Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Nisan 2013

çikolata,danonenin içinde ne var,danone katkı maddesi
Yeeaaaa beybi, aynen öyle, ben senin çikolata olabilme ihtimalini sevmiştim oysaki , neden böyle yaptın hea niye nan?... Boşuna mıydı o esmer görünüşün, ye beni ye beni diye iş atışların, reyondan bize göz kırpıp booty shake yapışların?
Seni gidi çikolata görünümlü karışım seni...

Geçenlerde kankamla fukaralar için açılmış olan bi alışveriş merkezinde geziyoruz efem, tabi biz kilo takıntısı olan iki dingil olduğumuz için alacağımız her havanın, her selamın, her ürünün içeriğine bakıyoruz. İşte yok efem kalorisi kaç, ne kadar yağ var, anası babası sağmı, bu çikiletada ne kadar şeker var falan.

Gezerken rafları böyle meyveli yoğurtlara falan bakıyoduk, fiyatları kafam kadar olduğundan kankama "lan oğlum çilekle yoğurdu alıp mikserde kendim karıştırsam yarı fiyatına gelir" diyodum, oda tek onay kelimesi olan "heaaa" ile onaylıyodu. Sonrasında insanların nasıl kandırıldığını ispatlayan şeylerden birini gördüm bi üründe :)  Hani bi ara gazetenin tekinde bi haber çıkmıştı, herifin tekini 25lik kız diye 70lik nineyle evlendirmişler kandırıp, ahanda onun gibi bi olay :)

Baktım manonenin pudingleri falan var, çikolatalı falan yazıyo. Biz kalorisine bakalım diye arkayı çevirirken ben merak edip her bokuna bakayım dedim. Efenim çikolotalı olarak adlandırılan manonenin içindeki çikileta oranı ne kadar biliyomusun :) ?
00,03... Wuaaaaaat ! Wuaaaaat daaaa faaaakkk düüüüüüuuuudddd... Yüzde sıfır virgül üç ney laaaaan, kafamı buluyonuz adamla... Lan ben olsam yazmaya utanırım üzerine çük kadar çikolata var diye. Ürünün arkasında bu 00,03 ü görünce aklımda çeşitli fantaziler canlandı, bunların üretim aşamaları ile ilgili ^^

Sanırım ellerinde bi tane 1cm lik çikolata var, bunu paketlenmek üzere hazırlanan her manonenin içine bir kere bandırıp çıkartıyolar :) Maksat içinde çikolata var diyelim o... Yada hiç üşenmeden bi damla yapmışlar, göz damlası gibi. İçine çikolata koyup bi damla damlatıyolar, yarasın şifa niyetine. Ürünün geri kalan içeriğinde yazanlarsa hava civa, kakao, şeker, zırt şeker, zurt şeker, tatlandırıcı vs... yani "içinde bi bok yok ama sen çikiletalı zannedip ye keko" diyerekten üretilmiş bi ürün bu efem. Bu olay bana garip geldiği için görür görmez, ahanda bunu blogda yazıcam valla dedim, o yüzden şeyettiriverdim yani.
Kalın sağlıcakla, adios amigos...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Abi gece gece ne halt yemeye böyle insanı çikolata krizlerine sürüklüyorsun ki? Ha, yazık değil mi? Yazık tabii :/

    YanıtlaSil
  2. :DD bende margarinlerin üzerinde olan trans yağ yoktur yazısına kopuyorum. zaten margarinin kendisi trans formunda bir yağ. Sırf moda oldu diye milleti kandırıyorlar. ben de her fırsatta çevremdekilere söylüyorum. bu arada günümüze güzellik katıyorsun, bu aralar sık yazmıyorsun, bu yüzden gülemiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen margarin olayıda öyle :D
      Bu aralar sık yazmıyorum çünkü pek fazla okuyanım olmadığını düşünüyorum bu kadar uğraşmama rağmen :) Buda biraz keyfimi kaçırıyo tabi :)

      Sil
  3. Eskiden Piding mi varmış usta? Biz Pidingimizi kendimiz yapardık. Tarifini de vereyim de tam olsun.

    Sütle nişastayı kaynatmaya başlıyorsun içine şeker de atıyorsun tabi kaynadıkça koyulaşmaya başlıyor keyfine göre içerisine kakao vanilya çilek milek ne istersen koyarsın işte. Bir süre sonra karışım puding kıvamına geliyor zaten. Bulamaç derler ona bizim köyde :)
    He bir de Puding ney hacı, Muhallebi diye bir şey var. :)

    YanıtlaSil
  4. yanıtlaya bastım yazamadım. yahu sen kurunun yanında yaşı da yakıyorsun. ben eşim ve iş arkadaşlarım seni okuyoruz. ben her gün günde üç sefer kontrol ediyorum yazdın mı diye. hem bende çok okunmuyorum ama problem değil beni okuyup keyif alan bir insan olsa bile yeter. olmasa da ben kendime yeterim.heytttt...:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla o kadar okuyanım olduğunu bilmiyodum; yeni öğrendim :)
      Vay ben kendime yeterim he, özgüven bedava diyosun :D

      Sil
  5. Özgüven bedava tabii. Ben beleş bulunca fazladan almışım hem de;))) birilerinin beni beğenip beğenmemesi çok da önemli değil, elbette takipçim olması hoşuma gidiyor ama olmasa bile mutlaka bir kişiye olsun ulaşabileceğimi biliyorum. Ve bu daha önemli. Belki birilerinin hayatında bir değişikliğe neden oluyorumdur. Vıyyy çok ormantik konuşmalar yaptım.;))) bu arada ofisteki iğrenç günlerimde beni sen güldürdün teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konuda haklısın, bende belki birilerini biraz neşelendiririm yada etrafa bakış açısını biraz değiştiririm diye yazıyorum işte kendimi yada düşüncelerimi malzeme yapıp :)
      Birilerini neşelendirebildiğime sevindim doğrusu :)

      Sil
  6. Eeee yedin mi peki, tadı nasılmış baktın mı? Merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yemedim :) Bildiğin puding işte :=)

      Sil
  7. Allah'ım bu ülkede insana değer verilip de 100'de 100 gerçek olarak önümüze sunulan bir şey var mı?

    YanıtlaSil
  8. Tek değilmişim ürünlerin her bişeyini inceleyen :D
    Mal gibi bakıyolar ama buda gerçek :))
    Daha neler var bi bilsen adamların sattığı herşey sadece isim içerik 0 resmen
    Üstünde %90 yazıyo arkasında 9 :D
    Bide şekeri basıyolar daha mısır şurubundan bahsetmiyorum bile :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları