Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Nisan 2013

Abdullah Kara, dijital çizim
Bu çizimimi blogumda paylaştığımı sanıyodum fakat paylaşmamışım. Kendisi özenerek çizdiğim resimlerimden biridir. Umarım beğenirsiniz, anlatılmak istenen mesajı alabilen herkese selam olsun :)
Yorumlarınızı bekliyorum ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

22 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Renkler çok güzel, ilk evvela onu demek isterim.
    Ve.. güçlüler hep zayıfları ezebileceklerini sanır. Ama o zayıfların annelik gibi güçlü yanları vardır.
    Bana verdiği ilk izlenim bu. :)

    YanıtlaSil
  2. hayat bir köşe kapmacadanmı ibaret yoksa yani evrenın hangi mahlukatı ıçın en kıymetli neyse onun merkez olması onun arkasından koşulması gibimi...
    eminmki derindir anlamı yetilerimin yetersizliğinden affola
    ...
    ancak bir cocuk edasıyla renklı uçuşan kuşlar nede mutlu etti yüreğimi...
    emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah ne yetersizliği :) Farklı yorumlanabilsin diye çizdiğim ucu açık bi resim bu. Bu resime bakan insanlar 50 farklı şey görüp bence bu diyebilir ;)
      Beğenmenize sevindim.

      Sil
  3. Çok güzel bir çizim,eline sağlık.
    Benim biraz içim burkuldu doğrusu:(
    Anne ve baba olarak tanımlayamayacağım. Bir annenin çocuğuna verdiği kıymet, kötü amaçlı kişilere davetiye çıkarabilir olarak tanımlayacağım. Onu korurken, tüm iyi niyetiyle yem olmasına da neden olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çizimi çizerken bilerek yoruma çok açık şekilde çizdim, o yüzden insanlar bakıp farklı yorumlayabiliyor buda güzel yanı :) Ama benim çizerken yansıtmaya çalıştığımı henüz yakalayan olmadı; ucu açık çizimler yapmayı bu yüzden seviyorum :)

      Sil
  4. Sahip olduklarını iyice sarıp sarmalamazsan, kaybetmeye mahkumsun...Sende olan, senin kalsın istiyorsan, korumayı bilecek, düşmanca bakışlardan ve tavırlardan sakınmasını da bileceksin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir bakış açısı daha :)

      Sil
  5. Ben de renklere bayıldım. Mesaj açık, her zaman güçlüler kazanmaz. Hele ki karşında bir anne varsa..

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim.
      Aslında benim vermek istediğim mesaj buda değildi ama olsun farklı bir bakış açısı daha ;)

      Sil
  6. Büyük kuş , küçük kuşu yutar:) Çizim 10 numara olmuş

    YanıtlaSil
  7. "Mal Kapanın elinde kalır" :) diyede ekliyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de değil ama olsun, dediğim gibi farklı bakış açıları :)

      Sil
  8. O zaman sen ne anlatmak istedin ben şimdi onu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  9. bence yumurta kendini koruma vesilesi çeltirici olsun diye taşıyordur :)

    YanıtlaSil
  10. Bizi getiren leylekler ebemizi sevdiler :D
    Pislik yapmasam olmazdı bulamadım çünküüüü :))
    Çizimin çook güzel
    (doğru dedim di miii :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler efem :)
      Ama resmin konusu o değil tabi ^^

      Sil
    2. Onu bilmediğim için çirkefleştim zaten :D

      Sil
  11. anlattığı şey belki trajediktir ama renkler çok çok çok güzel..
    annenin pamuklara sararak koruduğu,büyüttüğü göz bebeği,ilk fırsatta en ufak bir hatada veya bir ihmalde , fırsat kollayan kötü niyetli tarafından kapılacaktır belki de...
    belki de yavrusuyla birlikte kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan yalnız bir anne ve yavru, kötü niyetli bir erkeğin dikkatini çekmiştir, bu niyeti bozuk onları kötü emellerine alet edecektir..

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları