Yazan / Çizen : Admin Panpa 4 Nisan 2013

sevgililer günü karikatürü,sevgililer günü komik,14 şubat komik,14 şubat karikatür,sevgililer gününde saplar
Evet efem, çoooook uzun süredir "Çizgilerle Hayatım" bölümümle ilgili karikatür çizmiyodum, bugün bi tane çızıttırı verdim. Bu karikatürüm benim gibi yalnızlara (saplara ehe-ehe) armağanım olsun :)))

Son 7-8 yıldır her lanet olası 14 Şubat Sevgililer Günü geldiğinde yaşadığımı karikatüre döktüm; umarım beğenirsiniz :) Yorumlarınızı bekliyorum.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

27 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu kadar sinirlenmiş olamazsın, değil mi? :)
    Karikatür abartma sanatıdır ama... ;)
    Çok beğendim, eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi o kadar sinirlenmedim :)
      Teşekkürler.

      Sil
  2. Acaip güzel çizimleriniz,ellerinize sağlık..
    Bloguma uğramak istersiniz belki:)
    http://sema-semanngunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Hahahahah çok güzeeeel olmuş. Demek böyle bakıyorsun, son olarak :))

    Bayıldım, eline sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen böyle bakıyorum valla :D Yaşasın saplık :D

      Sil
    2. eee yaşasın diyorsan, yaşasın bakalım :)
      ama ben en yakın zamanda sana güzel, cici bir kız diliyorum :)

      Sil
    3. Bende diliyorumda yok ne yazık ki :)

      Sil
  4. hihi kendimi gördüm :)) Bir yerlerde çiziyormusun bilmiyorum ama çizmelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^
      Ne yazık ki hiçbiyerde çizmiyorum, arıyorum ama yok :(

      Sil
  5. sağa sola yukarı aşağı yönlendirmeleri niyyeeee ?? =)
    ahh bu kadar dert etme yaaa mutluluğu bir kişiye bağlamak asıl mutsuzluktur unutmaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte nereye baksam sevgili var o açıdan :D

      Sil
    2. heheh görme sen onları görmeee çevir kafayı başka tarafa :)

      Sil
    3. Çeviremiyom, içgüdüsel :D

      Sil
    4. heheheheh o zaman içten içe saydırmaya devammm :)

      Sil
    5. Evet :D Elden gelen sadece o :D

      Sil
    6. -Çizerden sitem eylemi :
      Ah elizabet ahhh! ömrümü yidin ömrümü :)

      Sil
    7. Ehehehe nan ne fesat adamsınız :D

      Sil
    8. üstteki ↑ şahıs bunu beğendi :D

      Sil
  6. hahaha:))))ya boşver be arkadaş, valla o gördüklerinin hepsi 3 gün bilemedin 3 ay sonra küsmüşlerdir:)))şimdiki aşklar o kadar sürüyormuş diyorlar
    en güzel sevgili insanın kedisidir bence:))
    terketmez, ihanet etmez, yalan söylemez....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bırak yemişim kendimi :D İnsanın sevgiye ihtiyaç duyduğu bi gerçek bana göre :) Doğru söylüyosun aşklar bozuldu ama yinede insan şansını denemek istiyo :S

      Sil
  7. arşivi yoklayınca neler çıkıyor neler :)))
    süper olmuşşş

    YanıtlaSil
  8. Karikatür güzel hatta çok güzel de bu kadar takmasan daha süper olur :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları