıç kesmeleri, saçma sapan fetvalar vermeleri, 5 kadınla beraber aynı yatağa girmeleri gerekir. Lütfen deme öyle =)
      Ben teşekkür ederim üşenmeden okuduğun için :)

      Sil
    2. Aksine, çok severek ve merakla okudum. Konu din olunca benim de çok şey söyleyesim geliyor ama hazır biri yazmış tam da düşündüklerimi yazmış, bana da katılmak düşüyor :) seve seve..
      Çok iyi yaptın admin şöyle hepimiz ses çıkarsak, kalmaz şu şaklabanlardan Dünya'da..

      Sil
  4. Koyunlardan nefret ediyorum.Dinlerden de nefret ediyorum.Din hiç bir zaman barışı sağlamıyor ki hep savaşı sağlıyor.Ya kimsenin dini olmasın yada herkes birbirine saygılı olsun..Çok zor bir şey değil gibi ama koyunlar işte koyun!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte işin komik yanı aslında tüm dinlerin genel olarak barış ve huzuru sağladığı söylenir, fakat insanlar uygularken işin içine çıkarları, parayı sokunca durum şimdiki dünya düzeni olur...

      Sil
  5. Savaşların asıl sebebi dinleri kullanarak cahil insanları kandıranlar...
    Savaşların asıl sebebi insanların dinini tam olarak yaşamaması veya yeterince bilgi sahibi olamaması...
    Dünya milletlerinin senelerce beynini yıkadılar sapıklar. Bayramları tatile çevirdiler neden bayram yaklasınca sadece antalya kıyılarıni gösteriyorlar, senelerce tvlere sahte hocalar çıkarıp orucu farz olmaktan çıkardılar,hergun katil haberleri gösterip milleti merhametsizleştirdiler, insanların birbirine güveni kalmadı...
    Dinleri öyle bir sisteme oturttularkı kurtuluşun sadece savaşlarla olacağını empoze ettiler(bkz armageddon)...
    Peki bunu nasıl yaptılar?
    onlar pek bişey yapmadılar aslında kaçımız Kur'an'ın türkçe mealini okudu?(bunu söylüyorum ama bende okumadım)
    İnsanlar dinlerin neleri emrettiğini bilmiyorlar ki...
    Neyse amma konuştum gece gece iyi aksamlar :)

    YanıtlaSil
  6. anlayana .... sivrisinek saz demiş atalarımız dimi :)

    YanıtlaSil
  7. O başta söylediğin hoca mason olduğunu açıkladı. Ben de senin gibi bu yapılan öldürme taşlama falan muhabbetlerinin kitapta yazmayacağını düşünüyordum. Sonra düşünmekle olmaz alıp okuyayım dedim. Elmalılı Hamdi Yazır tefsirini okudum. Olmaz dediğim bir çok şey yazıyor orada. Hatta daha fazlası da yazıyor. Benim tavsiyem sağlam inancı olan biri değilseniz okuduğunu yorumlayabilen bir insansan alıp okuma. Hiç tavsiye etmem. Yok illa ki okuyacam diyorsan, al bir tefsir oku sonra beraber konuşalım...
    Allah ile aldatma konusu zaten kanayan yara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle... Fakat ben sadece o hocadan değil, genel olarak sorundan bahsediyorum. Mesela cüppelinin ve birçok din adamının çok farklı olduğunu düşünmüyorum...

      Sil
  8. Din saygı ve sevgi bağı gerçekten
    Benden olmayanı öldür değil!
    Ama gel gelelim kim yapıyor?
    Kalemine sağlık panpacan :))


    Not:
    Alıştım hergün okumaya yolda olunca okuyamadım bi garip geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Din bana göre o dediğin şeyler de değilde neyse =))
      Sorma bende senden yorum gelmediğini görünce şaşırdım O_o

      Sil
    2. Din hakkında ahkam kesecek bi bilgiye de sahip değilim ki zaten :)
      Biliyodum böyle diyeceğini zaten :))

      Bugün biraz abartabilirim bilgine :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları