Yazan / Çizen : Admin Panpa 3 Nisan 2013

vücudumu beğenmiyorum,cizıs kırayst,ben problemi,egzama,saçlı deride tabaka,deride yara,alında kemik belirginliği
Ne yazık ki öyle, Hamdi beyin kasasından yeni bi deri çıksa, kim 500 milyar isterde birinciye yeni iskelet ve bi yarışmada da yeni saç, kıl, tüy falan veriyo olsalardı kesinlikle katılırdım bu yarışmalara hacı. Kapılarında yatar mutlaka katılırdım; nede olsa işin ucunda "uuu beybi" dedirticek imkanlar var.

Hani eski kasa otomobilin olurda yeni kasaya heves edersin ya, yada sevmesende mecburiyetten kullanırsın falan, ahanda benim vücuduma bakışım aynı işte, perfspektifim ve bakınca gördüklerimin çürümüş dodge kasasından farkı yok.

Nan arkadaş bi insanın her yerinde ben olur mu? (i-hi-hi pisler sizi, şşt akıllı olun nan).  Berbere gidiyorum, adam traşa başlayalı daha 5 dakika olmuş, hemen "of yaaa, kusura bakma apocum" cümlesini duyuyorum. Windows 98deki meşhur mayın tarlası oyununun bir benzeri ensemde var çünkü, berber amcam hasat zamanı  gelmiş çiftçilerin buğdayları orakla biçmesi gibi biçiyo farkında olmadan benim benleri. Sonra gelsin acılar, gitsin ARH+ kanlar... Önce değdirince yakan zittiri boktan bişey koyarlar benin üstüne, sonra pamuk falan... Bakıyom böyle çevreme, sanki bana inat yapıyolar babasını satayım, herkesin cildi tertemiz, sanki anaları doğururken üzerlerine selefon kaplamış.  Gıpta ediyorum içten içe valla. Ben neden böyle değilim cizıs demeden edemiyorum.

Bi ara hastaneye gidip yüzümden 1, sırtımdan 4 belimden 1 ben aldırdıydım. Onlarıda tam aldırdım diye seviniyodum ki, devlet hastanesinde genel cerrahiye ben aldırmanın sonuçlarını yaşadım, sırtımdaki dikişleri babaannemin don dikmesi gibi atmışlar, benler alındı ama benden beter iz kaldı, kurşun yarası gibi. Gangsta rapciyim ulen, sokaklarda kurşun yedim, 50 centle beraber mermi yemişliğimiz, Snoop Dogg reyizle kıç tekmelemişliğimiz var diye hava atsam hiç palavra gibi durmaz, o derece baba izler kaldı sırtımda. Ama ben anladıydım o gün, çünkü kız srıtımı dikdikten sonra ağzını at gibi açtı ve sırıtarak yandaki doktora dönüp "Nasıl oldu hocam?" dedi. İşte o öyle dediği an ben içten "hasiktir babalara geldik, öğrenci bu, beni kobay niyetine kullanmışlar ya laaaa" diyiverdim.

İşte her şey şu zittiri boktan vücudum yüzünden. Nan arkadaş yüzümdeki sakalın 2 misli benlerin üzerinde çıkıyo, bilmesem gece ben uyurken biri çaktırmadan üzerlerine gübre koyup ipnelik yapıyo diyicem ama evde o karakterde karaktersiz biri yok.

Bacaklar desen ayrı bi komedi, genetiklerimde kesin problem var hacı, aksi imkansız, koyun doli gibi klonladılar belkide beni, belkide ben ben değilim, belkide bir ben var benden içeri di mi?
Basket oynuyoruz, yada koşu yapıyoruz, nan bacakların çarpıklığından rahat koşamıyorum yeminle. Sadece basket oynadığım zamanlarda reverse hareketini yaparken bi ota yarıyo o kadar. Onun dışında onlarda cizıs kırayst yani.

Cilt problemlerimse hiç bitmez, Hellboy'un insan bedeninde şekillenmiş haliyim adeta. 3-4 Ayda bir alnımın 2 yanında sebebini bilmediğim bi boynuzlanma olur, kızana gelmiş öküz misali gezerim, utancımdan sokağa çıkmam. Bi insanın alnında durduk yere böyle bi kabarma, boynuzlanma olurmu nan, lanetli çocuğum sanki, Ayem Körsıt meeen dudeee, yeaaa faaak...  Hadi bunuda geçtim diyelim, saçlı deride ve özellikle yüz bölgesinde beyaz tabaka oluşur kendiliğinden. Ağzına vurduğumun şeyleri hep kendini yeniler. Cildiyenin verdiği ilaçlarsa bi ota yaramaz. Sürüyon sürüyonda havaya sürüyon gibi yani, ilacı 1-2 hafta kullanma, gene saçlı derideki beyaz tabaka kabilesi artış gösteriyo, ülkemizdeki işsizlikle eşdeğer büyüyo sanki saçımdaki bu salak egzama.

Yaaa öyle işte hacı, bunları anlattımki, eğer senin böyle bi problemin yoksa, kendini şanslı say, sevin, için içine sığmasın, izdivaça çıkmışta ayda 100 milyar maaş alan koca bulmuş kezban gibi sevin. Ben mi? Beni zittir et ^^

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

24 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. koptum panpa çok güzel yazı olmuş vallahi :)yazılarına devammmm :)

    YanıtlaSil
  2. Benler değil de, egzama için geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, tek tesellim benim egzamanın çok az olması yani görüntüyü pek etkilememesi, ama varlığını bilmek adamı ayar ediyo zaten :D

      Sil
  3. Ya Allah böyle yaratmış demekki böyle iyisin. Çok takma kafaya. :) Bende de ben var. Hemde yüzümde ama herkes onun bana çook yakıştığını söylüyor.
    Şu egzama bir arkadaşımda vardı. O da böyle ilaç falan kullanıyordu ama geçmiyordu. Bir gün saçlarını kazıttı ilaçları öyle kullandı ve tamamen geçti gitti. Geçer inşallah seninkide :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alem şekilci olmuş nasıl takmıyım kafaya :DDD Valla ben kazıtmadımda bikaç kere 2-3 numaraya vurdurdum arka arkaya pek değişmedi. Sadece doktorun dediği gibi şampuan kullanmayı azaltırsam biraz azalıyo, ama tam manasıyla geçmiyo. Pek umudum yok :D

      Sil
  4. Cok sukur yarebbimmm.cizis cis.:)))amann hepimiz bi sekil sorunluyuz. Sen sukret benim gibi kafadan problemin yok.:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moral veriyim dedinde iyice moralimi bozdun bak :D Çünkü bende bunların dışında kafadan problemde var, yani azı yok çoğu var ^^

      Sil
  5. şekle çok takılmamak lazım
    karakter mühim olan...
    bloguma hoş geldin bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhe öyle diyosunuzda etrafımda hiç karaktere bakan bayan yada erkek görmedim çoğu lafta kalıyo :D
      Hoşbulduk efem ^^

      Sil
  6. Hehehehehe... şimdi teselli mi versem gülsem mi bilemedim. Ama yazının başından itibaren kahkahalarla gülüyorum. Kımazsın değil mi? Hakikaten durumun zormuş. Bu benleri ameliyatsız yok edecek yöntem bulsalar ya şu bilim adamları.
    Ama yazındaki komik anlatım kendinle barışık olduğunu gösteriyor. Şikayet etme!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ne kızıcam zaten okuyan neşelensin diye yazıyorum :) Eh işte işime gelince kendimle barışık olurum işime gelince olmam :) IMKB borsası gibi in-çık ^^

      Sil
  7. Bir kere anlatımın çok keyfiliydi baştan yazayım :)) egzama için doktor ne diyorsa yap ve en önemlisi kafana taktığın şeylerin sayısını biraz azalt. Biraz diyorum dikkat et ;)

    Benleri takma kafana, benim boynumda üç tane var ve ben onları çok seviyorum. Bana özeller, sen de böyle düşün.

    Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla senin boynunda 3 tane var tabi seversin :D Bende baya var, hangisini seveyim 7 kocalı hürmüz hesabı :D
      Egzama evet stresle kafaya takmayla çok ilgili, ama napalım işte. Fakat şampuanı falan azaltınca bayağı düşüyor :)

      Sil
  8. Egzama ne lanet bir şey ya ben yıllardır çekiyorum o şey hiç geçmiyor. Kollarım mevsime göre istemsizce doluyor onlarla maalesef. Gitmediğim doktor kalmadı. Bana dedi ki enh sonunda bu geçmez ara ara hep olacak :)

    YanıtlaSil
  9. hehehehe bir insan kendini bu kadar mı güzel tasvir ederrr
    iyiymiş yaa iyiiii :)

    ama harbiden insan bunları okuyunca hacı ben ne güzelmişim yaaaa demeden edemiyorrr :P :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ben siz öyle diyin diye böyle yazıyorum kendim hakkında :P =)

      Sil
    2. tabi tabiii kendini kobay edion bizim için di mi :D

      Sil
  10. Ne deseeeem :)))
    Bilemedim ki ya :))
    Ama kendini bu kadar yerden yere vuran biri daha olması beni şaşırttı :D
    Yapma desem hıhı diyip devam edeceksin bende yapıyorum çünkü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :D Kendi açıklarımı önce kendim yermeliyim ki başkası diyince çokta fifi diyebileyim ^^

      Sil
  11. anladık panpo,tipsizlerin önde gidenisin:)aynaya çok bakıyosan biraz ara ver,yok az bakıyosan bi süre daha ara ver,yok ara verdiysen az bak,az bakıyosan milim bak,sonra aynaya bağır ula alçak serseri seni sevmedim,toz ol de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya artık kendimle daha barışığım :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları