Yazan / Çizen : Admin Panpa 3 Mart 2013

anne ruh, film incelemesi, film tavsiyeleri, Film Yazılarım, film önerisi, güzel film, İspanyol korku filmi, İspanyol yapımı, korku filmi, Mama, mama filmi, mama karakteri, mama neymiş?, ruh, tavsiye film,
Efem bildiğiniz üzere arada bir film öneriyo, yada eleştiri yapıyorum "aman ha, sakın izlemeyin" yada "izlemeden geçmeyin" gibisinden. Fakat amma velakin bu film için söyleyeceğim şey izlemeyenin ağzına lahmacun küreğiyle vurmak gerektiğidir.

Filmin adını gördüğümde, "hehe  o ne laaa, haha, mamaymış, ne maması la" diye trollemiştim. G-tümle gülüp kendi kendimi eğlendirmiştim, tabiki de mamanın anne demek olduğunu biliyodum fakat, trollemek işime geliyodu be hacım. Düzeyli ölçüde kullanılan trolleme bünyeye cidden iyi geliyo, bak ben demiyorum isveç bilim adamları söylüyo.

Neyse efem filmi açtım, korku filmlerinden korkmam, onları daha çok fantastik kurgu filmmiş gibi izlerim yani. Böyle çayımı falan sağ omzumun kuzeybatısına koyup, kuzey yönüme de abur cuburu dizdimmiydi yecücle mecüc gelse neticemde olmaz. O yüzden bu filmi izlemeye korkmak için değilde "acaba güzel film mi nan?" diye meraktan başladım. Ayrıca ilk defa İspanyolların korku filmi yaptığını, daha doğrusu güzel yaptığını gördüm.

Açık olmak gerekirse senaryosunu çok beğendim, yazan elemanın kalem tutan parmaklarına, kağıda bakan gözlerine, sandalyede çürüttüğü dötüne sağlık. Harbi sağlam film. Animasyonlar süper, özellikle mama karakterinin animasyonlarına hasta oldum abi ya. Yok böyle bi görüntü. Konusu gayet güzel, ben filmi izlerken mama karakterini filmdeki iki kızın annesi sanmıştım ilk başlarda. Hani ölmüşte, mezarda rahat edememiş, canı çok sıkılmış ölü arkadaşlarıyla okey oynamaktan, dötü kaşındığı için kızlara sarmaya gelmiş diye düşünmüştüm. Fakat olay çok başka çıktı, o karakter ne çakal biliyon mu sen?, işin içinde başka işler var. O yüzden diyorum senaryo mükemmel diye.

Ayrıca bilgisayar oyunlarıyla arası iyi olan arkadaşlar özellikle Mmorpg oynayanlar portalın ne olduğunu iyi bilirler. Bu filmde de mama karakterinin portal kullanıyo olması çok hoşuma gitti :)  "Sammııııniiinnnggg koommppppliiiitt" ;)

Mama filmi,mama movie,mama poster,mama filmi inceleme,mama filmi yorum,film yorumu,filmler,korku filmleri,adminpanpa


Peki filmde neye uyuz oldum?
2 kız var, küçük olan kız tamamen mala bağlıyo, acayip canım sıkıldı ona, kelebeklerin kıçını emiyo falan :D  Vitamini kabuğunda demişler herhalde kızcağız onları löp löp yutuyo. Yok yok burası işin makarası reyiz, kıl olduğum bu değil tabi. Kıl olduğum küçük kızın mama denen ruh geldiğinde sürekli büyük ablasını zorla ona sürüklemesi. Böyle paranormal güçlerim olsa diye düşündüm bi an, elime annemin devasa boy tavasını alıp filmin içine girip o küçük kızın ağzına  zbaaaaamm! diye vurup süt dişlerini dökmeyi çok istedim.

İşin özü filmi izlemeden geçmeyin, geçerseniz de selam vermeden geçmeyin ayıp olur. Sonra buraya gelip efem karabasan gördüm, yok rüyama mama geldi falan diye medyum memişe mektup yazar gibi bana yazı yazmayın. Ben çok kolay film önermem, ama klişelerden sıkıldıysanız (şeytan çıkarmalar, perili evler falan filan) bu filmi kesinlikle izlemelisiniz. Sonra bana dönüp teşekkür ediceksiniz. He olduki film hoşunuza gitmedi, olabilir yani herkesin zevki aynı değil. Sakın bana küfretmeyin he, yemin ediyorum ölünce bile yakanızdan düşmem, sizin mamanız ben olurum ^^

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yok sana küfretmeyeceğim, çünkü bunu okumadan izlemiştim ama ben çok sıkıldım. Sanırım korku filmi seyretme kapasitem sıfır, bende gülme etkisi yaratıyor. o hortlakımsı hayaletimsi Mama dolapların üstünde zıpladıkça güldüm ben. Tek korktuğum sahne güççük kızın o kara böceği parmaklarında dolaştırdığı sahne oldu, böyk :) Ayrıca Jennifer yengemizin kısa ve siyah saçlı halini de hiç sevmedim. Onun için benden yana no Mama, no eziyet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun, görüş ayrılıkları normaldir :)

      Sil
  2. film fena değil de sonunu kötü bağlamışlar bana kalırsa. ama şu ayrıntıyı da unutmamak lazım. hangi korku filmi mantıklı bir sonla biter ki. yine de izlenebilir :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben görselliğini ve hikayesini çok beğendim :) Evet korku filmlerinde de çok fazla mantık aramamak lazım, onlarda fantastik kurgu filmlere benziyorlar bazı yönlerden :)

      Sil
  3. bu filmi izlerken arkadan hey mama şarkısını açsak nasıl olur =) Mama'yı kızdırmayalım da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aklıma gelmemişti dersem yalan olur :))) Fakat filmi bozmak istemedim =)

      Sil
  4. Filmde aklım kaldı şimdi hafta sonu bi izlesem çok da güzel olur. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izle :) Animasyonları ve senaryosu çok iyi =)

      Sil
  5. ben şu yatak altından fırlamalarda acayip tırsıyorum evet her filmde var klasik ama enteresan bir şekilde evet şimdi yatak sahnesi geliyor desem de yinede bir tedirgin oluyorum :)) filmi izlemiştim güzeldi bence tek sevmediğim son sahneleri oldu ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de güzel filmdi :) Çoğu filmler aynı klişeleri içerir zaten, ama bu filmin en azından konusu farklıydı biraz.

      Sil
  6. O trolleşme bendede oldu başlığı görünce :D
    Şu büt işi bitsin izleyeyim o zaman kürekle vurma bak :D

    YanıtlaSil
  7. Bende beğenmiştim ki genelde korku filmlerinden korkmam arkdşmn mamanın her ortaya çıkmasından sonra çığlık atması pek filmi izlemem yardımcı olmadı ama dediğin gibi kurgu güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kurgusu ve animasyonları güzel, onun dışında orta derece bir korku filmi gibi.

      Sil
  8. Benim rüyama girdi bu film evet ama rüyada Mama bendim :(( Hani o final sahnesi bebeğini kucağına alışı atlayışları derken hissettikleriyle birlikte hepsini gördüm bi daha da gece yarısı korku filmi izlememeye yemin ettim dicem ama tabi ki izliyorum hala :D :D Etkileyici filmdi cidden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi yaşamışsın bi nevi :)
      Kesinlikle etkileyici film.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları