Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Nisan 2013

Yeni bi karikatürle aranızdayım efem, aslında dün bitirip yayınlayacaktım fakat pek havamda değildim, bugün dubstep müziğim eşliğinde, bol aksiyonlu akvaryum temizliğimin hemen akabinde karikatürü bitirdim. Umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum :)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. ebeet komik olmuş ki.
    müzik ve akvaryum ve karikatür.
    hoş hayat.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Komik ve çizim çok güzel. Bu arada kendini çok iyi çiziyorsun :)

    Koalolar için üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini derken ? :D Yahu bu karikatürde ben yokum ki :D

      Sil
  3. var öyle birsey bende tutamam

    YanıtlaSil
  4. Şu ülkedeki hayvan görünümlü insanları ne güzel çizmişsin :)
    Tabi onlara hayvan demek bile az!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda şu karikatürdeki mesajı anlayan biri çıktı :D
      Thanks god :D

      Sil
    2. Sonundaaaa senin anlatmaya çalıştığını anladım :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları