Yazan / Çizen : Admin Panpa 23 Nisan 2013

Müdahale,başkasının hayatına müdahale,hayatıma müdahale edip,hayatımı zehir ettiler,babamdan nefret ediyorum
Farkındayım günlerdir hiç bişey yayınlamıyorum. Fakat bu aralar engebeli, boktan yollarda yürümeye çalışıyorum... Pek müsait ortamı yakalayamadığım için blogla fazla ilgilenemedim. Zaman bulmuşken hayatımı, benim gibi birçok insanın hayatını zehir eden şeylerden birini resme dökmeye karar verdim. Umarım beğenirsiniz; mutlu kalın...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Umutsuzlukta var sanki...

    YanıtlaSil
  2. sen istemedikçe kimse hayatına müdahale edemez.
    Densiz insan çok, hatta çoğu zaman en yakınımızdakiler bu densizler, ama mücadele etmeliyiz. Çizim çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim.

      Sil
  3. Sana o karanlık pis şeylerin geldiği yer mavi. Farkında mısın??

    Maviye bak. Dolu tarafa. Gerisini görmezden gel.

    Anlaştık mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakamıyorum karanlıkla dolduruyolar :)

      Sil
  4. Hayat her zaman iyi gitmiyor çok kötüye gittiği zamanlarda bile dik durmaya çalışırsak sonu iyi oluyor herkesin birşekilde sınavı var bu dünyada onu elimizden geldiğince iyi sonuçlandırmak lazım ben daralan ani olarak ruh hali değiştiren biriyim sebebi çevre malesef herkesin çevresi iyi olamayabiliyor eğerki öle birşeyse abdest almanı tavsiye ederim iki rekat da namaz bütün sıkıntı gidecektir.ben amatörce çizerek şiir yazarak bol müzik dinleyerek bol kitap ve namazla rahatlıyorum ...bir daha öle karamsar olmaman dileğiyle çünkü neşeli karikatürler bizede lazım demekki sende lazımsın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler; bazen hiçbişey işe yaramıyo, bi öyleyim bi böyle işte :)

      Sil
  5. karanlıklar başlangıçta küçücükken bir süre sonra her yeri kendi renklerine çeviriyorlar ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar da böyleydin geçti mi biraz?
    Karikatür her zamanki gibi çoook güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karikatür değil çiziiiiiiiiiiiiiim :D Bi öğretemedim yaw :)
      Yok geçmedi, ne yazık ki böyle geldi böyle de gider :S

      Sil
    2. Kafama vura vura öğreteceksin mecbuuuur :D
      Deme öyle evrene kötü mesaj gönderme (cümle sonunda evrene küfür içerikli konuşma duyuyorum seni :) )

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları