Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Nisan 2013

Allah rahmet eylesin, atlattığım kaza, bok yoluna, Bok yoluna ramak kala, düzgün kullan göt, ergenliği yaşayamadan, komik otomobil, lan ölmeyek, mal şoför, salak şoför, tehlikeli, ters şeride giren,
Bundan teeeaaaaaaaaa 5-6 yıl önce falan, tekstil firmasında grafikerlik yapıyorum.
Ne kadar akla gelebilecek promosyon ürün varsa hepsinin fantazisini kurup büyük firmalara teklif hazırlıyorum, bide patronun şirket içinde serbest dolaşan at kadar köpeği var; ondan da ölümüne korkuyorum.

Efem normalde şirket içinde bilgisayarımdan ergen müziklerimi açıp popomu sandalye üzerinde kurulması için güneş altına bırakılmış balık gibi tutmaya alışıktım. Bigün böyle enteresan bi ekşın oldu, zart zurt firmasına  X abinle beraber sende gidiceksin dediler. Oh yeaa dedim, canıma minnet babasını satayım, zaten otur otur sıkıldım, neticemdeki kıllar nefessizlikten help me diye bağırıyo. Hemen indim aşşa, atladım şoför amcamın yanına, yardırdık gidiyoruz. Ama şoförümüz acayip cool...

Bi eliyle götünü kaşırken, diğer eliyle direksiyonu bırakıp cep telefonunu açıyo, bi durup burnunu elledikten sonra diğer eliyle yan çekmecede bişeyler arıyo, yola doğru düzgün baktığını görmedim, gaza da deliler gibi basıyo hacı. İçimden diyorum "ulan daha ergenim, bu yaşta ölmesem bari"...

Lan oda ne !? Bi an yola bi baktım babasını sattığımın arabaları bize doğru geliyo, süzme herif dönemeci görünce dayanamayıp girdi, lan baksana nerenin şeridi diye. Vay babasını raptorlar, t-rexler kovalasın. Öne doğru bi baktım, 2 şeritten de bize doğru geliyolar, bizim çakma antonyo bandırabas'da ayağını gaza köklemiş, araba 120 yaşındaki shaolin keşişleri gibi sesler çıkartıyo.

"X abiiiiiiiieeeaaaaaa" diye bi bağırdım, adam ters yola girdiğini fark edince korkudan gözleri büyüdü. Kornaya deliler gibi basıyo, karşıdan gelenler tek şerit gibi düzen alıyolarki, bize gömçürmesinler diye. İş için bi firmaya gidiyoz diye çıktık, bok yoluna gidiyoruz reyiz.

2 Dakika önce arabayı artizce kullanan adama bi baktım, direksiyona öyle yapışmış ki, yalıyo resmen direksiyonu. Bize doğru gelenlere bakıyorum korkudan deli gibi, karşıda kırmızı bi tır gördüm, o an dedim acaba donu falan indirsem mi? çünkü geç kalırsam korkudan altıma zıçmam an meselesi. Bi ara kapıyı açıp atlamayı da düşünmedim değil. Bizim şoför de az ilerdeki viraja yetişmeye çalışıyo, tekrar eski yola girip kurtulmak için, tırı kullanan herif eğer yavaşlamasaydı, şuan alt katta zebanilerin çatallı mızraklarını törpülüyo, Adolf hitler ile tek kale maç yapıyo olabilirdim...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hitler Cennet'te ben gördüm. :).
    21Aralık'ta kıyamet koptuktan sonra karşılaşmıştık. Blogda da yazmıştım.
    Bak diktatörün birinden kurtardım seni :)
    Bence sen zebaninin çatal mızrağını al o X abiyle mutlu bir hayat yaşamalarını sağla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nan Hitler cennete girdiyse Sarkozy bile girer :D

      Sil
  2. Yani yazının başında sana bir şey olmadığını biliyordum ama yine de sonuna yaklaştıkça "şimdi ne olacak" demekten alamadım kendimi..

    Ucuz kurtulmuşsunuz
    :)

    YanıtlaSil
  3. Böyle artislik yapanların arabasına binmeyeceksin yoksa ne olacağı malum :)
    Tabi böyle rahat konuşmamın sebebi şuan bişey olmadığını bilmem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne bileyim adamın böyle bi halt yiceğini :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları