Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Nisan 2013

derin boşluk, üzgün adam, bunalım,pessimist
Garip, anlamsız, idrak edilmesi güç bi bok... Belkide bunca yıldır olmayan herşeyin birikimi... Kocaman, derin bi boşluk be hacı... Durduk yere bi hüzün çöker ya üzerine, aha işte o his... Olamayan, başarılamayan her zıkkımın, rüyamda bana nanik yapan her ak sakalllı dedenin birikim noktası sanki.
Sevgisizlik, acayip bişey. Parasızlıktan kolayla ekmek yemek kadar acınası, Charlie chaplein oyunlarında mutluluk gibi görünen ama aslında ebemin kafası kadar hüzün taşıyan o his...

İnsanoğlunun hava, su gibi ihtiyaçlarının dışında gerçekten ruhani ihtiyaçlarıda var. Bak öyle boktan bişey ki yazarken düşünüp duruyorum, nasıl açıklayabilirim diye, ama yok işte, sanki içimde yüzlerce sarkozy, binlerce halil sezai var, patlama noktasına gelmişim gibi. Ama nedir, neye karşı bi patlama yani bu ?...

İş ilanlarına bakarken bazen "Tiyatroya oyuncu aranıyor" , "Oyuncu aranıyor"gibisinden ilanlar görüyorum; başvurasım; oraya gidip "Helll yeaaaa hacı, aradığın adam benim, manyak rol keserim, bi mutluymuş taklidi yaparım gözlerine inanamazsın, başrol teklif edersin bana" diyesim geliyo hacı. Tamam tiyatro okumadım, bi bilgimde yok; fakat bu ağzına lahmacun küreği ile vurduğmun dünyasında yaşarken sürekli bişeylerin rolünü yapmadık mı zaten? Şahsen ben çoook yaptım, yapıyorumda... Elde olmadan. Çünkü insanoğlu enteresan bi bok; kusura bakılmasın, zoruna gidenin borusuna gitsin, ama öyle...

"Takma kafana", "Geçer" tarzı destek cümlelerini duyunca patrick'in saçmalıklarına maruz kalmış süngerbob, gemiye binmeye çalışırken düşüp pervaneye yakalanan adam gibi hissediyorum kendimi... Nasıl takmıyım kafama? Kafam tak çıkarlı, oynar başlıklı değil ki benim reyiz. Kafamı çıkarıp eve bırakamıyorum ki, ben nereye o oraya, sürekli takip ediyo şerefsiz.

Bazen sırf bu ruh halimden dolayı kalabalık yerlere gidiyorum, insan içine karışmak için. Fakat hiiiiiç farketmiyo. Yine o boşluğun içinde, koca dünyada sanki bi sen varmışsın gibi hissediyosun, kaçarı yok. Sussam bi dert susmasam bi dert... Belkide bunların en büyük sebebi hiç doldurulmayan manevi yanımdır. Semtimizin çöp konteynırı bile benden daha dolu, üstelik birsürü ziyaretçisi var.

Örneğin bi adam düşünün;

İlk olarak aşkı s-ktir edin, o zaten yok, ülkemizde istediğin kadar iyi bi adam ol yinede bi ot olmaz, ha Sarkozy ha sen. Bred pitin götüne benziyo musun? Yada Babaoğlu kadar paran var mı? onlardan haber ver bana. Üstten bakmalar desen ayrı bişey... Kısacası bu adamın aşkla arası hiç uyuşmamış.

Aileden, etrafından gördüğü sevgi desen, neredeyse hiç. Bi babası varmış, çocukluğundan beri sanki ağzına s-çtığımın İMF nin başkanıymış gibi onunla sadece para söz konusu olunca konuşurmuş. Muhabbeti bumerang gibi kıvırıp fırlatsa da, yine bumerang dönüp dönüp para muhabbetine yolunu bularak adamın dötüne saplanıyomuş. Acınasıdır ki manevi olarak, tam olmasada konuşabildiği tek kişi annesiymiş. Yani bu adamın aile ve etrafı ile olan ilişkileri, Maria Mercedes denen aptal dizideki, aptal sahneleri aratmayacak, hatta televizyonda yayınlansa izlenme rekorları kırıp onu ekranlardan silebilecek güçteymiş.

Adamın birde inanç yönü varmış, ne zaman dua etse, dua etti diye cezalandırılırmışcasına şeyler gelirmiş başına. Allahım ne olur... diye başlayıp farklı biten, hatta farklı kreasyonlara sahip olan tüm duaları hep edilirken istenenin aksine gerçekleşirmiş, sanki dua yolda giderken şeytan yakalayıp ipnelik olsun diye duaları bozarmış gibi... Adam zamanla birçok şeye inancını da kaybetmiş.

Böyle yüzlerce şey birleştiğinde, adam şekerlikteki karınca gibi hissetmiş kendini, depderin bi boşluk. Öyle büyük bi boşluk ki içine sınırsız sayıda Nihat Doğan sığar, düşün öyle anlatılamaz devasa bişey...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

17 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Usta mizah demişsin ama intiharın eşiğine geldim şu an. Üçüncü katta balkondayım aşağıya atlasam mı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çünkü bu yazım kara mizah :D Uyarı yazısı mı yazsaydım acaba başına :D

      Sil
    2. Kara mizah değil kapkara mizah, zifiri karanlık mizah, şafak sökmeden hemen önceki karanlık gibi mizah. :)
      Ama kötü değil güzel. Benim gibi bir tip okursa intiharın eşiğine gelir. İşler Güçler izleyip hüzünlenen insanım ben. :)

      Sil
    3. Bendensin kardeşim merak etme, aynı ruh haline sahibiz o konuda :D Ama bazen böyle dökülmeye de ihtiyaç var :D

      Sil
    4. Özgür ve Abdullah

      Akıllı olun, şu karanlığınızı beslemeyin, kolay da besleniyor utanmaz. Akıllı olun, anlaştık mı??

      Sil
    5. Anlaşmadık :) Karanlık iyidir, candır, kankadır :D

      Sil
  2. Ühühühühüh yapma kendine böyle şeyler hacı. Hayat her şeye rağmen güzel, ben polyanna bu arada...:))))

    YanıtlaSil
  3. Kendimi gördüm :(( saolasın

    YanıtlaSil
  4. Yok geçer denmez buna umut desem başlatma umuduna diyebilme ihtimalin var..
    Ne denir bilemedim ki :/

    YanıtlaSil
  5. Amaan ne ergen bir yazı bu böyle pf dedim ben de. kimse beni sevmiyo yea triplerinden vazgeçse şu erkek milleti, sevildiğinin farkına varacaktr elbet.
    Aşk konusunda da doğru insanı tanımamışsın henüz diyebilirim. Yoksa mutlu aşklar elbet var!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarımı dikkatli okumanı rica ederim, bunun kimse beni sevmiyo yea tribiyle uzaktan yakından ilgisi yok, bariz yaşadıklarımı yazdım o kadar. Kimse beni sevmiyo yea lık bi durum değil yani. Sevenlerim tabi ki var.
      Aşk konusuna gelince ben zaten mutlu aşklar yok demedim, ben bulamadım diyorum o kadar. Hala da bulamıyorum yada o beni bulmuyor.

      Sil
    2. Ayrıca duygularımızı, hissettiklerimizi yazınca ergen oluyosak o zaman dünyanın %90ı ergen :) Makara yazılar yazınca ergen olmuyorsam kara mizah yazdığımda da ergen sıfatına tabii olmamam gerekir.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları