Yazan / Çizen : Admin Panpa 7 Mart 2013

Burma bilezik karikatür,düğün karikatür,tuvalet karikatür,karikatür çizimi,photoshop çizim,adminpanpa karikatür,tuvalette ne yapıyosun,zıçan adam karikatür
Efem ne zamandır çizim yapmadığımı farkettim (geçen yazdığım çelloyla ilgili mizah yazıma çizdiğim ufak karikatürü saymazsak tabii) O yüzden bu karikatürü hazırladım sizlere :) Daha önce karikatürdeki bu durumla ilgili mizah yazısı da yazmıştım.
Tuvaletteyken kapının dibine gelip:   - İçerde misin?   - Napıyosun ?
Tarzında soru soran ev halkına hep vermek istediğim cevaplardan biridir karikatürdeki :) Yorumlarınızı bekliyorum, umarım beğenirsiniz. Yayının altındaki sosyal paylaşım buttonlarını kullanarak paylaşıp destek olabilirsiniz ;)  İyi seyirler.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

39 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ne yapalım anne iyilik sağlık, biraz yoruldum diye cevaplıyorum ben bu soruları..:)) benim eşimde kapıya gelip canımmmm? iyi misin diye soruyor. bende kötü olmam için bir sebep mi var diyorum. gidiyor:DDD

    YanıtlaSil
  2. evet ama bunu bende eşime yapıyorum. Kapıya gidip ne yapıyorsun diyorum canım sıkıldıııı diyorum cevap yok. sonra endişelenmeye başlıyorum acaba bir şey mi oldu. artık ne olacaksa. Sonra ben içerideyken o sorunca sinir oluyorum. yok ya bende kesin bir sorun var kesin ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama benim eşimde öle :D bi giriyo saat oluyo sıkılıyorum o sıkıntı varya çok fena birşey :D evde biri var ama sadece var :) kendi yok iğrenç bir duygu ben gitmem rahatımı bozamam sesleniyorum düştün mü diye :D

      Sil
    2. :)) Bizde genelde benim girmemi bekliyolarmış gibi oluyo, ben girdikten 5 dakika sonra başlıyo bu muhabbet :)

      Sil
  3. Kimin düğünü bu ;) çok güzel olmuş, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. :) iyi kapıyı kapatma şansın olduğuna şükret! Benim iki bıcırık kızım ve oğlum (2 yaş ve 1 yaş) tuvalet kapısı kapalı olunca "annniii" diye ağlıyorlar. Aralık bırakınca kapı aralığından benimle konuşuyorlar.. Bu durum çok daha vahim inan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim :D Ben sana daha vahimini söyliyim, ben bu durumdayken annem bazen bişey diycem diyip içeri girer, sigarasını tüttürürken bi yandan da benimle geyik yapar :D Yahu git derim, bu seferde sen benim oğlumsun nolcak der :D Ne demek yahu nolcak, kamu malımıyım ben her şey meydanda olsun :D

      Sil
  5. :))) bu gerçekten iyiymiş.. Sabret biraz çıkınca söylersin değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok söyleyemez o an söylemesi lazım hemen :DD

      Sil
  6. Anne yüreği hep kanat çırpar (pır pır). Çocuğu kaç yaşına gelirse gelsin.
    Annem de banyoya girdiğim de çok yapardı, -kızımmmmmm
    -ne var! anne
    -hadi bitmedi mi işin .
    -ufffff anne yaaaaa yaaaaaa bi git başımdan.
    Anne sesi duydu ya rahatlar- tamam tamam bir sesini duyum dedim.
    Tüp gaz bu zehirlenme durumumuzu kontrol ederdi canım benim.
    Beni çocukluğuma götürdün. Çok yaşa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :)
      Fakat bizde sadece annem değil herkes yapıyo bunu :D Enteresan bi durum :)

      Sil
  7. her sabah kapıdan çıkarken hayırlı işler dien annemin her akşam kapıdan girerken aa hoş geldin nerden geliyosun kızımın değişik versiyonu :D

    YanıtlaSil
  8. yani içerde napılır!
    monako prenseside olsan aynı
    amelede olsan aynı

    YanıtlaSil
  9. bunun bide helaya giderken nereye gidiyosun versiyonu var bende işim var diye cevaplıyorum :))

    YanıtlaSil
  10. :)) çok güzeldi .

    benim annemde sıçiy misinnnn diye sorar :)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizde de olan sözlü eylemlerden biridir :) Ben daha girer girmez babamın kapıya dayanıp "offf nenesini... leaaaa ilaheeee yeaaa, abdest alıcam çabukkk" diyip zıçarken bile huzur vermemesi de ayrı bişeydir =)

      Sil
    2. ama annem her lavaboya girişimde sıçiy misin diye soruyor sanki ben gün de on kere tövbee yaaa

      tek tuvaletli evler yasaklansın artık yaaa

      Sil
    3. Kesinlikle her eve 2 tuvalet şart :D

      Sil
  11. Resim acayip komik :) sizin çiziminizmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim çizimim :) Beğenmenize sevindim ^^

      Sil
  12. çizim süper :)
    ama bunu yapmak çok zevkli:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe :) Yapana zevkli olabilir ama mağdur için sinir bi durum :D

      Sil
    2. zevkli tarafı orası zaten sinir etmek :))))))))

      Sil
  13. Anneler hep aynı ya :D
    Aradaki fark ben küfrediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilmişim ya baya var aynı dertten muzdarip olan :D

      Sil
  14. bazen ben de delleniyorum,mesela traş olcam yada karnım ağrıdı acilen dökmem lazım giriyom helaya,ardından bi ses -uuvvv çııııııık çıkkkk,
    "noooldu"
    -lan çııııık altıma yapcam,
    "beni mi gördün saatlerdir oturuyodun odanda"
    tabirinden çeşitli muhabbetler geciyo hane halkı ile bazen

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları