Yazan / Çizen : Admin Panpa 30 Mart 2013

israil karikatürleri,şerefsiz israil,israil komik,soyguncu israil,israil köpeği,israille ilgili komik,karikatür,israil ve amerika,israel comic
Bugün yine çizim yapasım geldi, İsrail ve Amerika ile ilgili bu karikatürü çizdim. Üsküdar'a koşuya gitmem gerektiği için biraz acele çizip yetiştirmeye uğraştım, umarım beğenirsiniz; yorumlarınızı bekliyorum.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

22 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok şey anlatıyor, elinize ve yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ablam çok güzel olmuş eline sağlık ... ama neden bu balıklar yandan yandan bakıyorlar birbirlerine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü hepsi arkada onu yemek için zıplamış olandan tırsıyo :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş...anlatılmak istenende gayet net ...yüreğinize sağlık...bide yanına eden bulur eninde sonunda karikaturu yapsanız şu en büyğk balık için...hayal gibi olsada gerçeklelşeceği inancındayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, belki bigün onuda yaparım ^^

      Sil
  4. Karikatür çizmekten öte verilen mesajı komik olsun, siyasi olsun.... aktarmak önemli bence bu karikatür oldukça başarılı olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem olmuş, "büyük balık küçük balığı yutar" ben diyorum çok yaratıcı ve zekisin :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Güzel olmuş. Aceleyle çizildiği için küçük balıkların hangi devletler veya topluluklar olduğu belli değil. Bence sırasıyla Vietnem, Afganistan, Irak, Suriye. Balık sayısı çoğalırsa sırasıyla Libya, Mısır, Türkiye gibi devletlerle, El Kaide, Hamas, Pkk gibi örgütlerde girer listeye. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok yeteneklisiniz tebrikler. Umarım birileri değerinizi anlar. Gerçekleri çizebildiğiniz için de tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  8. Ben mi göremedim. İzleyiciler kısmı blogunuzda yok. eklerseniz sizi takip daha kolay olacak.

    sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyiciler kısmı blogun aşağısında oradan ekleyebilirsiniz :)
      Teşekkür ederim ^^

      Sil
  9. çok anlamlı çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  10. çizimlerin çok farklı, ben kafadan kendi ruhumu anlatamam kara kalemle ama senin istediğin şeyi çizimlerle ifade edebilmen çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim; çizimlerimi beğenen de oluyo beğenmeyen de, fakat ben onu terapi aracı olarak görüyorum :) Çizimlerimin farklı olduğunu söyleyen başkaları da oldu, evet sanırım biraz enteresan :)

      Sil
  11. oldukça anlamlı.
    yeni çizimler beklenmekte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Yeni çizimler tabi ki gelecek efem, fakat hala 0 yorum olan çizimlerim var :'(

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları