Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Mart 2013

Aref karikatürü,aref komik,yetenek sizsiniz Türkiye,yetenek sizsiniz,yetenek sizsiniz komik,aref,sihirbaz aref,illizyonist aref
Yine bi karikatürle karşınızdayım, birden fazla çizim yapar oldum bu aralar, özlemişim belkide :)  Öncelikle kendisi beğendiğim bi ilizyonisttir fakat gösterilerinde sıkça kullandığı "daha fazla ve daha fazla" sözüne her seferinde kopmaktayım ^^ Bu karikatürümüzde gözleri dönen sihirbazımız hacetini gideren bi adamdan daha fazlasını istemektedir =)  Yorumlarınızı bekliyorum, umarım beğenirsiniz. İyi seyirler ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. zaten bir gün başına böyle bir şey geleceği belliydi ARiF'in :DDDD

    YanıtlaSil
  2. ne kadar yaptığını tahmin etmiş olmalı :D eline sağlık..

    YanıtlaSil
  3. bence süper olmuş :D :Dkarikatürlerini beğeniyorum

    YanıtlaSil
  4. Aref candır ya :))
    Çok güzel olmuş hiç dikkat etmemiştim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aref candır dediğini görmeyeydim iyiydi :)

      Sil
    2. Kim demiş ki hiç görmedim :D

      Sil
  5. yaw anlamadım ama yorum yapmak adettendir diyerekten yorum yapalım;bişey anlamadım kusra bakma hocam:)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları