Yazan / Çizen : Admin Panpa 16 Mart 2013

evrim,evrimleşmek,değişim,asosyallikten çıkış,asosyallik,sosyal olma yolları
Yazılarımı azda olsa takip edenler varsa bilirler ki AdminPanpa denen zır deli kişilik birazcık, tamam tamam biraz falan değil, normal derece bi Asosyaldir.
Yani Oksijen almak için balkonun kapısını açar, sonra içeri giren fazla oksijenden bile rahatsız olup kapıyı üstüne örter, çünkü oksijen kendisinde kafa yapıcı etkiye sahiptir :)
Dışarıya sadece bakkaldan abur cubur almaya, ablası yada eniştesi "bizim bilgisayara bi baksana galiba bozuldu" diye çağırdıklarında yardım etmeye, arada bi tek başına road runner kuşu gibi koşmaya, yada hayalet hesabı tek başına basketbol oynamaya çıkardı.

Ev ahalisi beni şuan oturduğum sandalyenin üzerinde görmeye öyle alıştı ki, sandalyenin götüme yapıştığını, onunda bi organım olduğunu düşünenler var.

Peki ne oldu hacı? Neden evrimleşiyorum diyorum... Aslında bu pokemon usulü değişimi birazda ben istedim. Sevgilim, yada sayıca fazla arkadaşım olmayabilir, fazla paramda olmayabilir. Fakat bu yaşıma kadar kıçımı yeterince sandalye üzerinde tutup, at kafamı turşuluk fasulye saklar gibi yeterince 4 duvar arasında sakladığımı düşünmekteyim. O yüzden son zamanlarda kendi üzerimde ciddi reformlar yapmaya hazırlanıyorum, hatta bazılarına başladım bile. Anladım ki bu asosyalliğin sebebi birazda kendimi mantara bağlamamdı. "İnsanlar ne düşünür?, acaba onları kırar mıyım?, şu şöyle olur mu?, öyle yapsam ne olur?, yapabilir miyim?" tarzında zikindirik sorularla doluydu aklım. Olmaz, olmaz, olmaz diye diye eve tıkanıp durdum senelerce, pipisine elektrikli kablo bağlanıp işkenceye maruz kalan köleler gibi kendime işkence etmişim de haberim yokmuş ya la... Reform hareketleri olarak neler yapmaya başladığıma gelirsek:

● Çello çalmaya niyetlendim, 5-6 yıldır aklımdaydı hep. Sanırım ilk iş bi çello alıp kurslarının peşinde koşturacağım. Tamam size Mozart, Bethoowen falan olacağım demiyorum, zaten öyle bi niyetimde yok, ben çalıp kendimi iyi hissedeyim yeter bu bana. Hem belki yeni dostluklara kapı açar. Bakarsın kafama eser, kekolar gibi bi semte gider öyle çalarım ilerde ^^

● Evde eskisi kadar oturmuyorum. Otur otur ne olacak babasını satayım. Yeminle duvarların kokusu sindi senelerdir üzerime, bildiğin tavan kokuyorum hacı. Kendi yaşam enerjimi kıça yapışan keneler gibi emip duruyorum ucundan ucundan. Çıkıyorum dışarı valla, takılıyorum öyle. 3-4 gün önce evden öğlen 1 gibi bi çıktım sırasıyla Çengelköy-Beylerbeyi-Üsküdar-Eminönü turu yaptım. Sahil kenarlarında dolaşmalar, hayvan pazarlarında hayvanları izlemeler, boğazda dolaşmalar falan... Sonraki gün yine çıktım öğlen gibi, akşam saatlerine kadar takıldım kankamla. Akşam rüzgarının sexi esintisini tuttuk elinden, manitumuzmış gibi yürüdük öyle Çengelköy'e, Çınaraltına falan... Dün ise daha manyakça bişey yaptım kankamla, Güzeltepe'den Üsküdar'a yürüdüm. At gibiyiz valla, ağzımıza kesme şeker ver, azıcık kıtırdatalım onlardan, İstanbul'dan Trabzon'a bile yürürüz bu saatten sonra. Üsküdar'a yürüyünce durduk mu? Nayır, içimize Süreyya Ayhan kaçtığından oradan da Harem'e yürüdük tın tın...

● Eski gülümseyen maskemi geri taktım, ziterler ya, maske en iyisiymiş onu anladım. Çünkü o maske sayesinde başkalarını mutlu edip o vesileyle bende mutlu olabiliyorum. Hatta belkide bu maske dediğim zımbırtı benim aslında olduğunda kendimi iyi hissettiğim kişi, bilemiyorum belkide bi süper kahraman, fakat Batman gibi tayt giyip üzerine külot giymeyi düşünmüyorum. Hayatın makaradan, Ajdar'dan, Rihanna'dan, "benim olmazsan taciz ederim" diye şarkı yapan Nihat Boğan'dan, oğlum nasılsın diye sorduktan sonra 50 kere "bankadaki paran duruyo mu evladım?" diye soran, zayıfladığımı görüp üzülen, akabinde bi çikolata alıp bana uzatıp,sırıtarak "al z-kimi yiyesin" diyen babamdan, zaman adını verdiğimiz ve akreple yelkovan denen iki kafadar ipnenin oluşturduğu anlardan ibaret olduğunu bilmek, kabullenmek daha bi rahatlatıcı oldu sanki...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

7 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. evrim şart her zaman. iyi yapmışsın gez toz. ama bazen evde kendini dinlemek de güzeldir. ben de aşırı sosyallere kılımdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok zaten aşırı sosyallere bende kılım ve istesemde olabileceğimi sanmam. Ama asosyal kalmak niyetinde de değilim =) Evde kendini dinlemek tabiki güzeldir fakat 26 yıldır onu yapıyorum zaten =)

      Sil
  2. sanırım kıçına yapışık fazla organı aldırdın ablacım :)))))))))))) harikasın yine ;)

    YanıtlaSil
  3. İşte bu!! Geç kalmış ama beklenen hareket.. Destekliyorum ve bu günleri de görecekmişim ya, ayy gözlerim doldu :)
    Arkadaşım hak ettiğin gibi yaşamaya karar vermişsin, bu muhteşem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Önemli olan benim bunu devam ettirebilmem ^^

      Sil
    2. Ben güveniyorum sana :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları