Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Nisan 2013

Satisfaction karikatürü, AdminPanpa, Abdullah Kara karikatürleri
Bi aralar çok popüler şarkı vardı, her yerde dıptıs dıptıs çalıyodu, özellikle modifiye edilmiş doğan ve şahinlerde :D Şarkımız "Satisfaction" hani şu klibinde iş makineleri kullanıp asfalt parçalayan kadınların olduğu şarkı :) Ritmide klasiktir, aklına gelmeyenler varsa: "Dııııınınınt dınınııııııı dınııııınıııınııııınınını dıııııınınııııııt dınınıt dınınıt dınınıt, pushhh meeee..." diye devam eden güzide apaçi parçamız :) "Push Me" nin Türkçesi "Beni Zorla", "Don't Push Me" ise "Beni Zorlama" efem. Peki ben bunu karikatürde ne amaçlı, ne mesaj vermek için kullandım? O zaman karikatüre buyurun efem; umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı bekleyeceğim :)

Beğenen arkadaşlar konunun altındaki sosyal paylaşım buttonlarını kullanarak bana destek olurlarsa çok sevinirim :)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. İşte budur :))) Güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Satisfaction klibini izleyip oradaki bayanlara hasta olan bir arkadaşım vardı. Sonra kliptekilerin hepsinin transeksüel olduğunu öğrenince çok bozulmuştu :DDD
    Karikatür süper olmuş..:DD Çok şey anlatıyor. Don't push me...

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş :) eğlenceli klipti, karikatürde en az onun kadar... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler; fakat benim karikatürde vermek istediğim mesaj çok farklı :)

      Sil
    2. açık söylemek gerekirse avrupa-türkiye kıyaslamasıyla eğlenceli bir yorumlama olarak görebildim... :(

      Sil
    3. Olsun oda yanlış değil :) Zaten kıyaslıyorum :) Ama işin altında kadına şiddet var :) Avrupadaki kadın rahat olduğu için "push me" diyerek cilve yapabiliyoken bizdeki kadın zaten sürekli taciz ve şiddete maruz kaldığından "dont push me" demekle yetiniyo =)

      Sil
  4. Karikatür güldürüyo verdiği mesaj düşündürüyo..
    Sen zaten hep böyle yapıyorsun :D

    YanıtlaSil
  5. inglish minglish falan da iyiymiş panpi,nerde örendin bu işi,tarzanca mı biliyon yoksa sultanamette falanmı güttün bu hübeleyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizceyi %80 merak, %20 gramer bilgisi ile öğrendim diyeyim :)
      Bilgisayar oyunları, yabancı film ve diziler sağ olsunlar, meraklı birinin ingilizce öğrenmesine yetiyolar :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları