Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Nisan 2013

acımam trollerim, bi sabah, birbirimizi trollerken, dalgaya alıp, içime troll kaçmış, kankamla aramızdaki muhabbet, oturma eylemi üzerine, Rastlantıya bak, troll bilimi, trolleşme, ölümüne makara,
Geçenlerde daha yeni kalkmışım, çayı ocağa koymuş birkaç dakika sonra harlem shake yaparak forkurdamasını bekliyorum. O arada göz bebeklerimin kendine gelip kepenk kapatma eylemini bırakmalarını diliyom. Uykum açılsın diye açtım hareketli bi Busta Rhymes müziği, "zencinin silahı varsa iş değişir aga" edalarıyla sağa sola ritim tutuyorum gerzekler gibi.

Kankam gelirde haberleşir, beraber bi lol (league of legens adlı oyun) atarız diye bekliyorum sap sap. Napalım, manitumuz yok ki dışarı çıkıp gezelim, ferraminiz yok ki asfalt ezelim babasını, hatta ebesini satayım.
Birkaç dakika sonra talih yönünden de benim kopyam sayılabilecek, koyin doli hesabı klonlanmış olan kankam geldi facebook denen boka. Sonraki muhabbeti aynen yazıyorum :)

Kankam: Kanks
Ben: Efem
Kankam: Nabersinnn
Ben: Eh işte oturuyorum öyle, aynı (nasıl olcam babasını satayım, çük gibiyim)
Kankam: Vay ak, bende aynı şeyi yapıyorum lan (oturma eylemi)
Ben: Vay babasını satayım rastlantıya bak lan
Kankam: Harbiden bu kadar olur yani :)
Ben: Harbi, anlatsam inanmazlar ha

Etrafınızda mutlaka sizin gibi bi deli olsun, olmazsa olmaz. Biz halk arasına karışmış gizli trolleriz reyiz, hiç acımadan birbirimizi bile trolleriz :) Trollerim hiç acımam, yeterki elime bi fırsat geçsin, maksat gülümsemek, bu güzel ihtiyacı beleşe karşılamak değil mi? Evet. O zaman trolleyin, acımayın, No mercy hulen :)
O zaman yihuuu Çizıs kırayst diyerek evlerimize dönebiliriz artık, hadi bakam...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu geyiği bende çok yapiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Bu geyik biraz şey gibi oluyor. Dedengilin(Biz genelde dedemgillere giderik) ev telefonunu arayıp evdeyseniz size geleceğiz der gibi. Yada tam uykuya dalacakken evdeki akrabanın "Furkan..."
      "Efendim..."
      "Uyudun mu?"
      "......." boşluğu doldurursunuz artık :)

      Pcnin başındasın oturmaktan başka ne yapabilirsin ki...

      Sil
  2. Biz adminlerin hepsi böyle mi :))) http://www.alisverisparkim.com

    YanıtlaSil
  3. bilgisayarda oturmaktan başka neler yapılır saymaya gerek yok sanırım bilen bilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İma ettiğini tam olarak anlamadım ama neyse :)

      Sil
  4. Ben o muhabbete güldüüüüm : D

    Peki sonra ne yaptınız?

    YanıtlaSil
  5. Sana kankanla mutluluklar dilerim :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları