Yazan / Çizen : Admin Panpa 15 Nisan 2013

Dijital Çizimlerim, kaçık
Dün akşam fantastik kurgu tarzında bişeyler çizesim geldi, dün başlayıp bugün bitirdim bu çizimi. Biraz özendiğim ve bol bol ara verdiğim için uzun sürdü. Çızıttırıverdim ama beğenir misiniz orasını bilemem; fakat ben çizerken kendimi aydan dünyaya atlayan Felix gibi hissettim; önemli olan da bu :)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

20 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. çok güzel bi çizim olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  2. Vış aney desem çok mu abartı olur bu benim beğeni ve şaşırma ünlemim. Çok beğendim;)))

    YanıtlaSil
  3. Çizim muhteşem olmuş.. Admin :))

    YanıtlaSil
  4. Pek güzel olmuş.
    Şimdi hazır gelmişken bilgiceğizimi besleyeyim de alınmasın. Kara Bey bu çizim için adını bilmediğim tuhaf bir şey kullanıyorsunuz değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyleki, öncelikle Bey'i kaldıralım adımın yanında hoş durmuyo :D 2.olarak evet tabletle çiziyorum, bildiğin kalem aslında oda, sadece kağıda çizip pc ye aktarma derdinden kurtuluyosun çizdiğin direk pc ekranına yansıyo (photoshopta çizip boyuyorum). Olay bu yani :) Çizimle ilgileniyosanız tablet almanızı tavsiye ederim ^^

      Sil
    2. O zımbırtıdan var da teknolojiden anlayan yok (:
      Karakalem vs çiziyorum zaten karikatür becerim yok. Neyse merak kediyi şey edebilir, uzatmayayım. (:

      Sil
    3. Hmmm :) Efem farketmez, çizim çizimdir, kısıtlamamak lazım :) Karakalem çizimin babasıdır, tabletle pcde güzel şeyler çizebilirsiniz. Ben bi çok tarzda çiziyorum, tek tarza takılı kalmamaya çalışıyorum. Merak iyidir, istediğinizi sorun yardımcı olurum tablet yada teknik konularda :))

      Sil
    4. Du ben bir araştırayım bunu (: sağ ol.

      Sil
    5. Bloguma uğradığınız için siz sağolun :)

      Sil
  5. Çizim güzelde ben korktum bu çizimden yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkulcak ne var ya, adam kaçık o kadar :D

      Sil
  6. Sen hep böyle zarar veriyosun çizdiklrine yazııık yaaa :D
    Çok güzel olmuş ama :))

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları