Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Mart 2013

Üye hediyeleri, meyve budalası,oyun arka planı,oyun çizimi,arka plan çizimi,adminpanpa hediye,takipçilerime hediyeler
Evet efem yeni bir üye hediyesi ile karşınızdayım, bu seferki şanslı takipçim "Furkan"  Kendisi bi oyun yapmaya uğraşıyo, adı "Meyve Budalası". Benden bikaç gündür rica ediyodu, kendisini biraz bekletmek zorunda kaldım kusura bakmasın :) İlerde tutulan bi oyun olursa bende kendimi iyi hissederim, ortada artiz gibi gezer, kocaman gözlük takıp pazar alanında "artiz ne arar la bazarda" derim belki. Bugün uykudan kalkmış sersem halim, üzerimde atlet, önümde çay, arkada flux pavillion'un dubstep müzikleri eşliğinde kendisine oyunu için gerekli olan arka planı çizdim. AdminPanpa'yı takipten vazgeçmeyin efem, kendinize cici bakın ^^

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

19 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Valla ne desem az hacım :)
    Emeğin için, bana katlandiğin için(Hergün ö.m atıyordum "bitti mi?, başlayabildin mi?" diye.) çooook teşekkürler umarım ileride herksesin zevkle oynayabileceği oyunlar yaparım daha yolun yarısındayız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil, yeterki gönüller olsun :) Umarım güzel oyunlar yaparsın ;)

      Sil
  2. Fruit ninjanın farklı bir versiyonu gibi mi? Çizimler güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizim yorumun için teşekkürler :) Tam bilmiyorum ama sanırım o oyuna benzer bi oyun olucak :)

      Sil
    2. Evet öyle olacak ama bilgisayarda oynanabilecek akıllı telefonlar için değil. :) Bakalım 1-2 güne bitireceğim bende merak ediyorum nasıl birşey olacak...

      Sil
  3. Çizim çok güzel, oyunu da merak ettim. Eline sağlık admin :)

    YanıtlaSil
  4. yaa çizimler çook güzel olmuş. Ellerine sağlık. Hemen yüzsüzlüğe başvuruyorum: Bende istiyorum. Benim içinde çizim yap! (Lütfeeeenn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Tamamdır sizi listeye ekliyorum önümüzdeki ay için :) Başka taleplerde olunca kura çekiyorum, ama tek bi kişi olursa ona çiziyorum :)

      Sil
  5. Ayyy çok teşekkür ederim. Kendimi çok yüzsüz hissediyorum ya. Çok mutlu ettin beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah neden yüzsüzlük olsun, ben diyorum zaten isteyin diye :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık çok şirin olmuş...
    Bende bloguma başlık için güzel bir çizim istiyorum sizden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Tabi ki, ulfdwarf@gmail.com adresine nasıl bişey istediğinizi yazın sizide aylık üye hediyeleri çekilişine ekliyim :)

      Sil
  7. Tüm bunları hangi programda çiziyorsun acabaaa?? (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları Photoshop'ta çiziyorum bit tabanlı olduğu için :) Ama logo tarzı şeyler yapacaksan İllustrator falan kullanıyorum.

      Sil
    2. aahh tahmin etmiştimmm (:
      şu ps'ye bayılıyorum o kadar da uğraşıyorum kendileriyle kankigillerden olmak için ama cıks olmuyor (:

      küçük çaplı basit şeyler yapıp çok çok mutlu oluyorum kendi kendime ama bu çizimleri görünce kıskançlıktan çatlıyor olabilirimmmm :P
      hehehehe :)

      Sil
    3. Hehehe :D Kıskanmayın ya zaten bi çizimim var başka hiçbişeyim yok :( Onada bişi olmasın :D Olsun size yetecek kadar bişeyler yapıyosanız sıkıntı yok; yardım gerekirse bana bi "hiştt" dersin :)

      Sil
    4. heheh şaka yapıyorum caaaannnıımmmm..
      aman olmasın sakınn valla kendimi suçlu hissederim sonra :)

      evet evet bana yetiyor bildiklerim. yetmediği zamanlarda da yardıma koşan fedailerim var işte nasıl olsa :P
      heehe :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları