Yazan / Çizen : Admin Panpa 4 Mart 2013

hay ebeni,ebeni zikiyim,sakız çiğneyen erkek,orosbu gibi sakız çiğneyen
Burunla otobüs camı arasındaki mesafe 1cm. Herhangi bir çukura girip sarsıldığımızda burnumu cama geçirip kırmam an meselesi. İstemediğin ot gelir götünün dibinde biter ya, ahanda ona kapı açan sonraki 1 dakika...
Otobüsün o turşu fıçısını andıran kalabalığından sıyrılmak için kulaklığım takılı, dubstep müziklerin ritmiyle şaman ayinindeymiş gibi toplumdan soyutlamaya çalışıyorum kendimi. İnsanın felix olup uzaydan dünyaya atlayası geliyo.

Bir süre sonra kulaklığı çıkartıp sırt çantama attım, ben nerden bilebilirdim bi sonraki durakta 20 kişinin arkamda konvoy yapmak için beklediğini. Bi bindiler herkes tıklım tıklım. Kimin eli kimin neticesinde oynuyoruz. O arada yaşlı bi teyze ayakta geliyo, fakat yaşlılıktan dolayı bir sürü kas grubu işi bırakıp emekliye ayrılmış, teyzem doğal olarak harlem shake dansı yaparmış gibi sallanıyo ayakta. Kaptan da maşallah bi otobüs kullanıyo rally pistinde sanki pezevenk... Teyze düşmesin diye ufaktan tutuyorum onu, baktım elemanın teki kalkıp teyzeyi işaret etti, otursun gibisinden. İşte bu saniyeden sonra ahanda bu yazıları yazan kişinin hayatı hiçbi zaman eskisi gibi olmayacaktı.

Eleman teyzeye yer verince kendi kendime "helal olsun deliğanlı" gibisinden iç geçirdim. Fakat sonra eleman gelip bana geçirdi. Nasıl mı?

Teyzenin oturmasıyla beraber otobüste kalan tek boşluk teyzenin ayaktayken durduğu yerdi, eleman da mecburen o boşluğa balık istifleniyomuş gibi girdi. Burada sıkıntı yok, no problem. Sıkıntı şurada. Tam içimden elemanı teyzeye yer verdi diye övüyodum ki, kulağımı z-kerten bi ses dizesi duydum "Caks caaakss caaaks şıp şıp çak çak" Eleman öyle bi sakız çiğniyodu ki, zannedersin 40 yıllık or-sbu... Brazzers'dan emekli genç... Hayır neden hep sevmediğim şeyler yanı başımda belirir anlamıyorum. Zaten hayat beni yeterince z-kertmiş neden bide sen hayatla el ele verip bana grup yapıyosun mübarek.

Her iyilikten bi kötülük, her kötülükten bi iyilik doğar felsefesine yaklaşmamı sağlayan olaylardan biri oldu. Teyzeye yer verdin ama benim sonraki 1 saatlik yolculuğumun üzerine tüm idrarını yaptın. Zaten sakız caklatma sesine inanılmaz bi uyuzluğum var, birden inanılmaz sinirlenmeme sebep olup acayip geriyo beni. Gerçi muzdarip olan tek ben değildim sanırım, diğer yanımdaki amcamın bıyıkları sinirden popping dans yapıyodu. Amcam fısıltıyla karışık "hahunhaaa goiiimmm" diye söylenip elemana bakarken bıyıkları şampuan reklamında kızların saçı gibi ahenkle dans ediyodu. Eleman teyzeye yer vermeden önce tahminen oturduğu yerdeki 5 kişiyi rahatsız ediyo cak cak efektleriyle. Fakat ortaya gelip bizim aramıza girdiğinde öyle bi akustik yakaladı ki Mozart senfonisini aratmadı pezevenk.

Senin vereceğin yeri, çiğneyeceğin sakızı, otobüse bindiğin durağı, o durağı oraya koyanı, sana o sakızı satanı, dişlerinin sağlıklı olmasını sağlayan o diş minelerini babam kovalasın... Buradan İETT  ye sesleniyorum, otobüslere "sakız çiğnemek yasaktır" levhası asın huleeeeeeynnnn!

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

15 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Haha...
    O otobüslerde neler olmuyoki :)

    YanıtlaSil
  2. Nice koç yiğitler heba oldu o otobüslerde, yazık olmuş birini daha kaybetmişiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eleman ömrümden 10 yıl çaldı :=)

      Sil
  3. asdfasdasd =)
    Çok güldürdün yine beni. Ben de bir kere buna benzer bir şey yaşamıştım. Kadın vermiş çocuğunun eline cipsi çocuk yiyor tamam sorun yok bunda ama, o cipsten dolayı otobüsün tamamı çorap kokuyordu. Kendimi aşağı zor atmıştım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :) Cipsin sosu yoğun ter kokusuyla karışınca öyle olur =)

      Sil
  4. Apdullah senle beraber ben de gıcık oldum, nefret ederim o sesten :/

    YanıtlaSil
  5. Daha geçen gün aynı şeyi benn yaşadım. Ama nasıl çiğnemek, ağzını açmış patlatıyor da bi yandan adam. Kalktım yanından 45 dakika ayakta trafikte gittim onun yüzünden.

    YanıtlaSil
  6. haha :) ah o otobüsler neler neler oluyor nasıl sinir ediyorlar insanı :))

    YanıtlaSil
  7. Pislik bu ya karşına ne kadar nefret ettiğin olay varsa çıkıyo :D
    Erkekler sakız çiğnemesin mümkünse ya :)
    Gerçi onunda adabı var bazı kadınlar cidden ooo gibi duruyolar çiğnerken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakızı, sigarayı falan icat edenlere acayip gider yapıyorum :)

      Sil
    2. Aaa çok ayıp sigarayı dahil etmeyelim :P

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları