Yazan / Çizen : Admin Panpa 19 Mart 2013

esnaf,insafa gel esnaf,esnaf muhabbetleri,sinirli esnaf,akvaryumcu,teleskop japon
Geçenlerde akvaryuma balık bakmak için Kadıköy'e gittim. Çünkü aradığım cinsten çevremde kalmamıştı. Rus manita arayan inşaat işçileri gibi balık arıyodum semt civarlarında. Öylece yürürken gözüme akvaryumcu çarptı. Dükkanda kirli sakalları, sınırlı sayıda bulunan saç ve ortasındaki etkileyici kelliğiyle bi yüzme havuzunu andıran adam vardı. Ben akvaryumcu bulmanın heyecanıyla LAAAPS diye içeri daldım:

Ben: - S.a
Esnaf: - Buyur

Ben: - Hocam sizde teleskop japon var mı?
Esnaf: - Var, Aha Orda ! (işaret parmağını gözüme sokup kolunu burnuma silerek olmayan sümüğümü temizlemeye çalışırcasına elini uzatarak gösterdi)

Ben: - Hmmm... Tamam... Peki fiyatları ne kadar hocam?
Esnaf: - 3 - 5 - 7,5 - 10 (Ama bu fiyat sayma işini nasıl yaptı biliyomusun hacı, tam olarak ergen rapçi havasıyla diyebilirim. Yani balıkları ve bulundukları akvaryumları doğru düzgün göstermeden ve rakamları yutarak Üçbeşbuçukon gibisinden sesler çıkardı tükürerek)

Ben: - Eee, anladım. Hangisi ne kadardı? ("Aslında bi bok anlamadım, çünkü çip takılmış gibi konuştun" diyemedim tabi. Fakat onun yerine ben utanarak ve sıkılarak tekrar sordum)
Esnaf: - Abiciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim, ÜjjjBejjjYediÇıbıkANnnn ! (Adam balon balığı gibi gitgide şişiyodu, sanki o aslında balık satmıyoda, ben onu taciz ederek zorla balık almaya çalışıyomuşum gibi)

Ben: - Tamam, şunu verir misin? (Napayım, çünkü öyle hissettim ki adama 3.kez hocam hangisi 5 yada hangisi 10 gibisinden sorarsam beni tezgahın altına sokup zikertmeye çalışması, bihter muamelesi yapması an meselesiydi. Balıkları da üşenmeyip milimetre hesabıyla ayırıp aynı cins balıklara farklı farklı fiyat koymuşlar zaten, küçük tuvalet büyük tuvalet gibi)
Nezaketen "Hayırlı işler" diyerek ayrıldım, fakat içimden en baba rapçi kankilerim gibi diss atmadım dersem yalan olur.

Herkes her işi yapmamalı, yada yapamaz derdim kendi kendime, işte bu sözün canlı kanıtını yaşamış gibiydim. Böyle esnaflık mı olur nan, müşteri 1 soru sorunca delirip sinir krizi geçirecek yada Liza Ann gibi ahenkli erotik sesler çıkartacaksan neden esnaf oldun?... Böyle devam ederse ciddi müşteri kaybedeceğini birisi ona hatırlatmalı, çünkü ben o gün "Bi daha buradan alışveriş yaparsam Sarkozy zigsin beni diye yemin ettim". Benim gibi her müşteri çıkışta aynı yemini ediyosa, vay haline, insafa gel be esnaf...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

17 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Öyle esnafın sürüsü burada :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da sürüyle de ben birini yazdım işte ^^

      Sil
  2. Evrimlesmemis ergen meymuna denk gelmissin kanka ne yazikki ulkemizde o turun nesli hala devam etmekte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok nan ergen değildi, 30-35 yaşlarında falandı ^^

      Sil
  3. Hmmmm O, o zaman ergenlesmis evrimlesmemis meymun turu :D

    YanıtlaSil
  4. Bizim evin yakınında bir market var oradaki kadında suratsızın teki ve tek gazete satan yer orası. Ben sinir olurum öylelerine, madem esnaflık yapamıyor ben de alışveriş yapmıyorum ama her hafta girip bir ürünün fiyatını sorup çıkıyorum. Gıcıklık değil mi, ben müşteriyim haklıyım kardeşim...

    YanıtlaSil
  5. O balıkları boyutuna göre tek tek Kutsal-ı Mabadiyyesine sokarlar bir gün, öğrenir o da konuşmayı.
    Kutsal-ı Mabadiyye kelimesini herhangi bir sözlükte arama ben salladım, anlamı tam da anladığın şey. :)

    YanıtlaSil
  6. sürüsüne bereket, her yerdeler demek :))

    YanıtlaSil
  7. e tamam üjj beşş yedi demiş adam, zorlamaman gerekiyordu. küçükten büyüğe fiyatlandır kendi kafande, ne yoruyorsun zaten saç bırakmadı bu esnaflık adamın kafasında :)))

    sarkozy olmayaydı iyiydi :))

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,

    Bir iş yerine girdiniz; girdiğiniz işyeri bir alış-veriş mağazası, ya da bir büro olabilir, eğer içeridekiler sizi karşılamamışsa, ya da oturduğu koltuğundan ayağa kalkmamışsa, derhal o işyerini terk edin.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten herkes şu dediğinizi yapsa onlarda bu şekilde davranamazlar.

      Sil
  9. O değilde fotodaki bi adam görsem direk kaçarım ki ben zaten :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları