Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Nisan 2013

acıbadem dolmuşları, Acıbadem macerası, acıbadem minibüsleri, acıbadem yolları, acıbadem çok karışık, komik olay, minibüs işkencesi, rallyci şöför, Üsküdardan Acıbademe,
2 ay öncesine kadar acıbademe gitmek zorunda kaldım. Garip olansa Üsküdar'a defalarca gidip Acıbadem'e bu zamana kadar hiç uğramamış, yollarında zenci edasıyla hiç yürümemiş olmam. Gerçi bende haklıyım kendimce, İstanbul at kafası kadar yer hacı, hangi yerini gezeyim.

Gideceğim adresi önce evde bi google mapten inceledim, anam beni FBI ajanı olarak doğurmuş sanki, niye bakıyosam google earth dan artiz artiz. Adresi internette buldum da harbiden gidince bulabildim mi bi sorsana :)

Zaten olay daha kafadan patlak verdi reyiz, Acıbadem minibüsüne bi bindim, yeni gelin gibi kaldım minibüsün içinde. Hiçbi hareket yok. Minibüsü kullanan şoför müşteri almak için 10km hızla (ona hız denirse tabi) 4-5 metre gidip yol kenarında anıt gibi durmaya başlıyo. Nan arkadaş 15 dakika oldu biz hala aynı yoldayız, minibüsün gidişi salyangozları andırıyo, az bi gidiyo sonra duruyo devamlı. O arada şoförün diğer minibüsçülerle yaptığı şu diyalog aklımda yüzlerce at koşmasına sebep oldu:

- Hea, sende nasıl, sen doldun mu? Ben daha dolmadım ya, dolmayı bekliyorum. Az önce Mahmut geçti önümden o baya yolcu almış abi, yok abi ben nasıl devam edeyim minibüste 2-3 kişi var (yalancının kıçından kan almıyolar ya, salla tabi, 2-3 kişi varmış, lan millet turşu kabındaki hıyarlar gibi camlara yapışmış, burun delikleri sayılıyo insanların camda, teyzenin selülitleri dümdüz oldu sıkışıklıktan, yalanını yesinler)

O kadar fazla dur kalk yapmaya başladı ki, harbiden minibüse falan binmeyip yürüseydim Acıbadem'e çoktaaaan gitmiştim. Sonra baktı daha üst üste insanları yığabileceği yer yok, bastı gaza. Ama nasıl basıyo biliyo musun ? :)  Yok böyle bişey, köylerde böyle öküz sürekli huysuzluk yaparda sahibi kıçına bitane patlatır, öküz aniden patır patır koşar ya yolda, ahanda öyle bi depara kalktı minibüs. Nan arkadaş adam 100den aşağı inmiyo. Bide Acıbademe giden yollar rollar coaster lunaparklarındaki tren oyunlarıyla aynı yemin ediyorum. Keşke minibüstekilere o trenlerdeki gibi kemer taksalardı. Amcam dimdik yokuştan 100 le iniyo, o kadar bekledi müşteri alcam diye tabi, tabakaneye ot yetiştirmeye çalışıyo şimdi. Minibüsü öyle bi kullanmaya başladıki "bu adam kolin makrey'in kayınçosunun biraderi olabilir" diye geçirdim içimden. İnmem gereken adresi minibüsçüye sorduğumda fırça bıyıklarına sürtünerek zorla bikaç kelime çıktı "tam bilmiyom ama, burası Acıbadem" Harbiden mi yaaa, Allah razı olsun :)

İndim efenim, adresi kime sorsam bilmiyo, esnaf mesnaf kim varsa sordum... Labirent gibi yer babasını satayım, az yürüyorum yol dörde ayrılıyo az daha yürüyorum ikiye ayrılıyo falan. Kafamda hep "Nan acaba şu yol mu yaaa ? Orası gibi, ne b-k yemeye burdan girdin Sarkozy'nin bebesi" diye düşünüp diğer yola gidiyorum; böyle diye diye girip çıkmadık sokak bırakmadım, su saati yazmaya gelmiş memur gibi geziyorum sokaklarda. Dolaştım, dolaştım yok hacı, labirentten çıkamıyorum. Sinirlendim direk minibüse binip geri Üsküdara döndüm, koşu yarışında çizgiye gelmişken ayakları dolaşıp düşen, ağzını burnunu salçaya bulayan koşuculara benzer talihim olduğunu anladım o gün, çünkü dönüşte aynı minibüse denk geldim. Çin işkencesi yeniden başlayacaktı...

Hayatımda ilk defa bir iş görüşmesine gitmeye çalışıp bulamadığım oldu valla, kendimi garip hissettim :) O içine mıçtığımın adresini benim geldiğimi duyunca görünmezlik brandasıyla örtmüyolarsa bende AdminPanpa değilim...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

15 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. O yüzden hacım büyük şehirde yaşamayacaksın. Yav siz o trafiği nasıl çekiyorsunuz ben anlamıyorum. :) Sırf o trafik bile intahar sebebi. Ankara / Kızılcahamam... mis gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Hahah minibüsçü baya iyiymiş, "burası acıbadem". Acıbadem öyle ya sokakları dar ve hepsi birbirine benziyor, karışık biraz ama çok güzel bir yer

    YanıtlaSil
  3. :))
    koşarak daha çabuk giderdin hem sporunu da yapmış olurdun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen valla, ama iş görüşmesine terli terli gitmekte olmazdı :) Hoş adresi bulamadım ama O_o

      Sil
  4. Off okurken ben yoruldum. Gidemedin mi görüşmeye, ne oldu peki??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gün bende feci yorulmuştum :)
      Hayır gidemediydim ne yazıkki :)
      İsmaile gene kapının önü gözüktü :D

      Sil
    2. Geçmiş olsun Abdullah :/ ne diyeyim ki..

      Sil
    3. Olalı çok oldu boşver, ben üzerine soğuk su içtim :)

      Sil
  5. Bilmiyosan niye geçiyosun otobüse be amca :D
    Ya hep sana denk geliyo bunlar yuh diyorum :))

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları