Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Nisan 2013

abuk sabuk mesajlar, arayıp rahatsız ediyolar, Başlıycam hee, cep numaramı, cep telefonuna gelen mesajlar, genel ev numarası sanki, sürekli arayan digitürk, telefona gelen, çağrı merkezleri,
Bu ne lan, ara beni boya beni hatlarında çalışan kadınlar gibi oldum yeminle. Noluyo anlamıyom ki, bazı ipneler cep numaramı köprü altlarına, ev duvarlarına falan mı yazdı anlamıyorum ki hacı.

Telefona günde 40 tane mesaj geliyo, hepside antin kuntin şeyler... Cep telefonu başa bela oldu yeminle tuvaletin deliğine atıp çekicem sifonu üstüne. Mesaj geliyo bakıyım diyorum, hep gelen bi mesaj var:
- Kredi kartı borcunuz mu var? Dibine kadar boka mı battınız? Bizi arayın kredi kartı borcunuzu biz ödeyelim , sonra 12 takside bölüp banka yerine biz size geçirelim. Hatta belkide kart numaranızı alır sizi dolandırırız da...

Bazı hastaneler de numaramı yine hangi totoşlardan alıyosa antin kuntin mesajlar atıyolar; sanki tıp camiasının geçimi bitek benim neticeme bakıyo babasını satayım.
- Bu ay idrar tahlili ve gaita testlerinde (kaka testi efem) indirim var.
- Mr çekimlerinde %30 a varan indirimlerle hemen hastanemize gelin.
- Prostat mısınız? Bahçe hortumu sokup düzeltiyoruz, hemen arayın...

Yetmedi, bide XTürk var, anam babam aramaz beni onlar kadar, hiç üşenmeyip her gün rahatsız ediyolar, işin enteresan yanıysa birbirlerinden o kadar habersizler ki, her arayan arayıp aynı şeyleri anlatıyo reyiz, halbuki vereceğim cevap aynı, standart yani, zorlasan da ıkınsan da farklı bi cevap çıkmaz benden. Telefon görüşmelerimiz bile standart fakat artık bugün tekrar oradan aradıklarında bi sekteye uğradı, trollük yaptım biraz:
-Merhaba X Kara ile mi görüşüyorum (Babamı soruyolar)
-Hayır ben oğluyum (nolcaksa...)
-XTürk'ten arıyorumda bi kampanyamız vardı ilgilenirmiydiniz, her ay X tl ödeyip bu hizmete sahip olabilirsiniz (yani diyolarki, birden laps diye sokmayacağız kazığı, azar azar, taksitle...)
-Yok, ilgilenmiyorum ben tokum sağolun.
-Ama beyefendi...
-Ama mama yok, mama da yok, babamda yok zaten burda. Her gün arıyosunuz abi, hiçbişeyle ilgilenmiyorum, merkeze bilgi geçin bu numarayı genel ev işletmecisini arar gibi arayıp durmasınlar. Yada sizin ordan benim sesimden hoşlanan, bana aşık olan varsa çıkıp itiraf etsinde bilelim.
-Peki...

Şimdi diyeceksiniz ki, ayıp sana bea, adamı neden rencide ettin, yazık işi o... Evet, işi o, fakat sabrında sonu var hocam ya, yıllardır arıyolar da arıyolar, harbiden Cizıs kırayst dedirttiler yani artık, Sarkozy arasa bu kadar rahatsız olmayacam o derece...

Hele az önce bi mesaj geldi telefona, afedersin "dalgametremizin bile hesabını yapanlar varmış ya la" dedirtti bana. Mesaja gel:
-Bay bayan performans arttırıcı veya geciktirici ürünümüzden 2 aylık seti kazandınız. Bugüne özel arayan sadece ilk 400 kişiye bedava.

Yuh be... Harbiden yuh... Koca memlekette tüm dertlerimiz bitti de pipilerimiz kaldı zaten :) Sağolsun çok düşünceliler. Otomobilden bahsediyolar sanki, performans arttırıcıymış, napıyonuz popomuza hortum sokup kurşunsuz benzin mi pompalıyosunuz?...

Kendilerini aştılar, numaralarımızı ise iş başvurusu yaptığımız kurumlar, tedavi olduğumuz hastaneler, online alışveriş yaptığımız siteler veriyo bu alakasız kurumlara... Tek umudum henüz "%100 arı balı satıyoruz" diye aranmamış yada "bu arılar bal sıçıyo" diye mesaj almamış olmam.

Daha sayamadığım, saçma salak yerlerden gelen yüzleeeeeeerce mesaj, hatta bazen aramalar. Telefonu ALO! yada EFENDİM! diye açınca karşımdaki gerizekalı bant kaydının sesi... Her defasında da aynı mallık ve umut ışığıyla harbiden bi arkadaşım yada bi yakınım aradı yada mesaj attı diye öküz gibi telefona koşuyorum he... Fakat hep hüsran, asabım bozuldu, fak dı sistım, fak yu Graham Bell, şiiieeeettttt...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

20 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yazık Graham Bell böyle olacağını bilse telefonu icat etmezdi. Bende gıcık oluyorum. Eşimle bu kadar telefonda konuşmadım flört ederken, bu bir şey satmaya çalışanlarla olduğu kadar. Sanırım bir ara birisi benle flört bile etti yani o kadar:DDD

    YanıtlaSil
  2. Aynen ya.Beni de hafta da üç gün arayıp şu ürünümüzü alın bu ürünümüzü alın almazsanız ölümü yiyin gibi arıyorlar.Bir de bir banka her gün düzenli olarak mesaj atıyor başvurunuz onaylandı kredi kartınızın anası falan diye.Ki kredi kartım yok ki başvuru da yapmadım.Korkmuyor değilim.Evet hep beraber ' e ne duruyorsun elzem arasana bankayı'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıntı valla :) Telefon telefon olmaktan çıktı...

      Sil
  3. Hehe güldürdün.
    Yaşım küçük olduğundan bana böyle şeyler gelmiyor.(Seneye banada mesaiye başlarlar) :D Ama suç bunlarda değil bunlara bizim bilgilerimizi paylaşanlarda. Malesef artık hiçbirşey gizli kalmıyor yaşadığımız çağda işin dahada kötüsü bunlar olurken bizim ruhumuz duymuyor.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Cevaplayacağım efem :)

      Sil
    2. Blogstar adayı olmuşsun, haberin var mı?? Benden mi duyuyorsun, oyum sana

      Delirmeeee bir de
      Sevgiler
      :))

      Sil
    3. Evet rica ettim belki bi sevenim varsa oy verir diye, sağ olsun 1-2 kişi girip oy vermiş sanırım :) Ama seçileceğimi sanmam :)

      Sil
    4. Ama ne biliyorsun, ayrıca seçilmesen de tanıtımın yapılmış oluyor. Bence bu da çok özel ve güzel bir şey :)

      Sil
  5. Aynı durumdayım. Hele o hastanelerden arayanlar yok mu.. Arayan o kişiler o işlerden çıksın yazık, bir ton küfür ediliyordur onlara. Ben ise çirkeflik yapıyorum. En son güvenlik aletleri satan bir şirket aradı. Diyorum ki kimsen aldınız numaramı.. Referans verilmişim . Kim verdi onu söyleyin diyorum. 444 merkez bilmem kaçı arayacak mışım. Arama lan bir daha beni dedim.. Hastanedeyim şu an da.. Kıza acıdım sonra da:/ Çalışmayın ey buradan söylüyorum çalışmayın şu işlerde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, çok garip işler gerçekten...

      Sil
  6. Ciddi ciddi bu ara garip garip yerlerden mesajlar geliyor ya. Ben artık ilk cümleyi gözümün ucuyla bakıp siler oldum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle, sabrımızı zorluyolar :) Silin gitsin ^^

      Sil
  7. Şu gelen mesajları bi başkası okusa cidden ne iş der ya :))
    Çok saçma mesajlar geliyor nerden buluyorlar anlayabilmiş değilim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş başvurusu yaparken form doldurduğumuz şerefsizler bizden izinsiz bilgilerimizi paylaşıyolar da ondan...

      Sil
    2. Ben öğrenciyim bi kere hala :D
      Gerçi internet üzerinden alışveriş yaptığımdandır benimki de hastanelerden gelmesi zaten normal bana :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları