Yazan / Çizen : Admin Panpa 26 Nisan 2013

annemin başına gelen, cizıs kırayst, delirdim sanırım, içimdeki troll, kedi, kediyi korkutunca, komik kaza, komik kedi, mana mana, Nı ha ha, susam sokağı, trolleşiverdim, trollük kanımda var,
Bir saat öncesine kadar ablamlardaydım, hem evde popomu tost makinesinin arasındaki zavallı ekmek gibi aynı yerde bekletmekten sıkıldığımdan, hemde annemi gidip alırım diye düşünerekten gitmiştim. Efem eve gitmek üzere kapıdan çıktık, fakat hissettim ben, üzerimde bi trollük vardı, sanki birden bire Nihat Doğan'la kanka olmuş, survivor Taner'le kan kardeş kesilmiştim. Bi trollük girdi içime, exorcism filmlerindeki iblisler misali.

Yolda giderken meşhur troll şarkısını söylemeye başladım "mana mana düt dürüüü dürüüüü, haanaaa manaaa düt dürüt düüüü, hınaağğğ mınaaaağğğ düt dürüüü dürrüü dürüü dürürürü düt düt dürüürüüüüğğ" diye. Annem benim bu troll hallerime alışık olduğu için hiç aldırmadan yürümekteydi tabi, bikaç dakika sonra olacaklardan habersizdi garibim...

Bizim apartman kedilerin mor çatısıdır, mahallede kocasından şiddet gören, evi barkı olmayan tüm kediler bizim apartmana yemeye, zıçmaya gelirler. Hani böyle ayakkabının içi kum dolar giymeden önce bi silkelemen gerekir ya, heh işte bizim apartmana girerken de önce bişeyler yapıp kedileri silkelemek gerekir. Apartmanın başına gelince bi kedi gördüm ve A RH Troll + kan grubunun verdiği delilikle cırlayan bi kedi sesi çıkardım, Uçan adam sabri sesimi duysa stüdyoda harbiden uçardı o derece. Hayvan sesi duyunca "apartmanın kralı sensin agaaa" diyip kenara çekildi tabi. İşte ne olduysa 2 saniye sonra oldu; sesimi duyan siyah bi kedi biz apartmanın merdivenlerindeyken birden kapıdan fırladı; baktı önünde ben varım, hemen yana sıyrıldı zıplayarak; fakat bişeye dikkat etmedi zenci kedi... Beni geçince yanda anacığımın yüzü vardı :) Kedi havada anneme doğru süzülürken ben lolipopuna sümüğü damlayan çocuklar gibi mal mal baktım. Hayvan kuyruğunu annemin suratına oturtup havada yan döndü resmen; sonra ortadan kayboldu. Cizıs kırayst lan, delü hayvan :)

Annem bana ben anneme bakıyorum, merdivende elinde çantaları duruyo. Rengi photoshopta açılmış gibi oldu, sanki birazda blur efekti verilmiş (bulanıklık). Sonra vesliy sınayps panpam gibi yüzünü yavaşça kaldırdı ve "tüyleri hep ağzıma girdi" dedi. Beklediğim cümle bu değildi ama olsun. Hani hugo vardı ya eskiden, yandıkça can sayardı, 2 canın kaldı falan diye. İşte annemde öyle korktu ki bi an, 3 canı olduğunu farzedersek birisi gitmiştir. Sıkıntı yok haciiiii elde var ikiiiiii... Bak hala trollerdeyim yeaa, kıs kıs kıssss...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

19 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hahahahahaha... o apartmanda ben yaşamalıydım :D Yalnız bu kediler bazen çok korkutuyor. Artık nasıl bir ses çıkardıysan hayvanlar neye uğradığına şaşırmış, olan annene olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim çıkarttığım ses birazcık mart ayında strese girmiş erkek kedi sesi gibiydi :DDD

      Sil
  2. Kedilerin başını döndürmüşsün Abdullah
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bi onlarınkini döndürebiliyom :)

      Sil
    2. Kendine çok haksızlık yapmıyor musun. Hıh :)

      Sil
    3. Yoo yapmıyom :D
      Doğruya doğru :)

      Sil
  3. Kedilerle oyun olmaz panpa, ters köşe yatırırlar seni.. :) Aman bulaşma, onlar 7/24 içlerinde şeytanla yaşıyorlar:P

    YanıtlaSil
  4. Ben annenin kafana bir tane geçirmesini beklerdim hahahahaha... Manyak kediler ya hiç sevmiyorum.. Iyykk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem o an şokta olduğu için kafama patlatmayı düşünemedi :) Ben kedileri severim de, böyle bi apartmana 40 tane doldurulunca sinir olmaya başladım hayvanlara :)

      Sil
  5. Virgül ne kadar önemli kurduğum cümlenin ilk 3 kelimesine bak ya :D
    Ben yanımdan kedi geçerse yada ben kedinin yanından geçmek mecburiyetinde kalırsam kendi kendime gıcık kedi, kedi senin canını gibi şeyler söylüyorum. 40 kedi nedir ya, bu apartmanın yöneticisi kim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yönetici yok, kediler yönetiyo apartmanı :D
      Ya sağolsun bi komşumuz varda o getirip duruyo apartmanın içine zıçtılar resmen :)))

      Sil
  6. "Hepimiz kediyiz" diye pankartla blogunun önünde dolaşasım var :)) çok güldüm .

    YanıtlaSil
  7. Ben annen olsaydım seni bir güzel pataklardım vallahi. Annenin tepkide iyiymiş. Tüyleri hep ağzıma girdi ;)))

    YanıtlaSil
  8. Annen şok geçirdiğinden ne diyeceğini şaşırmış ya :D
    O an bayılmadığına da şükretmek lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten az daha zorlasa ruhunu teslim ederdi :)

      Sil
    2. Böyle anlarda anneni uzak tut bari yazık ya :))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları