Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Mart 2013

Seviyorum,teletabbis,teletabi,telat abi,seviyom
Şimdi siz başlığı görünce kesin "bu bizim deli admin aşık galiba" dediniz :)  Yok efem, sevdiğim zamazingonlar, saçmalıklar ve yaşam kırıntıları hakkında bi yazı yazıp, bunları şööööölecene bi hizaya sokayım dedim. Neden bilmiyorum ama bunların tek tek cerenesini tutasım geldi, aklıma geldiği kadarıyla artık ^^

Seviyom efem:
● Fukara hamburgeri olan ekmek arası yoğurdu,
● Bazı günler sadece bi çay kaşığı yicem diye kendimi kandırıp şokellanın babasını ağlatmayı,
● Olur olmadık anlarda trollük yapıp evde kikirdemeyi,
● Online oyunlarda ecnebileri kesip evde "yiaaaaaa niggaaaaa" diye çığırmayı,
● Günde 3 demlik çay içmeyi ve akabinde 60 kere tuvaleti ziyaret etmeyi,
● Anneme sataşıp dalaşmayı, street fighter oyununu andıracak sahneler yaşamayı,
● Kendimi gömme pahasına da olsa insanları güldürmeyi,
● Yalnızlığın verdiği o zittiri boktan hissi (mazoşit mi oldum ne)
● Dubstep müzik dinlerken klavye başında sağa sola kıpırdanmayı,
● Klavye arasındaki bisküvi kırıntılarını, bakteri kolonilerini ve insan fosillerini süpürgeyle çekmeyi,
● Birbirine aşık 2 deli japon balığımın cilveleşmesini izlemeyi (napalım bari onlar mutlu)
● Otobüs boş olduğu halde ortaya geçip özgürlük anıtı gibi ayakta beklemeyi,
● Spartacüsü izlerken mokokolu sahneleri hızlıca geçmeyi, Leyla ile Mecnun'u izlerken pembe dizi izleyen kızlar gibi aşk havası solumayı, İşler güçleri izlerken gaza gelip evde misket oynayıp çekirdek çıtlamayı,
● Akşamları kankamla koşuya çıkıp keşkül kıvamına gelene kadar koşu yapmayı,
● Evde bi film açtıktan sonra karşısına geçip vücut geliştirme çalışmayı, bu sayede zamandan tasarruf edip iki işi birden yapmayı,
● Annem sabahları sigara içerken yanına gidip "afferim afferim, hiçbişey yemeden kuru kuruya sigara iç, doping olsun, yarasın" diye söylenmeyi,
● Kankamla bi araya gelip makara kukara yapmayı,
● Keyfimin kaçık olduğu zamanlarda emo ergenleri tribine girip çizim tabletimi bilgisayarıma takıp karamsar çizimler yapmayı,
● Çok fazla okuyanım olmasada kişisel terapi amaçlı kullanıp blog yazmayı, böylece psikiyatri ve sinir ilaçları fiyatlarından yırtıp tasarruf yapmayı,
● Kadıköy barlar sokağının oradaki minik sosisli dükkanından sosisli yemeyi,
● Hayal etmeyi, saçma  sapan hayaller kurup kafasını kuma sokan deve kuşu gibi düşünmeyi,
● Snoop Dogg kankam şarkısını söylerken zenci triplerine girip, akabinde Ali Atay'ın parçalarını dinleyip pesimist genç moduna girmeyi,
"Napalım olmayınca olmuyo" diye kendime yalan söyleyerek celeron tabanlı cücük beynimi kandırmayı,
● Romantik komedi filmlerini izleyip kikirdedikten sonra mutlu biten aşk sahnelerini görüp özenmeyi, hüzünlenmeyi,
● Koskoca salata tabağını kvırcıkla doldurup yedikten sonra "oh beaaa ne yedim ama" diye kendimi avutmayı,
● Omzumdaki Buzyeli dövmeme vurup "savaşmaya devam" diyip kendi kendime konuşmayı,
● 7/24 mutluymuşum gibi maske takıp, sağda solda "hehehe-kikiki" diye gezdikten sonra eve gelip cücük emrah gibi oturmayı,
● Kulaklığın diğer ucunda kankam varken çayımıda alıp bilgisayar oyunlarında takılmayı,
● Sap sap gezecek olsamda çıkıp Çengelköy - Çınaraltına inmeyi ve çınar ağaçlarının yanına geçip saplığın verdiği beceri ile kamufle olup ağaç taklidi yapmayı,
● Bi bok yapmasamda evde tek kaldığım anları,
● Çok zor dönemler geçirdiğimde gidip saçlarımı 2 numaraya vurdurup Türkiye'ye turistik amaçlı gelmiş Nazi gibi ortada dolaşmayı,
● Camları buğulanan otobüsün camlarına parmağımla karikatür çizip otobüstekilerin garip bakışlarına maruz kalmayı,
● Babamın hiç üşenmeden gece 2-3 lerde sardığı lahana dolmalarını ertesi gün git gel yaparak çaktırmadan bitirmeyi,
● Çok uzattım sanırım, o yüzden birde sittir olup gitmeyi...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

18 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Mutluluğun özü aslında kendimizde dersini alıyoruz sanırım.

    YanıtlaSil
  2. umarım bir gün içine uzaylı girip de daha sonra evlenip barklanıp bu blog işini bırakmazsın seni okumak çok keyifli:)) ayrıca yavaş yavaş iş yerindeki arkadaşlara aşılıyorum seni nihahahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe çok sağol valla :D
      Yok dediğin gibi birşey olsada blog yazmayı bırakacağımı sanmam :)

      Sil
  3. ● Birbirine aşık 2 deli japon balığımın cilveleşmesini izlemeyi (napalım bari onlar mutlu)

    Bunu sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. Dur sana bir iyilik yapım facebook sayfamda sayfanı yayınlıyayım:) Belki sayı artar:) Hangi online oyunu oynuyorsun merak ettim. Yazın çok şeker, bugün beni de güldürmeyi başardın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle düşünceniz için çok teşekkürler :) Herkes blogumu bir kere paylaşsaydı şimdiye çok farklı olabilirdi :) Efem aslında boş kalınca çok oyun oynarım, eskiden world of warcraft oynuyodum, şimdi guild wars 2, battlefield heroes bazende league of legends oynuyorum :)))
      Okurken gülmenize sevindim, birilerini ufakta olsa tebessüm ettirebiliyorsam demeyin keyfime ^^

      Sil
    2. Dün paylaştım, umarım faydası olmuştur. Seni tanımalılar bence:)Bende ultima online oynadım çok uzun süre.. Sonra uzun süre online oyunlara bulaşmadım..Sonra ikariam, bombom, En son Tiberium Alliances - Command & Conquer,, Yazın bana ünvirsitede iken severim, sevmem diye bir lista yazıp duvara astığım yazıyı hatırlattı.. Ondan çok eğlendim.. Ben den sonra 18 kişi üstüme alınsam mı bilemedim:)

      Sil
    3. Çok teşekkürler yardım ve güzel düşüncelerin için. Command & Conquer, Ultima online falan bende takılmıştım azda olsa :) İyi yapmışsınız bazen böyle yazıp göz önümüzde bulundurmak faydalı olabiliyo :)

      Sil
  5. oh maşallah benim de böyle bir şey yapasın sonra vay be ben neymişim be abi diyesim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DDD Sizde yapın madem, ama benim yazdıklarım ben neymişim be abi dedirtecek şeyler değil ki :) Çok sıradan şeyler ^^

      Sil
  6. ● Klavye arasındaki bisküvi kırıntılarını, bakteri kolonilerini ve insan fosillerini süpürgeyle çekmeyi,

    ● Otobüs boş olduğu halde ortaya geçip özgürlük anıtı gibi ayakta beklemeyi,

    ● Sap sap gezecek olsamda çıkıp Çengelköy - Çınaraltına inmeyi ve çınar ağaçlarının yanına geçip saplığın verdiği beceri ile kamufle olup ağaç taklidi yapmayı,

    ● Babamın hiç üşenmeden gece 2-3 lerde sardığı lahana dolmalarını ertesi gün git gel yaparak çaktırmadan bitirmeyi,


    Nasıl yalnız olduğunu aklım almıyor bir, ikincisi o babadan ben de istiyorum. Lahana dolması yapıyor adam mucizeye bakar mısın? Olacak iş değil. Değil dolmasını yapmayı, pazara çıksam lahanayı ıspanaktan ayırt edemem gibi.

    Çok eğlenceli bir yazı olmuş. Bu da klasiğe kayıyor hafiften ama olsun sabah sabah daha çay içmedim anca bu kadar çıkıyor (:

    Daha sık yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene sevindim. İstersen babamı klonlayabiliriz :)))
      Yalnızlık konusunu bende anlayamıyorum... ^^

      Sil
  7. 1 demlik neyse de 3 demlik nedir ya :D
    Bide kendimi çay kolik sanardım :))
    O değilde yalnızlığın verdiği hissi sevmen hayet normal ki :))
    Çok güzel olmuş pek beğendim çok beğendim :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları