Yazan / Çizen : Admin Panpa 8 Mart 2013

Harlem shake,harlem shake dansı,harlem shake in london,harlem,harlem shake dansı üzerine
Kim ne derse desin, bu dans kraldır, gangnam style'ın saçma dansını geride bırakıp defalarca kırbaçlamış, elvis kokulu dans figürlerini sinek ilacıyla öldürmüştür.

Sevdim ben harlem shake dansını, her izlediğimde yüzümde hacetini gideren adam sırıtması oluyo (nasıl oluyo demeyin, hacet giderirken bi ayna alın karşınıza, şöyle bi süzün kendinizi, belkide hayatınızdaki en iyi gülümsemedir.)

Seviyorum çünkü bi çizgisi, sınırı, aman şunu yapma cıs olursun, öyle bi hareket yok adamı z-kerler, dans stilini bozma totoş, öyle yaparsan Allah yakar gibi tabular yok, tamamen özgür bi dans. Ayrıca yapılması zor, yapmak için at kafasına sahip olunması gereken, a-sosyal insanların yapamayacağı (mesela ben) arıza bi dans türü.

Önceleri acaba bu dansı Ajdar mı icat etti? diye çok düşündüysem de sonra anladım ki bu Ajdarlık bi iş değildi, çünkü dans eden adamların ellerinde muz yoktu, kafaları kel değildi ve en önemlisi dans ederken "Iııımmmmmmhhhhh" gibi garip, hafif organzımsı sesler çıkartmıyolardı. Belki siz sevmemiş olabilirsiniz fakat ben o harlem shake'in müziğinede bitiyorum abi ya :)  Duyunca benim bile durup harlem shake yapasım geliyo fakat toplum taşlayarak öldürür diye cesaret edemiyorum. Eğer ileride biraz fazlaca bi arkadaş grubum olursa (dünya üzerinden yer çekiminin silinmesi, Rihanna'nın Mamut Tuncer'e aşık olması  ihtimaliyle doğru orantılı) bende kafamda bi at maskesi, üzerimde bi AdminPanpa tişörtü ile video çekmeyi düşünüyorum ne yalan söyliyim, çok makara olacağından eminim. Biraz gülümsememize olanak sağlasın, arka fondaki o ablamın "gollo terrooo ritt taaaaa" gibisinden kulağıma gelen sesini duyayım yeter.(böyle demiyo tabiki, fakat benim tek hücreli beynimde öyle çağrışım yapıyo)

Şimdi dünyaca ünlü şirketler çalışanlarıyla beraber harlem shake videoları çekip internete yüklemeye başladı, bu yolla bedava reklam yapıyolar, hemde binlerce insan izliyo. Sansar salvo boşuna dememiş "reklamın iyisi kötüsü olmaz, mezar taşına yazılı adım" diye. Ufaktan ülkemizdeki firmalara da sıçramaya başladı, fakat nadir tabi. Çünkü bizim toplum buna hazır değil. Düşünsene hacıların hepsi bi şirketten alışveriş yapıyo, sonra o şirket kıçlarında külot, kafalarında at,eşek,bizon maskesi,süper kahraman maskesi, delice dans ediyo. Bunu izleyen hacılar daha oradan alışveriş yapar mı? Yapmaz :)  Hatta el kaide örgütü gelip din adına firmayı bombalar yeminle.

Neyse herkese bol harlemli günler, R.I.P. Gangnam Style... ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. ben kamudayım ya şimdi bizim iş yerinde bir tane kendini müdür zanneden blair cadısı kılıklı bir kadın var, sonra hamile olduğu halde her türlü itliğin peşinde de başka bir kadın var bir de kaba tabirle ''karı gibi'' dedikodu peşinde bir adam var. Ben o at kafasını taksam sonra harlem shake dansını tüm daire ve hatta çiftçilerde dahil yaparken ben bu üçünü bir güzel dövsem. Hani dansta absürt hareketler uygun ya o bakımdan, sevmediğimden değil:DDD Böyle düşünceler geliyor sürekli aklıma ama kabul etmezler işte. eğer sen yaparsan bende katılayım. Güzel olur.

    YanıtlaSil
  2. Yine çok eğlenceli bir yazı olmuş, bu dans bence de çok eğlenceli. İlk senle haberdar olmuştum ;) yazman ayrıca iyi olmuş. Eline sağlık :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben Harlem Shake'İ sevemedim. Ama şu fikri çok sevdim. Şöyle ki modası geçtikçe böyle mesela 2,3 ayda bir şarkı çıksa böyle tüm dünyadan videoların yüklendiği yeni yeni dansların o şarkıya yüklendiği. Bu çok eğlencceli olur. Yani bu hiç bitmesin hep bi şarkı çıksın ara ara tüm dünya için ortak eğlence olur, sürekli çıkan şarkıya yeni yeni danslar edilse filan :)

    YanıtlaSil
  4. Hiç denemedim bile yapamayacağım kesin bu dansı :D
    Sevmedim diyemem ama sevdim de diyemem :))
    Gördüğümde gülüyorum o ayrı :)
    Bu arada o ilk parantez içindeki yazdığını okuken gülmekten ölmediysem bi daha ölmem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gülüyorum bi çoğuna :)
      İlk paragraf he :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları