Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Mart 2013

odun seven kızlar derneği, odun adam,yalvaran kız,salak adam,kıro adam,sevgilsine yalvaran kız
Valla bak, eminim ki böyle bi dernek var.Yani ortada alelade böyle bi dernek göremiyoruz, demek ki gizli bi örgüt bunlar, ninja kaplumbağalar hesabı kanalizasyonlarda yada altın günleri düzenliyomuş gibi yapıp evlerde örgütleniyo olabilirler.

Kankamla geçenlerde Çengelköy'de yürüyoruz. Öncesinde biraz çınar altında oturmuştuk falan, önümüzde 50 yaşlarında bi abi vardı, yiyişmek deyimini fiile öyle bi dökmüştü ki bi an kadını gerçekten yiyecek sandık :)

Bünyemiz kaldırmadığı için kalkıp yürümeye başladık öyle Çengelköy semalarında. İşte o an bu derneğin varlığına inanmama sebep olan olayı yaşadım.

Tatlı bi bayan yanında bi hemcisimle beraber yürüyo. Burada bi sıkıntı yok tabi, görünüşte her şey normal. Fakat biz kankamla yaklaştıkça seslerini duymaya başladık tabi. Pastanenin yanından yürüyoruz, bunlar yanımızdan geçerken odun seven kız ile sevgilisi arasında şöyle bi diyalog gelişti:

Kız: Aşkım noluuuuuuurrrrr 2 tane küçük pasta alalımmmm...
Adam: Yööööghhhkkk !!!
Kız: Ya aşkım noluuuuur o zaman 1 tane alalım ikimiz yiyelim hayatım...
Adam: Yöghh yaaaaa yööööhhhh !!!

Onlar yanımızdan geçerken benim yüzümde olayın şaşkınlığı ile ufo görmüş ergen gibi bi ifade oluştu, gülümsemeyle karışık.  Tam o arada kankama "lan oğlum adamı duydun mu? ne kazma ya ahhaha" diyecektim ki, kankama vahiy geldiğini farkettim. Bana dönüp "lan oğlum bu kızlar bu adamlar ne buluyo kanka adam tam kazma lan, yeminle benim alıp pasta veresim geldi kıza" dedi, bende "aynen" diye onayladım. Hayatımız boyunca çok odun görürüz, fakat inanınki hayatımda ilk kez böyle 1.sınıf odun ve onun kıçında itinayla dolanan kız gördüm. O an ben neden kaybettiğimi de anladım abi aşkta falan, daha doğrusu benimkine kaybetmekte denmez, çünkü olmayan bişey kaybedilmez (o nasıl bi felsefik ishal sıçıntısıydı öyle) Bizde biraz odun takılsak olacak aslında bişeyler, fakat biz aman kırılmasınlar, aman üzülmesinler diyince bu seferde ağzımızı logar kapağı niyetine kullanıyolar. Affedersin hani bi söz vardır ya argoca tabirle "ziken yaranır" diye, harbiden bunun gerçek olduğuna inanmaya başladım :D

Kızın sevgilisi resmen dövercesine konuştuğu halde tüm bunlara rağmen titanic gemisi batıyomuş gibi adamın koluna sıkı sıkı yapışıp yalvarmaya devam ediyodu kız "Ne olur pastaaaaaeeeeeğğğğ" diye... Alırsın pasta hacı... Odunlar pasta alımını durdurdu haberin olsun :) Eğer canın pasta çekerse AdminPanpa'yı ara, bi telefon kadar yakınında, ara pastan kapıda... Muahahaahah

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

28 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu derneğin önemli üyeleri televizyondaki bilumum evlilik programlarında kendilerine koca arıyorlar. Eli yüzü düzgün, adam gibi adamlar gelince kabul etmeyip, bir önceki eşlerinden şiddet yüzünden ayrılmış olmalarına rağmen yine de gidip açık açık ben döverim seni diyen adamlarla bir çay içip işi pişiriyorlar..
    Gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla trajikomik hadiseler işte, benim beyin artık ne gibi tepki vermesi gerektiğini kestiremiyo :D

      Sil
  2. inan ki bu iş böyle,yüz vermeyen kız ya da erkek daha kıymetli oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Ya şimdi çocuğun günahını almayalım bence. Belki pasta sevmiyordur da kız ona o pastayı zorla yedirecek diye almıyordur. :D Şakaydı. :)
    Ayrıca o çocuk kızı tavlayana kadar bence çok kibar davranmıştır. Sonrada kızı kendine bağlayınca gerçek yüzünü ortaya koymuştur, tabi kızda ona iyice alışıyor ve bırakamıyor.
    Sanırım saçmaladım ama neyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo dediklerin doğru olabilir kısmen :) Fakat kız çocuğa zaten ilk başta kendisi için istediğini söyledi çocuk deli gibi bağırarak yook falan diye azarladı, sonra beraber alalım aşkım küçük pasta falan dedi :D Çocuk iyice yardırdı :D Yani pek normal değildi :D

      Sil
  4. Tamamen duygusal sebepleri var. Hem de çok duygusal.

    YanıtlaSil
  5. Kroyum emme para bende diye gorunen ayulardan neffret ediom kel pis sakalli adamlarin yanlarinda bebek gibi hatunlarla gezmelerini anlamiom ne buluolar die sordugumda kendi kendime bunun cevabinin para oldugu ilk firsatta aklima gelio malesef oyle hayat cogu zaman para uzerine kurulu bir duzen olmus cagimizda
    Yazik ya boylelerine uzuluyorum aski ask gibi yasayamadiktan sonra evlenmenin sahte sevgililerin ne onemi var!

    YanıtlaSil
  6. Odun erkekler bakın bakın kızların suçu yok işte odunluktan kağıt bile yapılır artık sizde hıh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama herkes için geçerli değil ^^

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Öyle olsun :(
      Bende mi odun oldum yani şimdi :) ?

      Sil
  8. krocanlar sag olsun tum kismetlerimizi kapiolar kanka kismetimiz kapandi :(

    YanıtlaSil
  9. Haci uyuz oluom hakkaten pis sakalli sac sakali birbirine karismis meymuna benzemeye calisan homosaphien'lerden
    O ne ya oyle surata baksan kil deryasi agzinin icine kadar girmis konusurken happidi hoppidi killari yutuolar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya insana nasıl davranacağını bilsinler de ben sakalında falan değilim işin :)

      Sil
  10. Bir insanı bir pastayla değerlendirmek çok doğru değil.
    Zira benim şekere karşı alerjim var ve ben kendimi tutaman.
    Her pastane önü eşime yalvarırım ama o ısrarla bana itiraz eder ve beni uzaklaştırır.
    Bir de bu yönden düşünün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu onu bende düşündümde, diyorum anlatamıyorum adamın söyleyiş tarzı ve kızı çekiştirişi önemli olan :D Öyle bi havalardaydıki adam kız bikere daha dese adamda kızın kafayı vitrine geçirecek hava vardı :) Zaten ben o kişiyi de değerlendirmiyorum, tanımıyorum sonuçta, sadece gördüğüm tavır ve hareketi mantıklı bulmadığımdan mizahla karışık eleştirdim o kadar ^^

      Sil
  11. (o nasıl bi felsefik ishal sıçıntısıydı öyle)

    Bundan rahat deyim olur :)

    YanıtlaSil
  12. kız belki adamın doğallığını seviyodur panpa, doğal odun :)))

    YanıtlaSil
  13. bu tiplere ilgi duyulmasının nedeni sanırım ulaşılamamaktan yada reddedilmenin hoşlanılmasından kaynaklanıyor; sen değer verirsen karşındaki sana ulaşmış olduğundan vermeyeceksin :) o kadar..

    YanıtlaSil
  14. Erkekler 3'e ayrılıyo bu yazından sonra çözdüm :D
    Odun , öküz ve iyiler :D
    Aynı zamanda öküzler kötü çocuk olarak da bilinirler :D
    Ben iyice uçtum tamam de geç :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları